[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 212
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 212


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Jelen!
Ideje:: 04-27-2004 @ 01:18 pm

Ha nem is túl gyakran, de jelentkezem. Rájöttem mi hiányzik. Motiváció. Meló, értelmes elfoglaltság. No, ettől a megvilágosodástól még nem változott semmi. Pasas, a fiatalka, még meg van. Már másfél hónapja. Eszetlen gyorsan fejlődik. Most tanulja, hogy is kell élni egy kapcsolatban, mi fán terem a romantika, és persze a szerelmezés... na ott aztán fénysebességgel fejlődik. Persze mindenki azt tanulja a lagkönyebben, ami érdekli. Valahogy a papiros naplóírás sem tartott sokáig, már vagy három hete nem írtam semmit. Élek. Van buli, új emeberek, 1-2 régi barát... Jó, ez egyik napról a másikra, de marhára hiányzik az értelmes munka, méghozzá a megfeszített változatos és igazi szívügy-meló, amilyentől életre kelek. Na ez biztos nem az iskola lesz, utálom minden percét, pedig nagyon akartam ide jönni. Utálom. Semmi, de semmi értelme az egész szenvedésnek itt. Váltani már nem érdemes, túl sok időt beleöltem, meg fáradtságot is. Fogyni még mindíg nem fogytam, szerintem iszonyú kövéren halok meg. Ja, és ennek következtében fiatalon. Talán ennyi mostanában! Ui.: Ja, a virágok nőnek, mint a bolondgomba! Élnek és virulnak! Végre valami sikerélmény!


Utoljára változtatva 04-27-2004 @ 01:18 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 04-28-2004 @ 08:36 am)

Comment: Én sem igen fogyok már le. Volt pár hete a Dr. Csernusban, hogy a pszichiáter azt mondta a kövér páciensének, hogy így sokkal előbb meghal, ha jól emlékszem, 30 évvel előbb, de lehet, hogy tévedek? Én mindenesetre elkezdtem örülni. Családunk egy idős tagja 82 éves és nem tud mozogni, emiatt szociális otthonba kerül hamarosan. Én ezt már nem szeretném megérni. Remélem, nem is fogom.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds