[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 135
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 135


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Harmadik
-: sky
Ideje:: 09-02-2006 @ 10:10 am

Hat hogy-hogy jutottam ki? Vegulis egyszeru volt igaz hogy harom evig probalkoztam :) Letezik egy olyan progtam hogy: Diversity Visa Lottery; talan mar hallottatok rola ha nem ezen az oldalon lehet jelentkezni de csak (ha jol emlekszem) oktobertol decemberig. http://www.dvlottery.state.gov/ vagy magyarul a: http://hungarian.hungary.usembassy.gov/diversity_visa_hu.html Szoval harmadjara sikerult megkaptam az elso "csomagot" amiben megint ki kellett toltsek nehany formanyomtatvanyt (elozoleg a neten kellett) es utana vissza kellett kuldeni a megadott cimre es megint vartam. Marcius kornyeken megjott a valasz es be is voltam jegyezve meghallgatasra a nagykovetsegre. Addig meg el kellett intezni egy ket dolgot, lefordittatni a hivatalos papirokat es hitelesiteni elvegezni az orvosi vizsgalatokat amiket csak az alltalauk kijelolt helyeken lehetett. Es meg kellett egy papir hogy ha kijutok az allamokba akkor lesz hova menjek es nem leszek az allam nyakan. Ezzel volt a gond (ja es nem art ha van munkahelye is az embernek vagy odahaza sajat lakas, penz a bankban meg ilyesmi) ugyanis van nekem egy kedves nagybatyam aki elkuldhette volna a papirt amire szuksegem lett volna o azt mondta hogy elkuldte de marcius ota meg most sem erkezett meg, ezen ossze is vesztek a faterral. Hat most mi legyen? nem tudtuk az osokkel hogy mit csinaljunk kihez forduljunk es akkor eszebe jutott apumnak hogy van neki egy gyerekkori bartja aki talan tud segiteni, ok kinn vannak a csaladjaval mar 30 eve es hala Istennek elkuldtek, azzala meglepo feltetellel hogy lakjak naluk. Meg azt is el kell mondanom ehez kapcsolodoan hogy nagybatyamek felteteleket szabtak es ha ezek kozzul nem valamit nem teljesitek egyszeruen hazakuldenek.. Hat ilyenek a rokonok. Szoval most itt vagyok ennel a csaladnal es befogadtak mint csaladtagot, nagyon kedvesek es mindenben segitenek ami kell, kaptam sajat szobat tv-vel es a szamitogepet is hasznalhatom amennyit es amikor akarom. Ritkak az ilyen segitokesz emberek manapsag, persze nem akarok a nyakukon ulni mert nem szep dolog kihasznalni masnak a kedvesseget. Hat kb. ennyi a tortenet.


Utoljára változtatva 09-02-2006 @ 10:10 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Piba
(Ideje: 09-03-2006 @ 02:01 am)

Comment: Hat kedves Sky ittvagy ebben a nagy orszagban,es jol erzed magad idaig, persze ne nagyon haragudj a nagybatyadra sem mert ha nemismer akkor,nemtudja hogy kivel all szemben. Nekem is bajom volt eilyen dologbol kifojolag egy fiatal emberrel, a joszivem miat csak kihasznalt. Csak enyit. erezd magad jol itten az idegenben.Udv Piba.


Hozzászóló: khama
(Ideje: 09-04-2006 @ 07:49 pm)

Comment: Szia Sky! :) Értem már értem. Jó kis történet. Végül is az a fontos, hogy jó helyen vagy. Találtál már munkát? Mit szeretnél csinálni?


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds