[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 145
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 145


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Happy.gif
megint két nap
Ideje:: 09-04-2006 @ 04:56 pm

Tegnap. Semmi. Komolyan mondom, ha nem kell mennem az orvoshoz, a kórházba, akkor megáll az életem. Nekiálltam hát ablakot pucolni. Mikor is ha nem 8 és fél hónapos kismamamként?:)))) És ez még nem minden! Szőnyeget is takarítottunk. A délelőtt nagyrésze eltelt, meg a levegőm is el elfogyatkozott ezzel:) Láss csodát. Tegnap történetesen kitalálta helyettem a hugom,mi legyen az ebéd, tehát tök fölösleges voltam. Rántott csirkét ettünk meg húslevest, (tipikus gyermekkori emlékem a vasárnap délről), és véletlenül marha jól esett úgy ahogyan volt. Hogy ki érti ezt? És végül maradék szabadidőmben, persze az ebédet én fejeztem be, a hugi csak szellemi tanácsadó volt,babaruhát mostam vasaltam, most kezdem kapisgálni mi is az a fészekrakási láz. Csak röhögtem, de a 00-s méretű zoknik vasalása elég embert próbáló feladatnak tűnt, jóanyám közölte, hogy hát lányom, na erre nem lesz időd miután megszületett a pici. Na ha jól tévedek egy újszülött, már ha az ember lánya szerencsés, én pedig juszt is az leszek, a nap nagyrészében alszik. Már ha nem eszik. Akkor meg mi a fenétől lenne nekem olyan sokkal de sokkal több dolgom? Lehet én fogom fel túl egyszerűen, de nem látom, mitől kellesz majd az agyam eldobni. Na majd kiderül, igaz? Már alig vááárom:) Délután pedig meglátogatott az unokanővérem, vele csevegtünk kicsit, de nem volt szívderítő tudni, hogy senkinek sem könnyű az élete. Neki sem. Iskolakezdés, beteg nagyi, miegymás. Azért a zoknivasalás még őt is megnevettetette:) Mai nap is eltelőben. Reggel elindultam kábelt venni, (coax kábel, mosmár azt is tudom miután egy számítástechnikai génius rosszaló fejcsóválás közepette elmondta a becses nevét a drótnak, mert én ugye kértem kábelt a számítógépemet arrébb szerkeszteni.Tudta a fene milyen kábel... Hát coax!!!) cirka 12 métert vettem, biztos ami biztos alapon:)( tévedés ne essék, közepes méretű panelban lakom), a bútorrakásból kiindulva még lehet hoigy kevés is lesz az a 12 méterecske:)) Vettem spec. festéket is, és délután a nagy sétából hazaérve nekiálltam kiságyat festeni. Na ugye milyen ügyi vagyok???:) Mert vettem én egy kiságyat, használtan, és úgy határoztam hogy le kell festenii. na majd este elválik, hogy megyek e holnap új kiságyat venni, vagy sikerült úgy felkennem a festéket hogy az jó legyen:) A sors fintora, hogy épp mikor a babakocsit szereltem szét elemeire, jöttem rá, hogy eddig mindig volt valaki aki a csavarhúzót helyettem fogja meg, a konnektort helyettem rakja a falba, az ablakot helyettem fesse fehérre, most pedig, jobb későn mint soha, megcsinálom én, és nem olyan fene bonyolult. Na jó...a festés lehet nem a legtökélyebb, de azért ahhoz képest hogy én csináltam, és elsőre, majdcsak profi. És mikor újságolom a férjemnek mit csináltam, közli, hogy még jó hogy már elvett, ha nem lennénk házasok, fix hogy megkérné a kezem. Nem tudtam még eldönteni hogy gúnyolódik e, ha igen megsértődöm. Ha nem, biztos büszke mosoly ömlik majdan szét orcámon:) De ez majd az esti program. Most megyek, lekenem mégegyszer a kiságyat, (...fogadásokat kötni tilos arra nézve megyek e holnap kiságyat venni vagy nem...), remélem nem fáradok le teljesen s akkor este még írokm kicsit. Ha mégsem jönnék, akkor holnap. Addig is minden jót, csákó!


Utoljára változtatva 09-04-2006 @ 04:56 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 09-04-2006 @ 07:28 pm)

Comment: Lehet, hogy a pici majd festékes pemzlivel játszik csörgő helyett? Persze, ha játszani fog, és nem mondjuk coax kábelt festeni a tv-re. :))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 09-04-2006 @ 08:51 pm)

Comment: Azt mondom neked, hogy ne hajtsd túl magad, nem tesz jót.


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 09-04-2006 @ 09:57 pm)

Comment: Nem hajtom túl magam,ígérem, de a semmittevés sosem volt az erősségem...így hát muszáj csinálnom valamit. Hát igen, kerlac, talán olyan zavartkás lesz a picilány mint az anyukája..engem ismerve minden esélye meglesz rá.Bár én együtt tudok élni a hibáimmal, talán neki is sikerül:)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds