[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 127
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 127


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Az utolsó érző lény belsejének vizsgálati eredményei
Ideje:: 08-04-2006 @ 09:15 pm

Namostmár mindenki hagyja abba a nyavalygást, mert az ultrabrutál érzékeny az én vagyok, a hAL. Világos?
Tehát félre minden önsajnálattal, főleg az olyannal, ami azt akarja elérni, hogy mindenki más is ezt tegye, rögtönözve némi megértést és álságos támaszt, aminek ereje tán ellenáll még a szellőnek is.
Nanemá.
Mindenki nézzem magába!
Kezdjük talán velem, ha már az én blogomban tekergünk.
Jelen pillanatban az én belsőm tartalma a következő: (leltár indul)
De.
Felhívok minden gyengeidegzetűt, hogy most figyeljen.
Hátha abbahagyja végre, amit abba kéne már hagynia. Hogy mit, azt én honnét tudjam? Meg mit érdekel? Legyen ez mindenkinek a saját házifeladata.
Na.
Szánalmassági leltárom végre elkezdem, nem kell idegeskedni, a felesleges locsogások közepette is.
Bár (ezt a szót már egyszer kifejtettem egy rendkívüli érzőnek, de megmondom itt is, hogy csodálatos).
Szóval.
Vettem 215 forintért egy üveg minőségi vörösbort, amit lájt kólával csurgatok a torkomon.
Ezt nevezem elviselhetőségi küszöbnek.
Ennek bensőmben történő tüzetesebb jellemzésétől most tartózkodnék, mert jellemzően csak ocsmány jelzők jutnak a beleimben történő vonulásáról eszembe, és nem lehet a polgárpukkasztás most célom.
Továbbá (átvezető szócska, csak az időnyerés céljából alkalmazom, maga fertő, bár ez az egész hitványságról is elmondható, ami ebben a tekintetben meglepő egységességet mutat. Ha nem akarnának megbántogatni a senkik, akkor bizonyosan ezt mondanák, hangjukkal mély örvényeket keltve: khmm. Meglepően egységesek a hALak közlései. Kritikusaim ezt mondanák: Fos. Én a kritikusokkal értek egyet, de kiegészítve azzal: Meglepően egységes fos)
Tehát, továbbá.
Szívem szerint nem itt lennék és nem most.
Lennék valakivel.
De aljas gazfickó/leány vagyok én is, akárcsak bárki más. Különbségek eggyen vannak, néha bevallom ezt magamnak is.
Na nem dicsekszem, egyszerűen megállapítom, és elmélázok, hogy az úgynevezett tiszta érzéseket kinek találták ki? (itt megállok egy pillanatra. Mi a fasz, az a tiszta érzés? Talán valami újhullámos mosóporral kimosták a rohadt nagy szennyet, ami belőlem kiesett? Hmm. (ezt a szót tanultam, de nagyon ottvan) Bár/csak okosabb lennék, biztos tudnám.) – és itt jegyzem meg, zárójelben használni a zárójelet, felettébb illetlen dolog, ki a franc fogja ezt megérteni így? Annak úgy is kell. Most kárörvendek.
Az biztos, hogy én nem érdemesültem ki reájuk (jó szó, ezt te is tudod)
De akkor ki is? Tudom ki.
Te.
És (szar kezdés ismét, de mióta felhagytam az irodalmisággal, teszek reája).
És azért, mert nem az a lényeg hány volt és ki és mikor.
Nem, az sosem.
Csak annyi, hogy hiszed, lehet.
Talán.
Ő.
TE.
De.
Csábítóm lehetsz.
Lehet.
Elcsábulok.
Nem tudom, hogy hiszem-e még.
A vénség első kézzelfogható jele a kiábrándultság.
Ha ehhez hozzájön a sivárság is, akkor tényleg beütött a nirvána.

Noshát bensőm.
Búcsúzkodom, könnyezve és érzelemdúsan.
Talán elég csak annyi.
Menj a pokolba.
Vagy gyere utánam.



Utoljára változtatva 08-04-2006 @ 09:22 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 08-05-2006 @ 08:13 am)

Comment: Nem gondolom, hogy az önkifejezésnek feltétlenül közönségesnek és durva stílusúnak kell lenni, ha feltétlenül őszinték akarunk lenni a külvilághoz. Akkor sem, ha valakinek nő létére ennyire férfias lelke van. Bár erről a mai napig sem vagyok meggyőződve, bár ez az irodalomban talán nem is lényeges. Legyen az egy cikk, legyen az egy blog, amely nem kíván irodalmi stílust, de egyvalami ne legyen: közönséges és agresszív. Mert ezt senki nem olvassa szívesen...


Hozzászóló: Silur
(Ideje: 08-06-2006 @ 02:04 am)

Comment: Ez sietős volt.


Hozzászóló: EleanorRigby
(Ideje: 08-07-2006 @ 12:19 am)

Comment: Édeskicsi hAL, te gazleány. Faszságokat írsz. Ne igyál annyit. Főleg ne lájtkólát. És egyébként is: honnan veszed, hogy ez itt már nem a pokol? Boldog lehetsz: mindenki utánad jött:P


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 08-07-2006 @ 12:33 pm)

Comment: Asszem örexem... lehet ezért nem iszom újabban bort (se kannásat, se palackost), de fásultság és a kiábrándulás marad, egyre tovább időz...


Hozzászóló: elemlampi
(Ideje: 08-19-2006 @ 03:14 am)

Comment: agresszív, ocsmány, férfias, trágár? Rettentően élveztem olvasni. ha én valamit végig bírok olvasni, az vagy a vian, vagy nem közhelyes. persze ez csak én vagyok, egy kis lámpa, akinek irodalmi gyomra nem bírja a nyálat, és a női piát, a ragadósat, és csöpögőset. fel a fejjel, kedves haluram-hölgyem.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds