[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 200
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 200


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Valami véget ért,valami fáj....
Ideje:: 07-30-2006 @ 08:12 pm

Lezárult egy időszak. A tegnap este sokmindent megváltoztatott. Gabi visszament a volt barátnőjéhez. De megbeszéltük, hogy barátok maradunk. Remélem, így is lesz. Ő sem akarja elveszíteni a barátságomat és ennek kifejezetten örülök. De kikészültem. Végleg. Ma dolgoztam is. Háromszor majdnem elsírtam magamat. Szünetre sem mentem, mert nem akartam gondolkozni. Az elkövetkező napokban elfogalt szeretnék lenni. És az is leszek. Holnap éjszaka árufeltöltés, kedden nyársalás...Hétvégére kell készülnöm, mert sátorozunk Gabiékkal. Félek kicsit tőle. Petra nem lesz ott. Eredetileg kan-bulinak indult, aztán mi is eszükbe jutottunk...Még Csilla nem tuti, hogy jön, de remélem. Különben vagy 8 hapsival leszek összezárva :).Akik ráadásul inni is fognak. Oké, én is, na, de épp ettől félek...Mert most este is Gabi nagyon kétértelmű volt. Szereti Petrát (állítólag), de ha rajtam múlt volna, végig csókolóztunk volna az estét...Remélem értitek...És lényegében rajtam múlt, mert én vissza fogtam magam. Nagyon is.
Most még pocsékul vagyok, de túlélem. Eddig is mindent túléltem, és legalább nem vesztettem el őt végleg :).
Kettős érzések kavarognak bennem. Nehéz ügy ez. Megalázottnak érzem magam. Kijátszottak és átvertek. De Gabi megígérte, hogy többé nem hazudik nekem. Hú, mekkora pofont adtam neki! Majdnem lerepült a sapkája is. De megérdemelte.
Na, most a témát lezárom. Legalábbis egy időre. Vonalat húzok. Új élet kezdődik számomra. Talán egy jobb élet. Legalábbis remélem.
Csáó!


Utoljára változtatva 07-30-2006 @ 08:12 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: greencloud
(Ideje: 07-31-2006 @ 01:29 am)

Comment: Hm. Mai estemet azzal toltottem, hogy vegig olvastam a naplod a legelejetol. Annyit tudok mondani a sajat tapasztalatombol, hogy legy eros, es ne hagyd, hogy a Gabi szorakozzon veled. Neki biztos tok kenyelmes lenne, ha ott lenne neki a Petra is, meg te is... Te ugysem mondanad el senkinek, mert megalazonak erezned... de azert belemennel, mert szeretnel.... Legyen tartasod, kislany es akkor nem kell magad megalazottnak vagy atvertnek erezni. Nem egyszeru.


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 07-31-2006 @ 11:55 am)

Comment: Köszönöm a jótanácsot greencloud! Megpróbálok figyelni magamra. Még, ha nem is lesz könnyű...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds