[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 197
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 197


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Süteményrecept kismamáknak :))
Ideje:: 06-22-2006 @ 04:54 pm

 

Én is úgy kaptam. Szerintem nagyon jó :))

Süteményrecept
Távolítsuk el a plüssmacit a sütőből, és melegítsük a sütőt 160 °C-ra.
Gőz felett olvasszunk meg 10 dkg margarint.
Ismét távolítsuk el a plüssmacit a sütőből, és erélyesen szóljunk rá Öcsire: "Nem szabad, Öcsi!"
A margarint keverjük össze 20 dkg cukorral.
A többi margarint szedjük ki Öcsi kezéből, és mossuk le a falat.
Merjünk ki 3 evőkanál kakaót.
Ismét vegyük el a margarint Öcsitől.
Fürdessük meg a macskát.
Tegyünk hintőport és ragtapaszt a karmolásokra.
Keverjünk a margarinhoz 4 egész tojást, 2 vaníliáscukrot és 30 dkg lisztet.
Vegyük ki a füstölgő plüssmacit a sütőből, és nyissunk ki minden ajtót és ablakot, szellőztetés végett.
Vegyük el a mobiltelefont Andikától, és biztosítsuk a férjünk főnökét, hogy nem, nem a férjünkkel beszélt az előbb.
Hívjuk fel a férjünket, és készítsük fel a legrosszabbra.
Adjunk a tésztához 1 teáskanál sót és 10 dkg durvára vágott diót (közben álljunk ellen a kísértésnek, hogy mind Andikát, mind Öcsit durvára vágjuk).
Engedjük ki a macskát a sütőből.
A tésztát öntsük alaposan kivajazott tepsibe.
25 percig közepes lángon süssük.
Vegyük el a borotvát és a macskát Öcsitől.
Magyarázzuk el a gyerekeknek, hogy fogalmunk sincs, hogy a borotvált macska lebarnul-e a napon.
Dobjuk ki a macskát az udvarra, amíg még képes elfutni.

Bevonó máz:

Keverjük össze a következő hozzávalókat:
10 dkg cukor, 5 dkg olvasztott csokoládé, 5 dkg olvasztott margarin.
Vegyük ki azt a kurva plüssmacit a grillsütőből, és dobjuk el. Jó messzire.
Magyarázzuk el kedvesen a rendőrnek, hogy fogalmunk sem volt róla, hogy ott fogjuk fejbe találni, miközben éppen Öcsit próbálja megmenteni a szomszéd ház tetejéről.
Tegyük Öcsit a járókába.
Adjunk a mázhoz 1/2 dl tejet, egy kevés sót, és lassú tűzön forraljuk 2 percig.
Nyissunk ajtót a csengetésre, és magyarázzuk el a szomszédnak, mennyire sajnáljuk, hogy Andika bedugta a kerti slagot a spájzablakán.
Ajánljuk fel, hogy megtérítjük a befőttek és a takarítószemélyzet költségét.
Kössük ki Andikát az asztallábhoz.
Távolítsuk el a szénné égett sütiket a sütőből.
Dobjuk ki. Kapjunk idegösszeomlást.

 


Utoljára változtatva 06-22-2006 @ 04:54 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: khama
(Ideje: 06-22-2006 @ 06:59 pm)

Comment: JÓÓÓÓ! :)))))


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 06-22-2006 @ 07:39 pm)

Comment: :)) Gondolom, gyakorló és volt kismamák könnyen átérzik. :)


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 06-22-2006 @ 08:01 pm)

Comment: Trendi írás. Bár nem mostanában voltam ebben a helyzetben, de még két gyerek mellett sem éreztem ilyen frusztráltnak ezt a tevékenységet. Mert amíg plüssmacik fennforgása van, addig bizony nem hátrány a derű és a türelem (később sem hátrány). De tényleg divatos. A receptben bőven mértél valóság-sót.


Hozzászóló: soman
(Ideje: 06-23-2006 @ 05:37 pm)

Comment: :-)


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 06-25-2006 @ 11:10 am)

Comment: Recptkiegészítőként-mert ugyan semmihez-, de a főzéshez-sütéshez végképpendefőlegnemértek, amit az Élet rövidsége miatt pótolni sem leszek képes...hm. Fogyókúrásoknak: Vedd elő a hűtőből a 14,37 dkg-os Szakácskönyvet. Helyezd egy stabil, átmérőjét tekintve sacc/kb 1,09 m-es asztal közepére. Várj 3 percet, gyűrd fel inged-pulóvered ujját, majd fennhangon ismételgesd meg 3-szor a következő mondatot: Terülj, terülj asztalkám:)) Várj 10 percet. A szakácskönyvet most megfordíthatod, ügyelve és figyelve, hogy a lapok egybemaradjanak. Újabb 10 perc elteltével 16 kör indián szökdelés közben énekeld: Terülj, terülj asztalkám. 18 óra eltelte után a szakácskönyvet helyezd vissza a hűtőbe, másnap délben fogyasztható, könnyű étel:))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-25-2006 @ 08:26 pm)

Comment: Igen, már olvastam régebben én is, de még most is tudtam rajta nevetni....:)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds