[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 225
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 225


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Gyökerek 3.
Ideje:: 07-07-2006 @ 10:55 pm

Élénk gyerek voltam, de nem hiperaktív. Nem is tudom, mi is ez a divat mostanában. Én olvastam és olvastam, sokszor nem is tehettem mást, mert elég beteges gyerek voltam, volt olyan nyár, amikor egy hetet nem tölthettem "szabadlábon", hurcoltak kórházról kórházra. Kész szerencse, hogy szülővárosom bővelkedett az ilyen helyekben, nem kellett messze menni.
 Egy ízben, ha jól emlékszem, a Gyermekklinika valamelyik ágyát nyomtam, s a szobatársak között meglehetős összhang alakult ki a minket szurkáló és egyéb tortúráknak is alávető fehérköpenyesekkel szemben, gonosz cselt eszeltünk ki a  nővérek megijesztésére. Egyetlen játékunk volt, amit az Intézmény biztosított: műanyag kuglibabák. Ezek nem törtek el, nem lopta el senki őket. Az ágy végénél fémből készült lázlaptartók voltak felfüggesztve, ezek pedig rémesen tudtak csörömpölni. Amikor valamelyik nővér az ajtóhoz közeledett, egyetlen pisszenésre mindenki elhallgatott, a paplan alá bújt. Ez gyanús lehetett, mert addig ilyet semmi módon nem sikerült elérni. A nővérke belépett mondjuk egy tálcányi gyógyszerrel meg lázmérővel, amit mindjárt el is ejtett a lázlaptartóhoz vágott kuglibabák keltette éktelen csörömpöléstől megijedve. 
  Mindebből nem lett ügy, csak a kuglibabáknak veszett nyoma másnapra. Ma már szégyellem is a dolgot, annál is inkább, mert a  nővérek voltak a legjobb haverok, velük lehetett a legjobbakat játszani. Később pedig ők tanítottak a legtöbbre: emberségre.

 Tizennyolc évvel később megkerestem az egykori kórtermemet. Nem biztos, hogy azt találtam meg, de úgy véltem, hogy az volt az. Egy félszemű kisfiú ücsörgött ott a hálós ágyában egyedül.
Kezet nyújtottam neki: kicsit elbizonytalanodott, majd boldogan csapott bele.

Folyt. köv.



Utoljára változtatva 07-07-2006 @ 10:55 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 07-08-2006 @ 01:18 pm)

Comment: Mosolyogtam is meg nem is! Gyerekkoromban túl sokat voltam az újszegedi gyerekkórház falai között, sokszor volt úgy, hogy a gyerekek cserélődtek én meg még mindig ott voltam. A sportuszoda van a kórház mellett, jó volt hallani a vidám gyerekeket, de ugyanakkor nagyon is szívfacsaró, hogy én sosem lehettem ott. A stranddal még ma is nagyon kell vigyáznom. Kivételezett voltam mindig, és akkor nagy sikere volt a Calambo című filmsorozatnak, azt mindig megnézhettem egyedül az orvosi szobában, míg a többieket beparancsolták az ágyba. Sokat lábatlankodtam a kicsi babák között is, és elég hamar megtanultam velük kapcsolatban sok mindent, így könnyebben teltek a napok, hetek. Köszönöm, hogy olvashattam. gaby )))))))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds