[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 146
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 146


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Hogymikvannak!
Ideje:: 07-21-2006 @ 10:44 pm

Netelka után szabadon...

E bejegyzésem, csak azért,hogy kellőképpen szörnyülködjetek! És/vagy nevessetek!
Már megettem egy adag antibiotikumot, de még nem nyilvánított gyógyultnak az engem vizsgáló orvos.
Tegnap a kórházban kaptam egy másik antibiotikumot, hogy a továbbiakban ezzel kúráljam magam.
Kiváltottam, aztán, már itthon, elolvastam a használati utasítást, és úgy döntöttem, ezt ugyan meg nem eszem!

Idézek beleőle: (a használati utasítás 30 centiméter hosszúságú papíron van, olyan apró betűkkel, hogy alig látni. A fent említett "gyógyszernek" másfél oldalnyi káros mellékhatása van, ez a néhány, csak válogatás belőlük)

Idegrendszeri ártalmak: járásbizonytalanság, koponyaűri nyomás fokozódása, rémálmok, depresszió, reszketés, hallucinációk, akár önveszélyességig fokozódó pszichotikus reakciók, akár már az első tabletta bevétele után...


Általános: arc-és gégevizenyő, fulladás-érzet, sokkos állapot, ritkán életveszélyes sokk, fulladásos halál, akár már az első tabletta bevétele után...

És ez másfél oldalon keresztül így folytatódik, de nem folytatom.

És én ezt most egyem meg?????????????????????????

Mindenkit megnyugtatok, nem fogom.

De: HOGYMIKVANNAK!!!!!!



Utoljára változtatva 07-21-2006 @ 10:44 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 07-21-2006 @ 11:22 pm)

Comment: Én is így szoktam! Miután elolvasom hogy mi minden történhet velem ha beveszem az adott gyógyszert ,máris érezhetően javul a torokfájás vagy az addig elviselhetetlennek tartott betegség. Jobbulást!:)


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 07-22-2006 @ 12:21 am)

Comment: Köszi! Ígérem, megmaradok!


Hozzászóló: Piba
(Ideje: 07-22-2006 @ 04:43 am)

Comment: Sajnos ez igyvan minden gyogyszerrel de azt megis megkell probalni mert ha nemveszed be akkor meg nincs is ertelme elmenni az orvoshoz. Azlenne a legjobb ha megtudnannk gyogyitani magunkat orvossag nelkul, vannak akik tudjak hogy kell. Udv. Piba.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-22-2006 @ 06:33 am)

Comment: Én is azt mondom, ne vedd be. Épp tegnap olvastam a témáról, de nem részletezném, csak annyit, hogy nagyon megrázott. A dokik gátlástalanul írnak fel minden szart - tisztelet a ritka kivételnek.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 07-22-2006 @ 03:38 pm)

Comment: Tanács: nincs! Indoklás: minden gyógyszernek van tájékoztatója és kb. fél oldaltól másfél, két oldalig terjednek a mellékhatások felsorolásában. Nem biztos, hogy a te szervezetedre bármilyen veszélyt is jelent a felírt gyógyszer, mert mielőtt kibocsájtanának, tesztelnek, és a mellékhatás azokon az embereken jelentkezett, de nem bizti, hogy egyszerre mindegyiken. Érdekes dilemma egyébként. Tudod 2,5 éves korom óta élek különböző gyógyszereken, ha nem venném be őket, félve a különböző mellékhatásoktól, akkor valószínű, hogy sosem gyógyulnék meg, bár azt meg kell, hogy valljam neked lehet, hogy nem az alapbetegségembe fogok belehalni, hanem szükség lesz egy új májra.... Mielőbbi gyógyulást kívánok neked!


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 07-23-2006 @ 02:32 am)

Comment: Szerencsére eddig ritka vendég voltam az orvosnál, de már volt, hogy én sem vettem be a felírt "gyógyszert", mert válogatott halálnemeket ajánlottak mellé... Egyszer pedig szédülésre felírt "gyógyszer" mellékhatásai között olvastam, hogy szédülést okozhat. Azt nem írták, hogy honnan fogom tudni, hogy érte vagy tőle szédülök... :)


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 07-23-2006 @ 08:05 pm)

Comment: Van egy klasszikus kabaréjelenet, azt hiszem, Mellékhatás a címe. (Szombathy Gyula, Sinkovits Imre, Káldy Nóra.) Rögtön ez jutott eszembe. Meg egy régi barátom, aki szívgyógyszert szedett, és a mellékhatások többek között: szédülés, szívdobogás, ájulás. Bármennyire is viccesnek hat időnként, mégis elgondolkodtató, hogy marokszám (akarják) szedetni velünk az olyan kemikáliákat, amiknek a hatásai ennyire kiszámíthatatlanok - sokéves kutatás, kísérlet, ellenőrzés, millió szabvány dacára is.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds