[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 97
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 98

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

a szenvedélyről
Ideje:: 07-14-2006 @ 11:34 pm

az utóbbi időben sikerült viszonylag sok koncertre eljutnom, és jól megnéznem az előadók arcát. arra jutottam, hogy aki igazán jó zenét csinál, az élvezi maga is ottan a színpadon, és talán, talán akkor is ugyanolyan élvezetes koncertjei lennének, ha épp nem nézné őket senki. mondhatni szerelmesek a zenébe. a szerencsés embereknek mindnek van ilyenje, amit szívvel lélekkel csinálhat, de arra lennék kíváncs, hogy mégis, emellett a szerelem mellett, ami kitölti az egész szívüket vajon jut hely másnak is? vajon mi van az asszonnyal, meg a gyerekkel? vajon mi van a kedvesével? ugyanolyan hévvel lehet szeretni két külön dolgot/személyt? emellett a szerelem mellett van idő, hely energia egy másikra is? vajon melyik a fontosabb? vajon melyik az erősebb? vajon a szenvedély egyenlő a szerelemmel?



Utoljára változtatva 07-14-2006 @ 11:34 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Haltion
(Ideje: 07-17-2006 @ 09:40 am)

Comment: A szenvedély néha igen, egyenlő a szerelemmel, de szenvedélyesen szeretheti valaki a munkáját is. Bár szerintem, csak az olyan dolog valódi, amelyik emberekkel kapcsolatos, a többi csak látszat és pótcselekvés. Egyébként az ember - aki mint tudjuk maga sem tudja miért rakták ki a Föld nevű bolygón - feletébb bizonytalan nagyjából az összes saját magát érintő kérdésben. Ezért felvették a szakmunkásképzők tananyagába a filozófusképzést, és ők hivatottak a létbizonytalanságot csökkenteni a rémült földlakók körében. De sajnos elkövették azt a hibát, hogy megengedték, hogy földlakók is kitanulják ezt a szakmát, ami mára iszonyatos fejetlenséget eredményezett bolygónkon... De néha megtörténik, hogy a doromboló kiscicákat megsimogatják, és csodás módon ez minden kérdésre választ ad.


Hozzászóló: gabiga
(Ideje: 07-18-2006 @ 07:32 am)

Comment: Hmmm..érdekes kérdést tettél fel. De erre is, mint sok más, az ember személyiségével, lelkével kapcsolatos kérdésre, nem lehet mindenkire érvényes választ adni. Mint ahogy minden ember más, másképp képes helyet adni a szívében egy vagy több dolognak/embernek. De a szélsőségek itt is, mint mindenben, "egészségtelenek". Ha valakit csak egy dolog/ember tud érdekelni=nevezhetjük szenvedélybetegségnek, ha meg sokfelé aprózza el magát=felületes lesz. Egyensúlyt tartani= a legnehezebb. Na és ezen belül is vannak fokozatok. Szóval nem egyszerű...csak emberi.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds