[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 210
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 210


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Azt hittem...
Ideje:: 08-09-2006 @ 11:45 am

És én még azt hittem, hogy most olyan könnyű lesz felejtenem...Hiszen mi az a három hét? De nagyot tévedtem. Jobban fáj ez nekem, mint hittem. Beletemetkeztem a munkába, próbáltam felejteni...De nem megy. Csak egyre jobban fáj...És félek a szombattól, amikor biztosan szembe kell néznem Gabival, hiszen az első meccsük lesz az őszi idényben. És megígértem, hogy nem hagyom ki.
Vajon milyen lesz őt újra látni? Aki miatt ennyire össze vagyok omolva, aki miatt melózok szinte szünet nélkül...Tegnap 6 órát nyomtam le úgy, hogy kb. egyszer ültem 10 percet. De én akartam így. Felejtenem kell. Kiölnöm magamból ezt az óriási fájdalmat.
Bárcsak tudnám, hogy miért fáj ez ennyire? Azért, mert visszament Petrához? Talán eddig azért volt könnyebb, mert még sosem hagytak el más miatt...Most először történt meg velem.
Nem bírom ezt a fájdalmat. Tönkre fog tenni. Teljesen felemészt. És most úgy érzem ezen semmi sem segít.
Egyik percben azt akarom ,hogy Gabi itt legyen velem, a másik percben azt kívánom, bárcsak sosem ismertem volna meg...Minden együtt töltött percre és órára való emlékezés újabb és újabb tört döf a szívembe...A falunap, aztán amikor egész nap velem volt, az együtt töltött esték, amikor összejöttünk... Miért nem tudom elfelejteni ezt a srácot??? Pedig nem hozzám való! Lázadó punk, aki nem ismeri a felelősségérzetet még hírből sem! Akkor mit akarok én tőle?
Pszichológust akarok! Egy pisztolyt, hogy lelőhessem magam! Szánalmas kis lény vagyok, aki nem érdemli meg, hogy éljen...Hiszen mit értem el az életben??? Hogy otthagytam a sulit, mert lusta dög vagyok, aki nem képes tanulni, még a hibáiból sem.
Megőrülök lassan. Már nem bírom irányítani a gondolataimat. Elegem lett mindenből. Feladom. Legyen, aminek lennie kell. Hadd öljön meg a fájdalom, emésszen fel a szenvedés. Lássam Gabit Petrával, sírjak, mert vége.
ÖRÖKRE VÉGE.



Utoljára változtatva 08-09-2006 @ 11:45 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 08-09-2006 @ 09:29 pm)

Comment: Kedves Regina, sohase mondd, hogy soha, és azt se, hogy örökre. :) Tudom, most hihetetlen, de amit átélsz, az az égvilágon mindenki átélte már, aki kicsit idősebb. És mégis itt vagyunk, jól vagyunk. :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds