[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 60
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 60


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


sad.gif
Most is reggel:S
Ideje:: 07-10-2006 @ 09:53 am

No meginn reggel van. Kb hasonló mint a tegnapi, de csak apróbb részleteiben. Éjszaka meginn borzasztó álmaim voltak, de most visszajöttek azok az álmok, amiktől a leggjobban rettegek, pontosabban csak mint megvalósulásokban. Na szóval, ezt jól leírtam az a baj hogy amit álmodok, azt a valóságban is mondom, meg csinálom. Mit tom én például beszélek egy emberrel akkor a valóságban is beszélek, ha lehajolok álmomban a egy zsebkendőért, akkor ugyanúgy az ágymban is a valóságban megpróbálom ezt a manővert. És őszintén szólva félek hogy ez alvajárásba fajul, vagy pedig egyszer anyum benyit hozzám, szóval az meg ciki lenne. Adjon kérem valaki ötletet erre mer amikor legutóbb előjött, egy hónapig ment ez, utána autiomatikusan keltegettem magam a telefonommal 2óránként.

A tegnapi napom fele másan telt, de egészen jó volt végülis. Beszéltem egy régi imserősömmel, akiről nagyon rég nem hallottam semmit, de jól van szerencsére, délután meg mentem azzal a régi villamossal, ráad 2kört, mert nagyon összehaverkodtam ott pár emberrel, meg volt ott ismerős  is, és a második menet már ingyen volt. De tök jó volt, volt mikrofon, szo nagy előadást tartottam már. Najó, azért azt nem, de keményen nyomtam a megállók nevét, mint valami gyerek olyan voltam, kicsit asszem ciki lehettem. Na m1. Azért volt komoly része is az utazásnak, mert régóta van egy sztorim fejben, amit nagyon szeretnék megírni, csak a lustaságom meg minden, eddig nem engedte, de most hogy az írásba temetem magam a gondok elől, úgy döntöttem hogy nekik kezdek, csak vannak kételyeim. Tgenap is elmeséletem pár embernek, akik érdekes szemmel néztek rám a sztorit illetően. Nem tom, azért asszem belekezdek. Egyszer belekezdtem már, csak letörlődött amikor újra tettem a gépem, de talán az a bizonyos nő, a volt barátnőm, najó kimondom a nevét Regina átküldte, mindjárt megnézem, bár lehet újjat kezdek, nem tom. Meglátjuk. Lassan megyek öltözni, mindjárt 10óra, én meg még pizsamában. Na szép, pont én aki nem szereti ha elmegy az egész napja, mert már eddig is annyi elment az életőből tévedésből. Najó tényleg tettekre fel. Este ha szarul vok, biztos jövök még. Szép napot világ.



Utoljára változtatva 07-10-2006 @ 09:53 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 07-10-2006 @ 08:18 pm)

Comment: Sziamia! Én is imádok pizsiben a gépezet előtt ücsörögni, bár most a vállpántosoké a világ, mert meleg van. Ne nézz annyi horrorfilmet, akkor nem lesznek rossz álmaid. Egyébként meg baromi nehéz tőlük megszabadulni, de gondolj minindig valami jóra, mielőtt elalszol. sziamia: gaby ))))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds