[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 107
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 107


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Confused.gif
Napló
Ideje:: 08-28-2006 @ 03:33 pm

 Ide is elérkeztem. Rövidke életem során még sohasem írtam naplót, (ha nem számítjuk a 13 évesen pszichiáternek írt napjaimat) gondoltam itt az idő és kipróbálom. Így hát próbálom elkezdnei, de hogy is kell? Talán a kedves Naplóm megfelelő lenne? Vagy túlságosan sablonos? Mindegy. Elkezdek írni aztán majd lesz ami lesz. Életrajzi adataimmal nem terhelem ezt a blogot, inkább csak leírnék mindent ide ami eszembe jut, és mindent ami történik velem. Tehát a mai nap eddig semmi. Hacsak nem hogy marhára el vagyok szonytyolodva mivel 16 napja vagyok feleség,és máris beleütköztem a nagybetűs Élet támasztotta nehézségek egyikébe. Egyedül vagyok. Újdonsült férjemet kemény 1500 km választja el tőlem, és így kismamaként a 8-ik hónapban eléggé egyedül érzem magam. Tegnap utazott haza a lelkem, és azt kell mondjam, az együtt eltöltött augusztus hónap mint a szél úgy elrepült.Most meg, tegnap óta vánszorognak a percek. Kis családom, szegények, kikkel együtt kényszerülök élnii, bizonyára ki vannak akadva a savanyú képemtől, ahogyan mint egy halálraítélt vánszorgok egyik szobából a másikba.Mert ha nem arra gondolok hogy milyen sajnálnivalóan egyedül vagyok, akkor mindig az jut eszembe, hogy JÉÉÉÉÉZUs nemsokára mennikell szülni, és az bizti nem lesz egy leányálom, és igazából eléggé be vagyok tőle kúpolva, meg hát ki tudja milyen lesz meg hogy lesz, és legszívesebben még vagy 9 hónapig állapotos lennék, csakhogy ne kellejen megszülni, de közben pedig állatira kíváncsi vagyok, hogy milyen a bennem lakó picilány, hogy lesz e haja, és hogy a papája szép ragadozószemét örökli e vagy az enyémet? És milyen lesz majd életemben először a saját kisbabám szemébe nézni? És jó mama leszek e?és...és....és....és...és....és..... Szal ezzel a millió ellentmondásos érzéssel eléggé nehéz tengetni a mindennapokat, akkor is ha tudom hogy mindez természetes. Tehát...evvan.Megyek is mert Édesanyám, na róla bizti fogok még írni, mostanában mindig eltalálja a megfelelő pillanatot arra hogy beszélgessen velem...most pl. mikor belefogok a naplóírásba, délelőtt, mikor a felhalmozódott emailjeimre szerettem volna válaszolni, vagy mikor csak úgy egyedül lennék, és hallgatnék...ehh..Édes, imádom mert az anyukám...de igazán segíthetne valaki néha türelemmel elviselni!!!!!

Tehát búcsúzom kedves naplóm, ha lehet ma még találkoznk, addig is minden jót.



Utoljára változtatva 08-28-2006 @ 03:33 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: khama
(Ideje: 08-28-2006 @ 10:17 pm)

Comment: Aranyosan kezdődik a naplód, és ne félj. Az élet legboldogabb pillanata lesz amikor világra hozod a kislányodat. A szenvedés, fájdalom? Vele jár. De kibírható, hisz mindannyian így érkeztünk. Lazíts, s képzeld el, mi mindent fogsz csinálni a kislányoddal. Tőled tanul majd beszélni, Veled teszi az első lépéseket és még sorolhatnám. Boldogság lesz minden együtt töltött percetek. :)


Hozzászóló: fenyesi
(Ideje: 08-29-2006 @ 07:27 am)

Comment: Jó egészséget! (Ne felejts el írni!) :-) fTJ


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 08-29-2006 @ 09:45 pm)

Comment: Szerintem remek anya leszel. :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds