[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 195
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 195


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Gyökerek 7. Vasút és egészségügy
Ideje:: 07-25-2006 @ 10:29 pm

   Életemet végigkíséri a vasút. Amióta az eszemet tudom, mindig vasút mellett laktam és lakom ma is. Hallom a mozdony füttyét, a szerelvény zakatolását. Nem zavar, soha nem is zavart, szemben azokkal a monstrumokkal (teherautók, kamionok, nehéz munkagépek) amelyek fittyet hányva az útkereszteződésnek, a harmincas táblának, a közeli vasúti átjárónak kilencvennel repesztenek el a házam előtt, komoly rengéseket idézve elő.

  Szóval nem zavar a vasút, és családi kötődésem okán elég sokat is hallottam róla. Valaha a biztonság, a létbiztonság szigete volt, olyan megélhetést adott (a "teheti, mert vasúti" mondás járta). A családom döntően természetben élvezte ezt (szolgálati lakás, ruha, szabadjegy, önálló egészségügyi hálózat stb.)

  A magam részéről letértem az útról, megszakítottam a családi hagyományt és az egészségügybe tévedtem. Hát.... itt is volt sok minden jó, ha nem is jut épp most eszembe semmi. Ehhez képest jelentős "átszervezések" vannak (a magyar nyelvben ez ugyanolyan eufemizmusa a leépítésnek és szétverésnek, mint hajdan a "rugalmas elszakadás" a fejvesztett visszavonulásnak).

  A jövő tehát bizonytalan, Nostradamus is visszaadná a megbízást, hogy a magyar egészségügy jövőjéről jóslásokba bocsátkozzon. Innen folytatom.



Utoljára változtatva 07-25-2006 @ 10:29 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 07-26-2006 @ 05:43 am)

Comment: Továbbra is olvaslak, most visszamenőleg, mert nyaralni voltam. :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-26-2006 @ 07:17 am)

Comment: "Arccal a vasút felé" - én is úgy vagyok :) Itt robognak a közeli töltésen. És talán nem meglepő, én is szívesebben hallgatom, mint bármilyen más, gép adta zajt. Olyan, mintha egész évben valami üdülőhelyen lennék :)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 07-26-2006 @ 08:32 pm)

Comment: Nemcsak az egészségügyben bizonytalan a helyzet, hanem máshol is.


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 07-27-2006 @ 05:34 pm)

Comment: Én nem látom, hogy bárhol is bizonytalan lenne a helyzet. Mindenhol megszorítás, leépítés, összevonás, bezárás, megszüntetés. Mi ebben a bizonytalan??? A kormány tökéletesen végrehajtja a rábízott feladatokat...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds