[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 149
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 149


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Szobatali 2
-: Joys
Ideje:: 09-07-2006 @ 10:40 pm

Kicsit megkésve de tudósítok....

Négy-öt magyar összehajol

Igen. Ez a helyes cím. Ezt a múltkor ezt egy
cseppet elbaltáztam, ami persze a lényegen szemernyit sem változtat.
A lényeg, pedig most ugyanaz, mint a múltkor: személyesen találkozni egymással.
Azok a szobalakók, akik már a múltkor sem riadtak vissza a hosszú út fáradalmaitól ismét összehajoltak.
A mostani esetben csak a szereposztás változott.
Ki nem ment sehova most 1400 km-t tett meg, vízforrással küszködve, kölcsönautóval, mégis jelen volt.
Pont annak, akinek már legutóbb is 900 km volt az út, annak most sem lett kevesebb.
Ezúttal még egy pár kereke is hiányzott, azonban személyes sofõrje akadt.
Akit a múltkor hoztak most saját maga, vonatozgatott a helyszínre, és aki utóbb sofõrködött most házigazda volt.
Itt hozzá kell tennem: Nem is akármilyen!
Vendégeit nem csak tipikus magyar ínyencségekkel, hanem vetett, puha ággyal, és ami legfontosabb szívbõl jövõ baráti öleléssel várta.
Immár elmaradt a tétova szemügyre vétel, hiszen már ismertük egymást. Ami azonban nem maradt el a szóáradat volt. Beindult a fékezhetetlen csevegés, viháncolás, a tõlünk már megszokott huncutkodás, hajnalig tartó sztorizgatás. Ismét a legelképzelhetetlenebb helyeken illetve formátumban.
Egyszemélyes, kétszemélyes ágyon, lépcsõfokon, híd alatt, fagyival, elsõ ill. hátsó ülésen. Ebben az esetben csak a helyszín változott.
A mostani kulisszát szép magyar Hazánk alkotta. Egy ismert borhegy színhelyet adott további beszélgetéseknek illetve házi bort az érzékeknek. A hegyaljában is voltak maradandó emlékekké válható történések.
Elmaradhatatlan volt persze a francia ágy. Na! Most tényleg mérgelõdhettek, ugyanis ezúton valóban mindannyian rajta voltunk.
Kényes részletekbe itt nem merülök bele, pedig a pizsamák megválasztása érdekes jelenetet nyújtott a jelenlévõk számára.....és itt nem a színösszeállításra kéne tenni a hangsúlyt. Fúrjon csak nyugodtan lyukat az oldalatokba!
Ismét volt kocsikázás, sétálgatás a folyóparton, ez esetben egy másikon. Közös ebéd gyönyörû kilátással, apró, de sokatmondó figyelmességek, nosztalgiaút, rövidke városnézés, hegyre mászás, ami már megszokott, ha mi együtt vagyunk.
Aki megígérte, hogy megmutatja, mije van, beváltotta ígéretét. Már csak egy lóg ki a sorból, de legközelebb az övét is szemügyre vesszük. Ez esetben sajnos mindannyiunkat elszomorítva a Burg-ok kimaradtak. Részletekre viszont még jobban odafigyeltünk. Meleg öleléseket váltva könnyes búcsút vettünk.
Ki-ki aztán fõvárosunkban találkozott még egyszer egy kellemes, érdekes vacsorát, a plafonról hajókötélen, lelógó asztalokon elfogyasztva, miközben lábaik alatt patak csörgedezett, amibõl itt-ott egy-két teknõsbéka is partra szállt. Volt, aki még a tányérját is megette. Mindannyian biztosak vagyunk benne, hogy ez nem az utolsó ilyen eset volt.

Ez a négy-öt magyar a deutsch-ban kötött, msn-n elmélyített, személyesen már megpecsételt barátságát ezúton megszilárdította, ami remélhetõleg sziklaszilárd, õszinte és törhetetlen marad még nagyon-nagyon sokáig, de talán egy életen át.

Beth, Rair, Peter., Ilka és saját maga nevében
írta, most is :
Joys the real



Utoljára változtatva 09-07-2006 @ 10:45 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 09-08-2006 @ 09:48 pm)

Comment: Tündi ez jó volt, az igazi barátok mindig megmaradnak. pusza: gaby )))))))


Hozzászóló: Joys
(Ideje: 09-11-2006 @ 12:17 am)

Comment: Köszi gaby, örülök, hogy benéztél ide :-))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds