[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 93
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 94

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Halló, itt egy EMBER beszél!
Ideje:: 07-10-2006 @ 11:50 am

Momentán a guta megüt! Úgy másfél hónapja értesített az ING Bank, hogy ügyfelei egy részét átpasszolta a HVB-nek, és engem is ez a "megtiszteltetés" ért. Ergo, a hitelemet, a számlavezetésemet stb. ezentúl a HVB végzi. Ügyfelük lettem, ha akarom, ha nem. Oké, tudomásul vettem, ez van. Ja, azért persze fáradjak be, hogy a szerződések megköttessenek. Mert ugyebár az nem automatizmus, az aláírás az aláírás, a papír az papír. Ám legyen. Ez meglepően gyorsan ment egyébként, sor se volt, papírmunka is viszonylag kevés. Hurrá. Az ING-nél nem lehetett interneten keresztül utalni (elég meglepő is volt ez számomra), itt viszont lehet, így kötöttem is szerződést ez ügyben is. Kaptam felhasználói azonosítót is hozzá, mondták, hogy jelszót majd sms-ben kapok. Azóta várom, június 26-a óta. Írtam már nekik, mire azt válaszolták, hogy hívjam fel őket :D Komolyan mondom, kabaré. Mert azért az nem olyan egyszerű, mint ahogy Móricka elképzeli. Mondjuk már rutinból nyomom a gombokat (ha ezt akarja, nyomjon 1-est, ha azt, akkor 2-est, ha amazt, akkor üsse be a vércsoportját.... ismerős?), de azért az, hogy órákig (!) tart, mire végre géphang helyett egy EMBER-rel tudok beszélni... ez azért durva. Az EMBER aztán elmondja, hogy jaj, hát sajnos, nem is látja a gépben a netes szerződésem, ergo ezt még nem rögzítették, úgyhogy ő így nem tud jelszót küldeni. De várjak türelmesen. Meddig, a szentségit, mégis meddig?! Gondoltam, akkor elutalom telefonon, amit fontos lenne. Uszkve háromnegyed óra után, és miután majdnem elharaptam a telefonzsinórt, feladtam. Pedig valaki várja a pénzem. Gondoltam, hamarosan megebédelek, lenyugszom (azt hiszem, ebéd után a kávét ki is hagyhatom), és újra megpróbálok vonalvégre kapni egy EMBERT.


Utoljára változtatva 07-10-2006 @ 11:50 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 07-10-2006 @ 01:44 pm)

Comment: Sándor György örökbecsű poénjával élve: "keresek egy EMBERT"... :) Na igen, ha az ügyfél szeretne valamit elintézni, az valahogy mindig nehézkesebben megy, mint amikor a bank (vagy egyéb nagyhatalmú intézmény) keresi valamiért az ügyfelet. Tudnék mesélni a telefonszolgáltatónkról, de az egy másik történet. Annyit elárulok, hogy ha ugyanannyi gondod lesz ezzel, mint nekünk azzal, akkor még nagyon az elején tartasz... :) :(


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-10-2006 @ 01:52 pm)

Comment: Hát, nem vigasztaltál meg :)) Végül is a telefonos utaláson túl vagyok, ez is valami :)


Hozzászóló: stevew
(Ideje: 07-10-2006 @ 02:06 pm)

Comment: Némely bölcseink szerint az ígért Mennyország kapuját pillantjuk meg, miután átvergődünk (perzselten, kissé ziláltan) a bankok és egyéb hivatalok (ú.m. posta, stb.) tiszítótüzén... Hááát... én már lekozmáltam... :(


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 07-10-2006 @ 02:27 pm)

Comment: Háááát.... én csak egy bankot ismerek, ahol nem bosszantják ilyesmivel (sem) az embert. Ha érdekel, priviben elárulom, melyik az.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-10-2006 @ 03:14 pm)

Comment: Stevew, én is, pedig még nyaralni se voltam :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-10-2006 @ 03:16 pm)

Comment: Az a baj, hogy én ezt a mostanit úgy kaptam, mint a náthát - tetszik/nem tetszik. De elárulhatnád, melyik az, hogy ha mégis próbálkoznom kell valamelyikkel, akkor tudjam, hogy nem nyúlok mellé.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 07-10-2006 @ 08:24 pm)

Comment: Elvileg azért van ez az automatarendszer, hogy gyorsítsák az ügyintézést, egyébként meg totál bosszantó, mert pl. ha valamit kérdezni kell, akkor ide-oda, ezt a számot nyomd meg, vagy azt és a végén infó nélkül távozol, ill. teszed le a telefont, amin már egyébként is fél órája ücsörögsz és senki sem tud elérni. Utálom az automatákat és hiányolom az emberi hangot. Azt tudom mondani neked, hogy: fel a fejjel, már csak jobb jöhet. pusza: gaby ))))))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-10-2006 @ 08:53 pm)

Comment: Örülök az emberi hangnak - köszönöm :))


Hozzászóló: Failure
(Ideje: 07-11-2006 @ 03:55 am)

Comment: Azzal azért vitatkoznék hogy az ún. automaták azért vannak, hogy gyorsítsák, egyszerüsítsék az ügyintézést... eredetileg talán igen. Ma már inkább a költséghatékonyság a szempont, mert ha már befektettek egy telefon alközpontba, az nagyon szívesen ingyen elmond mindent, tehát a tisztelt cég emberi erőforrást takarít meg azzal, ha a szájbarágós részeket automatizálja, arról nem is beszélve, hogy sokan valóban elunják a menükben való tévelygést... Vele már nem kell beszélni. :) Ma már luxus mindenre embert tartani. Piacgazdaság szüleménye ez is. Az érdekes az, hogy míg régen sikk volt az automatika, mint technikai vívmány, most már oda jutunk vissza, hogy az lesz a sikk ismét, ha valahol megtehetik, hogy élő ember szolgál ki... mert az már nagyobb luxus és többe fáj... az havonta fizetésből él, a technikára meg csak egyszer kell beruházni. CSak mindenki töke tele van már azzal, hogy nem veszik emberszámba, és maximum felvételekkel diskurálhat, ha akar... :) Maximum annyi, hogy az a valaki, akivel majd beszélsz, igazából Bangladesben üldögél, nem pedig itt, mert ott olcsóbb ültetni valakit... outsource, meg minden. Tudnék mesélni, de szerintem van, amiről jobb nem tudni. Boldog együgyüség! :DDD


Hozzászóló: hori
(Ideje: 07-11-2006 @ 08:46 am)

Comment: :) Semmiféle pénzügyi dolgot nem intézek/zünk telefonon és Interneten. Csak csekk, havonta 2-szer, a szokásos helyen. Utalástól irtózás téves leemelések miatt, aztán meg fuss a pénzed után... De valóban, intézkednek a fejünk fölött, kutyába sem vesznek, csak a pénzünk kell. Szerintem az élet bármely területén így van. Sajnos!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-11-2006 @ 08:52 am)

Comment: Failure, egyetértünk: az automata ügyfélszolgálatot nyilvánvalóan pénzkímélésből találták ki - meg az ügyfél bosszantására. Egyébként működhetne ez, ha az adott gomb megnyomása után valóban föl is venné valaki a telefont. De nekem mindig a hullaházba kapcsol.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-11-2006 @ 08:53 am)

Comment: Hori, én viszont kényelmesebb vagyok annál, hogy sorbaálljak. Éveket vesz el az életemből :) Persze, a muszáj nagyúr, így időnként én is megteszem...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds