[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 258
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 259

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

zsugorodás
Ideje:: 06-22-2006 @ 04:21 pm

"A következmények csaknem mindig kiszámíthatatlanok" -mondta Ancsel Éva, és ha ő mondja, biztos így van. Úgyhogy én nem is nagyon szoktam gondolni a következményekkel: Minek, ha egyszer úgysem lehet kiszámítani őket.
Azért persze az elgondolkodtat, hogyha annyira kiszámíthatatlanok a következmények, akkor honnan a fenéből tudják, hogy melyik mosóport fogom megvenni, ha kellő nyomatékot gyakorolnak az agyamra, és persze egyméterhúsz magasan helyezik el a polcon, mert oda nyúl az ember gondolkodás nélkül. Naná! Az ember is olyan, mint a folyó: mindig a legkisebb ellenállás irányában halad.

Na, mindegy! Mindent én sem érthetek. Manipulálható az ember ez biztos, de a következmények akkor is kiszámíthatatlanok maradnak.
Itt van pl ez a vallomás story.
Igazából csak meg kellett tennem, aztán vártam, hogy mi sül ki belőle.
Persze korai lenne örülni, mert a fájdalom az csendben és alattomosan támad, de most határozotttan szép az élet, csak kicsit meleg.
Alapvetően nem beszélünk az "ügyről", de furcsa módon ez engem nem zavar. Arra gondolok, ha akarnánk beszélhetnénk róla, így már nem is olyan fontos, hogy beszéljünk róla. Én megtettem a kezdő lépést, ha holnap feltekeredek egy fára százhatvannal, akkor nyugodtan elolvashatja az írásaimat, mert én el akartam mondani, csak ő nem akarta tudni, és ahhez joga van.

(Csak megjegyzem, valaki megkérdezte, vajon ismerhet-e a férjem annyira, mint akik az írásaimat olvassák...Hát, ez azért fájt! Mert hiszen az írásaimat bárki olvashatja, még a férjem is, és mégis: ő éppen azért a férjem, mert nem olvassa az írásaimat. És mert nem olvassa az írásaimat, ő sosem fog megismerni úgy, mint azok, akikhez jóval kevesebb közöm van... C' est la vie.)

Mindenesetre hirtelen olyan egyszerű lett szeretnem őt. Nem akarom, hogy megbocsásson, mert nem is érzem úgy, hogy meg kell bocsátania. Én csak mentem, amerre "dolgom" volt. Nem várok érte se megértést, se megbocsátást, csak elfogadást. És mivel el vagyok fogadva, most tényleg úgy érzem, hogy olyan ember van mellettem, aki méltó társam a sorsomban.
Tegnap ezt kifejtettem Adélnak is, mire közölte, hogy nem vagyok normális, de ezért szeret. Na, ja! Nekem mindegy, csak szeressenek:)

Szóval a lényeg, hogy most jó.
Marci fejtegette nekem, hogy idővel majd a férjemhez zsugorodok, és akkor baromi jó pár leszünk. Először nem értetttem, de kezdem érteni. A helyzet az, hogy a fájdalom azért sokmindentől elveszi az ember kedvét, és segít fejet hajtani, hogy "ennyi, de az nem kevés".
Tényleg nem kevés.

Lehetek kövér és fogatlan -ő mégis szépnek lát. (Ez azért nem elhanyagolható szempont)
És ha jön egy gyerek az utcán és páros lábbal ugrál, én pedig elkezdem utánozni, akkor csillogó szemmel figyel, és mosolyog. (Ez határozottan mellette szól!)
És most már azért is szeretem, ha fordítva veszi fel a pólóját, mert valahol olvastam, hogy ez abszolute jellemző a férfiakra.
És különben is! Hol találnék még valakit, aki alig várja, hogy megöregedjünk, és én motorral bejárjam Európát, míg ő a szőlőjével vacakol?



Utoljára változtatva 06-22-2006 @ 04:21 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 06-22-2006 @ 06:07 pm)

Comment: Mindig elérzékenyülök a kitárulkozásodtól. Lehet, hogy Adélnak igaza van. De a túl normális emberek általában nem is túl érdekesek. :)


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 06-22-2006 @ 08:51 pm)

Comment: Ez a motoros story nkem nagyon tetszik..persze amire előkerülsz, a szőlőből bor lesz- minden reményem szerint.Ölellek.


Hozzászóló: soman
(Ideje: 06-23-2006 @ 07:18 am)

Comment: Leírom, mi az első gondolatom: A zsugorodás a koporsóban lévő lelkek joga. Pont. Mindamellett értelek én...mindenesetre most megyek és húzok egy kövér gázt a motorommal. Remek tevékenység, hosszú évek óta gyakorlom, ha van egy röpke percem nyeregbe pattanni, kergetem az illuziónak vélt álmot, hajszolom lelkem szabadságát, no meg hátha hátha rejt valami kalandot ma is a sors, hogy ne roppanjak meg összegyörten markában. Csók.


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 06-23-2006 @ 08:13 am)

Comment: Épp ma reggel jutott eszembe Ancsel Éva egy másik idézete: "annál teljesebb az ember, minél hiánytalanabbul szétosztja magát, szüntelenül." - Jó motorozást :D


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 06-23-2006 @ 11:14 am)

Comment: Neti, Móka, Soman, Luna! Köszönöm:))


Hozzászóló: hori
(Ideje: 06-23-2006 @ 10:57 pm)

Comment: Az ember folyton manipulál, és manipulálva van, bár nem szeretem ezt a szót. Eszembe jut az is, hogy vajon politikus dolog ennyire kitárulkozni? Lehet, de ugyebár a következmények... ahogy a bevezető idézet mondja. A teljesen normális emberek tényleg unalmasak. :) Üdv.!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-25-2006 @ 08:23 pm)

Comment: Most tudtam elplvasni az előző bejegyzésed is...Egy idézetet teszek ide saját magamtól, melyet a fullblogomban írtam, még márciusban....Összesített véleményem, kár volt....néha kell gondolkodnunk, és beleéreznünk, a másik lelkébe is....Az idézet esetében a férj vallott és a feleség volt a vesztes fél, aki nem ismerte a férjét... "Nem tudtam mondani semmi értelmeset, hiszen mi választása lehet a vesztes félnek. Elválhat? Persze nevelje a gyerekeit apa nélkül, minden második héten odaadva őket...És miért? Mikor Ő még mindig szereti a férjét. Megbocsátani...Igen, csak azt lehet értelmes cselekedetként elfogadni. És ennél a gondolatnál villant agyamba a felismerés, hogy nem minden őszinteség becsületes. Mert mi is történik ebben a hatalmas őszinteségben. Megszólal a lelkiismeret? Talán...De miért nem a tett előtt? Elárulom...azért, mert ezekben az esetekben büntetlenül vehetjük le magunkról még a lelkiismeret furdalást is. Szépen áttesszük a másik vállára. Nem elég, hogy becsaptuk, az őszinteségünkkel összeromboltuk az életét, sárbatiportuk az érzéseit, még lehetetlen döntésre is kényszerítjük. Hiszen neki kell kimondani azt, hogy rendben, menjenek a dolgok tovább a megszokott mederben. ""Megkérdeztem a barátnőmet, hogy nem jobb e mégis, hogy tudja, mennyire őszinte a férje, és nem akarta őt tudatlanságban hagyni. Sírva csak annyit válaszolt, mivel jobb? Amíg nem tudtam semmit, boldog voltam, boldogok voltak a gyerekek. Most az egész élet egy lidércnyomás lett. Beláttam, hogy igaza van. Ez a fajta őszinteség nem használ senkinek. Akkor meg mi szükség van rá??????? "


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds