[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 149
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 149


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Ossztuz es ossztaccs
-: ctg
Ideje:: 06-21-2006 @ 05:25 am

Regebben irtam egy orszagos portalra...ez is az, de az mas, az csupa penz...Az MTV2 honlapja...A foszerkeszto beinditott, hogy huhh, te ctg sajatos vagy, marha jo, ez kell nekunk.

Aztan persze egy az egyben ugyanaz a reakcio, mint itt a Fullextran. Erdekes, de tanulsagos is. Onnan nemcsak kitiltottak az olvasoi levelek alapjan, hanem a foszerkeszto is szep lassan megutalt, sot magat a Kultura rovatot is megszuntettek. Azt hiszem nagyon megutalhattak.

Itt a Fullextran a helyzet ugyanaz. Az adminisztrator eleinte mosolygott, es ugyan mar, meg szolasszabadsag van. Kesobb valtott, es jelezte, hogy hanem lennel ez, meg az, akkor most nyekk. Az olvasok vagy tagok ugyanugy gyomorrontast keltenek, es aki jartatja a pofajat, aki nem all be a sorba, aki nem oket isteniti, az itt is osszejott gengszterbandat, ez most konkretan amator irodalmar, akkor innen takarodo lesz. Es nagyon gyorsan.

Ez az alvilag hatalmi ervenyesulesenek mechanizmusa.

Konkretan en nem fogok megvaltozni, es ha innen is mennem kell, akkor innen is megyek. Mit banom en. Bar a Fullextra, meg kell mondanom, fair volt velem szemben. Mert neha pikans, kellemetlen irasaim vannak, tudom, es kitettek. Gratula. Azonban az emberek viselkedese tovabbra is aggodalomra ad okot, ezert alig varom, hogy potyogjon mar az egbol az a sok kis hirosimai atombomba. Mindenhova, es mindenkire, csak hagy erezze milyen az, mikor az o segget rugjak most eppen laposra.

Ha valakit annyira sert a beirasom, annak nem kotelezo foglalkoznia vele. Gondolom. ha pedig ugy erzi, hogy fel kell lepnie a munder vedelmeben, hat lepjen. Viszont az ossztuzre ossztaccs a valasz.

Le vagytok hanyva.

 

 



Utoljára változtatva 06-21-2006 @ 05:27 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 06-21-2006 @ 05:53 am)

Comment: Szánalmas vagy.


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 06-21-2006 @ 06:30 am)

Comment: Sajnos nem sikerült erényeket csillogtatnod itt (sem). Nem gondolom, hogy bármi értelme volna tovább próbálkozni párbeszéddel, mert aki ilyen mértékben képtelen arra, hogy másokat megértsen, vagy egyáltalán idafigyeljen rájuk, annak úgyis hiába mondanánk bármit. Azt csak egy óriási karambol fogja (ha) meggyőzni, hogy nem a "sok hülye" megy szemben az autópályán.


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 06-21-2006 @ 08:31 am)

Comment: Az már felhárorító, hogy a full-tagságát "összejött gengeszter-bandának" nevezed.Azaz pontosabban 6509 embert sértegetsz egyszerre! Na ez az undorító!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 06-21-2006 @ 08:33 am)

Comment: Móka, ő valszeg így maszturbál. Mondom én, hogy szánalmas.


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 06-21-2006 @ 08:49 am)

Comment: Aki semmi értelmes és jó dologra nem képes, az felhatalmazva érzi magát arra, hogy ne is tegyen semmi jót és értelmeset. Téged itt nem bántott senki, tárt karokkal fogadtunk, Te pedig hálából elkezdtél vagdalkozni, és a portált, valamint a tagságot ócsárolni. Te itt emberileg buktál meg a nyilvánosság előtt. Gondolkozz el rajta... Nem benned van mégis a hiba?


Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 06-21-2006 @ 05:34 pm)

Comment: ctg, Téged Admin igenis megvédett, mert mást már rég dobott volan a fenébe, nem tudom mire fel a sok sirám, nagy hülye vagy, ha sorbaállsnak veszed a kultúrált megtárgyalását a dolgoknak. És vered a melled a nagy semmi kívülállóságodra, mindenki más hülye, de te kijössz a farbácal (igen, hol, mivel, hogyan, te semmitmondó különcködő:emögött az van, hogy vigyorogva nézel a tükörbe, ma is jól megmondtad....öntetszelgése annak, aki egyre többet mond, de újat nem)...még mindig nem jöttél elő általános dolgokon túl konkrétummal, ezért lett itt nagy felháborodás...amúgy ha csak abból értesz, akkor tessék: részemről szakadjon rád egy mázsa szar, oszt jónapot. De közben magad is kiszenvedheted a spanyolviaszt, te fennhéjázó mongolidióta.


Hozzászóló: Silur
(Ideje: 06-21-2006 @ 07:09 pm)

Comment: A baromfiak közül a pulykapipe a leggyámoltalanabb és legérzékenyebb. Az állat felnevelése mindenképp zárt istállóban, megfelelõ körülmények között történjék. A rosszul látó pipék a fényesebb faforgács darabokat nagy elõszeretettel elfogyaszthatják, ami bélhurutot, begyelzáródást okozhat. A pulyka már méreténél fogva sem való a kertbe. Az ő számára még a falusi porták sem elég tágasak. Inkább tanyára, legelőre való.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 06-21-2006 @ 08:36 pm)

Comment: Te is! Most rókáztam a mosdóba! Na erről ennyit! Szánalmasan szánalmas vagy! Miért nem egy kiugró művel hívod fel magadra a figyelmet? Miért ezzel a hülye naplóval? Ha a világgal bajod van irány a 10. emelet, "csak egy ugrás a sugár".


Hozzászóló: Hanna
(Ideje: 06-21-2006 @ 09:19 pm)

Comment: Állj! Én kiállok érte. Felőlem szurkapiszkálódhat. :) Én kedvelem őt az írásai alapján. ctg kedves keress meg priviben. Úgy gondolom sokat segíthetünk egymásnak. Ne húzd az orrod, a rossebb se akarja megmenteni a bőröd és a lelked, de tesztenek az írásaid, meg a polgárpukkasztás is. Nyugi Admin én nem rebelliskedem, -tudod, hogy nem-, de olvastam valamit egyszer Tersánszkytól. Mindig hagyta, hogy József Attila lebirkózza, pedig csenevész volt hozzá képest. Ctg! Eddig sakk. Adsz-e mattot?


Hozzászóló: szerzs2
(Ideje: 06-21-2006 @ 09:29 pm)

Comment: téged tényleg ez izgat fel.hisz perverz dolgokra buksz(adatlapon olvastam) de ,hogy őszínte legyek...ez elég gyengus élmény a perverz dogok területén, hogy másokat megsértve várod az "ütéseket" kicsit a mutogatós bácsihoz hasónlítasz a számomra...:na ide nézzetek,én megmondom a frankót(ő mutatja) és élvezed a szidalmakat. ám ha nem tudnád, vannak erre specializálva hölgyek, jó pénzér szidnak ők,sőt meg is vernek.inkább hozzájuk menj.


Hozzászóló: ctg
(Ideje: 06-22-2006 @ 12:00 am)

Comment: Adminisztrator allaspontjat ertekelem...fair.


Hozzászóló: ctg
(Ideje: 06-22-2006 @ 04:57 am)

Comment: Netelka, tevedes, nem vagyok szanalmas. dehogy:)) Csak haragudtam, most meg nem haragszom. Gondoltam, tartok mar eletek egy aproka tukrocsket, hogy lassatok magatokat, ne csak kepzeljetek. Nehogy azt hidd, hogy en utallak benneteket, vagy kotekedni akarok. Ugyan! Csak kellemesen toltom idomat. Kellemesen beletek rugtam egyet, jol esett, most megyek cigizni. Amit kulonben utalok, hat budos, de jo. Lopni is mennek, de abban sosem voltam jo. Ha elkapnak, piszok kellemetlen, mert olyan hideg tud lenni bent a beton, a bortonben, hogy teljesen atfazik tole az ember. menjen a nyavalya. Inkabb irok...Netelka!...Ha elvalt vagy, nem akarsz nekem kuldeni egy verset arrol, hogy milyen volt velem utoljara csokolozni?


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-23-2006 @ 11:54 pm)

Comment: "Azt hiszem nagyon megutalhattak."..szerintem ettől itt nem kell tartanod...Az itt publikáló tagok 99 %-a nagyon jól elviseli a másságot, ebben a témában neked van minn gondolkodnod...."Konkretan en nem fogok megvaltozni"...a legtöbbet ezzel magadnak ártasz...Más is ismeri azt a feltünési viszketegség által hajtott viselkedési formát, amely szerint a negatív reklám is reklám...Madonna is élt ezzel az eszközzel, de az ő egyénisége valódi tehetségből táplálkozik, míg ezt nálad eddig nem érezhettük.... Most, hogy megvolt a hírverés, mindenki felfigyelt rád, talán érdemes lenne munkához látni és valami értelmessel is előállni....


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds