[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 152
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 153

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Fejlődés
Ideje:: 07-07-2006 @ 01:43 pm

Elég nehezen szánom el ma magam arra, hogy blogot írjak. Pedig valamit mindenképpen szeretnék írni. De nem nagyon találom ma a helyem itt a neten. Pedig egyébként nagyon jól érzem magam a bőrömben. Nem sokára utazunk Párizsba, ami számomra nagy dolog. És a mai napot vásárlással kezdtem egy butikban, ami már régi vágyam volt. Ráadásul a mamámmal együtt vásároltunk, aki eddig csak a turikba járt. Most is elmondta sokszor, hogy itt csupa bóvli van. Be kellett látnom, hogy egy kicsit igaza is van, mivel a megtutibb kis csipkés top több helyen el volt szakadva. Azért mégis úgy érzem, hogy ez egy nagy előrelépés. Már 3 éve próbálok változtatni az életemen, amiről csak az tudja, aki már próbálta, hogy bizony nem könnyű dolog. Sokszor érzem magam teljesen elkeseredettnek, hogy nincs remény, nincs jövő, és az évek egyre telnek. Elolvastam rengeteg önfejlesztő könyvet, ezeket hiszem is, meg nem is. Foglalkozom feng-shuival, rendszeresen meditálok, és jógázom, meg mandalát rajzolok. Mindig úgy érzem, mintha rengeteg réteg föld lenne rajtam, ami alá huszonévesen eltemettem magam. Már sok réteget leszedtem, de még mindig rengeteg van.
Sokat segített mindebben A. S. Neill: Summerhill című könyve, mivel gyerekkori álmom, hogy egyszer alapítok egy iskolát, ahol minden másképp lesz. Én ezt nem találtam nevetségesnek vagy lehetetlennek. Tanárnak készültem, és papíron angol-töri tanár vagyok. De az egyetem volt csak az igazi eltemetkezés, szellemileg és lelkileg egyaránt. Azt hiszem soha nem kezdtem volna el dolgozni a régi álmokon, és az életemen, ha nem megyek el egy szakmai tanfolyamra, ahova a cég iskolázott be. Ott huszan voltunk lányok, és végre igaz barátokra találtam. Olyasmit tanultam meg a szeretetről, amit addig nem is sejtettem. Mindent nekik köszönhetek:)

 



Utoljára változtatva 07-07-2006 @ 01:43 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 07-07-2006 @ 02:46 pm)

Comment: Földrétegek, iskolaalapítás, egyetemi szellemi-lelki eltemetkezés. Ezek érdekelnének. Sok sikert a fejlődéshez! :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds