[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 201
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 201


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Az öngyilkosság nyara
-: Xiam
Ideje:: 07-26-2006 @ 06:13 pm

Íme, hát eljött.. Pedig azt hittem, hogy biza túl vagyunk a nehezén, de emberből vagyok, és állandóan tévedek. Bevallom őszintén és kicsit sem bánva, hogy a legjobb lenne itt is most meghalni. Nem szégyellem, nekem tényleg ez lenne a legjobb megoldás.. Lehet szónokolni, hogy persze, fussunk csak a könnyebb úton, aki ezt mondja, téved.. Mert hogy jön ahhoz, hogy megítélje a helyzetemet, amikor szart sem tud arról, hogyan vágtam el harántirányba az életemet.. Mélyponton vagyok, mint még soha olyan mélyen.. Én megpróbáltam a nehezebb utat, hát elbukni nem érdem..
Mi valljak be? Nem titok, hogy el akarok, el kell költöznöm itthonról.. Az a baj persze, hogy nincs hova. Az egyetemi (8000 Ft./hó) kollégiumba nem vesznek fel, mert 3 kereső is van a családban, 40 km-re lakom Budapesttől, és csak 4,19-es a kredites átlagom. Lefordítva: semmi esélyem, még a pótjelentkezésen sincs egy kis remény. Hát marad a vendégkoli megoldás (ha felvesznek ugye egyátalán oda), ami 18-20 000 Ft havonta.. Két max. három hónapot tudnék fedezni a nyári munkám fizetéséből.. De hát ennem is kell majd valamit, szóval diákmunkát kell keresnem mellette.. Ha nem jön össze a vendégkoli, akkor albérlet, egy patkánylyukban a „legszínvonalasabb” környéken is elkérnek min. 35-40 ezret, tehát egy hónapot tudnék kifizetni a fizumból, és akkor már teljes állást kell vállalnom a suli mellett. Összegezve: kilátástalan.
2 hónapja próbálom elérni a „barátnőmet”, nem veszi fel a telefont. 16 év barátság így szelel el, és nem, ez tényleg nem tesz boldoggá engem..
Ma kezdődött volna a nyaralásom. Nem nagy „was ist das”, csak munka után lebicikliztem volna a Dunára, csatlakoztam volna a társasághoz úgy este 10-ig, aztán tekertem volna haza, mert másnap munka. Szinte már-már természetes, hogy ez sem jött össze. A főszervező, aki mellesleg barátomnak vallja magát, és akit én is annak vallok/ de most már csak vallottam, az indulásom előtt egy fél órával felhív, hogy lennék-e szíves kölcsön adni polifómot és hálózsákot.. „Hát persze - vágtam rá-, mindjárt indulok vele!” És ekkor úgy mellékesen megemlítette, hogy a bulisorozat (szerdától-szombatig) nem is a Dunán lesz, ne tekerjek le, hanem Dömsödön vannak, és a munkatársak, akik átutaznak Lacházán majd átveszik tőlem a csomagot, csak adjam oda nekik. Lefordítva: én nem, de a hálózsák szükséges.. Végülis nem azért hívott fel a „barát”, hogy: Ibi, te idióta ribanc, ne tekerj le feleslegesen 30 percet, mert nem a Dunán leszünk!”, hanem: „Ibi, te rászedhető hulladék, adjál hálózsákot, azt szevasz!”
Hogy nem esik jól? Hogy talán most egy kicsit szarul érzem magam? Hát kurvára előfordulhat. Egy újabb emberben csalódtam, hölgyeim és uraim. Azt hiszem, most jött el az a pont, hogy kijelenthetem, idén két barátot is elvesztettem. Vajon miért? Mert hagytam, mert nem vívtam ki annyi tisztelet, hogy megbecsüljenek. És ez is csak nekem szegénységi bizonyítvány. Ennyit érek ezek szerint.
Gürizek reggel 8-tól délután 4-ig, inni nincs időm.. Aztán holtfáradtan haza esek, vacsit főzök, kutyát nevelek, fürdők, 7re bezuhanok a gép elé, és nézek ki a fejemből, tízkor alszok.. Már jó ideje megy ez így. Egyedül maradtam az a büdös nagy helyzet..
Nem tudom, hogy milyen kilátásaim lehetnek még ezek után.
Se család, se barátok, se remény arra, hogy szeptembertől bármi is változni fog. Azt hiszem meguntam élni.. Igen, kurvára ráuntam az életre..
Lesz ennél jobb is? Ne merd azt nekem mondani! Mi történhet, de most komolyan? Esélyem nincs új lakhelyre, új környezetre, és nincs erőm új barátokat szerezni, nincs is kedvem hozzá, és különben is dögöljön meg a szomszéd tehene.
Idén sem nyaralunk.
Azt hiszem, sok dologhoz elég jól hozzászoktam.
Ahogy anyám mondta az előbb: „Lányom, meg kell még ennél is jobban keményítened a szívedet. .de mindegy... erre most nem érünk rá.. Süssd a tojást!”


Utoljára változtatva 07-26-2006 @ 06:13 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 07-26-2006 @ 06:19 pm)

Comment: Nem világos, hogy miért akarsz/kell elköltöznöd? Pedig szerintem ez a fő kérdés. Tudom, hogy a "barátokban" csalódni nagyon ócska érzés. Nem akarok okoskodni, csak együtt gondolkodni Veled.


Hozzászóló: szerzs2
(Ideje: 07-26-2006 @ 09:43 pm)

Comment: átérzem. tanács:legyél keményebb. én kb:egy hónappal ezelőtt, még úgy viselkedtem volna mint Te. ma már, nem adtam volna oda semmit, mert ha én nem kellekk, a cuccaim se legyenek ott. ez egy ilyen játék.


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 07-26-2006 @ 10:57 pm)

Comment: Szívesen elmesélném Neked egyszer az életemet csak azért, hogy tudd, a szar még sokkal szarabb is lehet, de sajnos tudom, hogy más nyomora nem vigasztal. Én már rendben vagyok, és nem volt könnyű ezt az állapotot elérni. De igaza van szerzsnek. Csak keményen. Bár utána bazi nehéz lesz visszalágyulni, és kinyitni.


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 07-27-2006 @ 02:54 am)

Comment: :)


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 07-27-2006 @ 07:18 am)

Comment: Két vigasztaló (?) gondolat: 1. A barátok jönnek-mennek, az ellenség meg csak szaporodik ;-). 2. Úgy még sose volt, hogy valahogy ne lett volna. (Drukk neked!)


Hozzászóló: soman
(Ideje: 07-27-2006 @ 03:01 pm)

Comment: Lehet, hogy nem lesz jobb, de régen azt mondta egy barátom, hogy ez az egész világ egy nagy halom trágyadomb, de tudod ebben az a legjobb, hogy mi a szar tetején vagyunk. Minden relatív. Rengeteg ember azonnal cserélne veled. Próbáld a sok rossz között az apró jókat meglátni. Így áll össze. Mikor az ember az összeroppanás ingatag csúcsán egyensúlyoz, akkor kell hideg fejjel gondolkodni a lehetséges megoldásokat áttekintve. Mert megoldás mindig van, csak néha több, mint macerás.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 07-27-2006 @ 08:33 pm)

Comment: Ibi, nem szeretnélek azzal vígasztalni, hogy lesz jobb is, nem sajnos egyre rosszabb jön. Na milyen vagyok? Optimista? Nem totál pesszimista. Ne légy az, mert mondom én, hogy fel a fejjel, sok bajon-gondon és is (más is) túl vagyok, és az élet ilyen, állandó harc. Barátok? Azok nem is voltak igazán azok, mert az igaz barát, minden körülmény között melletted van. Kívánom, hogy találd meg! pusszantalak: gaby


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-28-2006 @ 07:26 am)

Comment: Mindannyiunkon erőt vesz időnként a "megakarokhalni" érzés. Mert rohadt szar tud lenni az élet. De amilyen szar tud lenni, ugyanolyan zseniális is - és ha egyik ilyen szuicid hangulatom alkalmával búcsút mondtam volna az életnek, azt a sok szuper élményt elmulasztottam volna, ami most mind az enyém. Persze, a szarral együtt. De ez így kerek.


Hozzászóló: EleanorRigby
(Ideje: 07-29-2006 @ 01:20 am)

Comment: Az élet egy szar játék - de a grafikája nagyon ott van... és ha már itt vagy, miért ne játszanál? Valakinek vesztesnek is kell lennie. Meg sok hasonló mocsokság.


Hozzászóló: Emerick
(Ideje: 08-01-2006 @ 07:51 am)

Comment: Xiam! Új itt a nevem, de Te ismersz! Megint rossz személyekkel akarsz szoros kapcsolatot tartani, nem érzed ki az igazi és valótlan barát. Én talán a 1.-ba tartozom, de mégis csak késve tudtam meg dolgokat, holott én érdemben többet tudok, legalább hangulati szinten segíteni, támogatni! Sőt, panaszkodsz, hogy egy hónapja nem érsz el vkit, hát te is ezt tetted velem! Én viszont megbocsátok, holott nekem is rossz volt! Ne omolj össze azonnal ilyen szinten, inkább beszélj gyakrabban az olyanokkal, mint én! Engem is csak szűk egy éve ismersz. Az uccsó tanácsomra meg is kérlek most it és így, nyomatékosan! Fel a fejjel!!!


Hozzászóló: Emerick
(Ideje: 08-01-2006 @ 03:25 pm)

Comment: Xiam! Mi lenne ha esetleg rám hallgatnál? Tudom, most nem én vagyok a legjobb személy, de biztos tudok egy picit segíteni! Ramaty a kedved, megértem, olvastam a naplód, de fogadd el a segítségnyújtásom! Ugyan nem ismersz teljesen -szűk egy éve beszéltünk először- de tudod, hogy segítek amiben tudok! Önzetlenül! Szedd össze magad egy picit a kedvemért! Légysziii! Ezzel engem is csak felidegesítesz! Neked amúgy is több az életkedved ennél, ezt tudom! Többit magánban...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds