[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 127
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 127


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Biztos szeret
Ideje:: 08-04-2006 @ 10:34 am

A szék lába összekócolta iménti, gondosan elrendezett haját, de ez csak őt zavarta,-nekem kifejezetten imponált ez a látvány. Eszembe jutottak azok a régi akciósfilmek, ahol a főhőst szétverik, de ezerkilencszáz pofon után is csillogott a zselé, a szavannai homokban is kirajzolódott márkás fésűjének utolsó simítása tökéletes frizuráján.
-Annyira szeretlek!- akartam éppen mondani, de ekkor már a földön ápoltam három..., nem(!) négy összefüggéstelen alakba tört állkapcsomat. "Az én drága, erős emberem"-ujjongott elfogulatlan gondolatom. De a kéz, óh, a kéz későbben regisztrál az agytekervények titokzatos honlapján. Nyúltam a karnis felé, amely szép alakjára merőleges irányban zuhant le, amikor tenyeres fonákkal küldtem őt magasba. Szeretem nézni, ahogy repül, Istenem: senki nem képes ennyire elegáns mozdulattal, maga körül óvatosan körülnézve,-repülni! A karnis jobb karjának könyöke feletti résznél találta el, a vállától 9,36 cm-re. Nem tudott felucsódni, mert ugyanebben a lendületben találta el a Rowenta vasaló, amely már gőzölésre alkalmatlan szelídséggel folyatta ki bal szemének csarnokvizét. Még látta szikrázó szemeimben az üzenetet: "Annyira szeretlek!"
-Én is szeretlek, egyetlenem-értek el szavai a re:visszahajított vasalóval szinkronban. "Micsoda bámulatos reakcióidő! Nemhiába szeretem így ezt az embert" Az időközben testemről levált bal lábam magas rüsztjét kerestem, amely oly sok gondot jelentett az őszi cipőválasztásnál. "Egy gonddal kevesebb"-nyugtattam magam. Minden rendben van, itt van ő, aki annyira-annyira szeret. Biztos szeret...


Utoljára változtatva 08-04-2006 @ 10:39 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Milkha
(Ideje: 08-04-2006 @ 11:52 am)

Comment: ...összetörten....Drága persecuted; összetörten lehet csak igazán szeretni nagyon...NAGYON(!) :))))) Még mindig zölden (de büszkén) ezt már tudom....


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 08-04-2006 @ 01:11 pm)

Comment: Igen-igen, nagyon úgy tűnik, hogy szeret. :))) Ezek az apró civakodások teszik maradandó (8 napon túl gyógyuló) élménnyé az együttélést. :))) Gyönyörű, szeretetteljes írás... Gratulálok! ;)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 08-04-2006 @ 01:22 pm)

Comment: Igen, vannak népek, ahol a szerelem fokmérője a lila foltok és törött csontok száma. Háááát, engem inkább ne szeressen ennyire senki :D


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 08-04-2006 @ 01:42 pm)

Comment: Zöldem:)) Erre egyértelműnek hangzó igent nem tudnék neked most mondani-állkapcsaim szervízben várakoznak a karosszériás helyreigazításra-, de írni azt igen: IGEEEEEEEEEN!!!


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 08-04-2006 @ 01:46 pm)

Comment: Köszi Bobby:)) Szeeeeeret, igen, tudom, érzem, a hátamban megbicsaklott a térdem:)))) Helyesbítek: 8 napon inneni:)) A temetésem tegnap lesz, 13.50-kor (Komoly, konyhakéses meggyőző érveket talált:)


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 08-04-2006 @ 01:48 pm)

Comment: De engem meg de:)) Köszi, Neti:))


Hozzászóló: LEKA
(Ideje: 08-07-2006 @ 11:02 pm)

Comment: Hogy lehet ennyire szeretni...?Kész csapás, minden csapás..., teljes odaadással : adok-kapok alapon:))))


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 08-09-2006 @ 02:52 pm)

Comment: :DDD Groteszk jumor:)) Ez, semmi mást beleképzelni:)) Köszi, Éva:)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds