[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 212
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 212


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Nem is tudom...
Ideje:: 07-26-2006 @ 06:47 pm

Nem is tudom, miért nem írok.
Talán csak a meleg,
talán mert egész nap itt vannak körülöttem a gyerekek,
talán nem akarnak kijönni a betűk az ujjamból,
vagy csak egyszerűen lusta vagyok...

Persze közben szép lassan hálójába sző az aggódás, hogy biztosan nem tudok többé írni.
Ennyi volt, kész passz! Lelkesedés huss, tehetség isten áldjon...
Már az általános iskolában megmondta a magyar tanárom, hogy szalmaláng vagyok.
És tessék! Igaza van! Azóta örökké reszketek minden szál gyufától, mint valami napon aszalódott madárijesztő.

Persze, ez csak afféle gyerekkori trauma.
Olvastam, hogy a gyerekkori traumákat a legnehezebb kiheverni...
... na, meg a szerelmi csalódásokat!
Úgyhogy alaposan el vagyok látva kihevernivalóval.

Szóval a lényeg, hogy nem írok, pedig tudom, hogy kellene! Mert ugyebár végre tudom, mi leszek, ha nagy leszek, és író csak az lehet, aki ír. Csakhogy én nem írok, és aggódni is csak illemből aggódok, mert én tudom, hogy nem lehet megerőszakolni a természetet, és ha egyszer nem akar kijönni az a fránya mondanivaló, akkor hiába öklendezik az ember (vagyis én).
Pedig annyi minden sorakozik már a fejemben, hogy valamit aztán tutira elfelejtek majd, és akkor sajnálhatom, hogy nem erőszakoltam meg mégis a természetet, és hagytam odaveszni azt a sok értékes gondolatot.

Először is be kellene fejeznem azt a százrészes beszámolót az öt nap hat éjszakáról. Csakhogy közben visszatért belém az élet, és most vettem csak észre, mennyi mindent nem tettem meg az elmúlt évben, amit megtehettem volna, úgyhogy nem győzöm utolérni magam.
Aztán: ahogy Milkha mondta, csak új nézőpontból kell nézni a dolgokat, és mindent másképp látsz (nem pont így mondta, de valami ilyesmit jegyeztem meg belőle)...
Szóval azt hiszem, sikerült egészen új nézőpontot találnom magamnak, ahol végre helyére kerültek bennem a részletek... Csakhogy... aztán olvastam a szcientológiáról, és egészen megrémített a gondolat, hogy félelem és fájdalom nélkül lehet harmóniában élni. Hirtelen rádöbbentem, hogy én ragaszkodom a félelmeimhez és a fájdalmaimhoz, és ha ez az ára a harmóniának, akkor kell a fenének....
Na, a lényeg, hogy meleg van és mint a fentebb olvasható sorok is bizonyítják: melegben nem működök.



Utoljára változtatva 07-26-2006 @ 06:47 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 07-26-2006 @ 08:24 pm)

Comment: Mikor ilyesmit olvasok, megnyugszom. Másnak se jobb, hehe :) (Gonosz vagyok, mi? :)


Hozzászóló: Milkha
(Ideje: 07-26-2006 @ 09:43 pm)

Comment: Mindenki aki ír, folyamatosan aggódik, hogy nem tud többé írni. Pedig tapasztalatból tudhatnánk, hogy dehogynem... Csak ez nem mindig látszik :(( Aztán jön olyan, hogy egyszercsak... és akkor újra megleptük magunkat, hogy nahát... :))


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 07-27-2006 @ 09:17 am)

Comment: Szerintem csak a meleg. Nem is tudom... :), de azért kíváncsian várom a többi belga részt ;-)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds