[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 48
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 48


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


mellow.gif
Egy gyertya, és egy gondolat.
Ideje:: 07-13-2006 @ 02:11 pm

Ma egy szomorú évforduló van, amire egy gyertyát gyújtok a szobámban. Volt egy lány aki meghallt, pontosabban öngyilkos lett. Az édesapja a lányról fontzosabb dolgokat feltette a lapra, ezzel is emléket állítva lányának. Én amikor megtaláltam ezt a lapot, a kimerültség, és a végső elkeseredetség határán áltam, de az édesapa, és más segítő szándékú ember hatására elindultam a gyúgyulás útján. Azóta egy év és egy hónap tellt el, és látom mennyit változtam, látom hogy mennyire megváltoztam, és hogy tényleg jobban lettem. Nem hálálkodok örök életemben, meg egész évben, de az évben van két nap amikor egy gyertyával emlékezek meg a lány emlékének, és mondok köszönetet a családjának. Ez a nap az eggyik.

Ma elmélkedtem ezzel a nappal kapcsolatban egy fórumon, ahol az öngyilkosságról van szó:
Gondolkodtatok valaha hogy kinek köszönhettek valamit az életben? Lehet többet kéne ezen gondolkodni. Nem szabad őrőkké hálálkodni, de talán jobb lenne ha elgondolkodnánk néha azon emberek nevén. Akkor talán nem járna annyit a halál a fejkünkben, mert értük, az ő segítő készségük miatt talán megpróbálnánk küzdeni. Tiszteljük meg ennyivel azt a néhány embert, és mutassuk meg nekik hogy igenis volt értelme a fáradozásaiknak.
Bocs hogy ezt most leírtam, de olvasgatva a sok halál után vágyódó ember írását, az egy évvel ezelőtti mivoltomat, az egy évvel ezelőtti énemet látom, de látom azt is hogy ki lettem. Ok nem vagyok full frankón, meg nem vagyok állandóan boldog, de egy év alatt sokat változtam, és mentem a gógyulás irányába, és ez az egész egy segítőkész emberből indult ki, aki megmutatta hogy létezik a boldogság. Nem volt mindig mellettem, meg nem fogta a kezem, de az a pár szó, az a pár kedves mondat, sokat segített nekem, és akor megfogadtam, hogy hálám jeléül, és hogy megmutassam megérte hinnie nekem, és bíztatnia, feléledt bennem a küdzeni akarás, mert elhittem magammal hogy igen is kell, igen is muszály, mert az az ember nekem jártatt a száját. Persze később rájöttem hogy ez az én érdekem is, de ez a bizonyítás vágy is elég volt ahhoz hogy elinduljak az úton. Szóval szerintem néha a halál helyett máson is gondolkodjunk.

Lehet furán fogalmaztam, de talán minden ember jobban törhetné azon a fejét, ami tényleg fontos, és nem csak állandóan a hülyeségeken kéne törni a fejüket.

Holnap délután meginn elemgyek itthonról jópár napra, de erről még beszélek este, most megyek asszem pihizni kicsit.
Este re.



Utoljára változtatva 07-13-2006 @ 02:37 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 07-13-2006 @ 10:39 pm)

Comment: Tudod vannak emberek, méghozzá elég sokan akikben ott a szuicid hajlam, nem éppen a legjobb, de van, hogy a problémákra más megoldást nem találnak, csak egy segítő kéz kell, és sok-sok szeretet, akkor minden rendben lesz, legalábbis én így gondolom. Én is voltam a depi mélyén, sőt úgy gondoltam, hogy élnem sem kell, mert talán akkor mindenkinek könnyebb lenne, de az élet másként hozta, belopódzott a boldogság és nagyon jókor, ezért itt vagyok, élek, hál Istennek.


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 07-14-2006 @ 07:00 am)

Comment: Van értelme az életnek. Az öröm, amikor valaki jót hoz bele, és az öröm, amikor valaki másnak viszünk jót.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds