[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 129
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 130

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Dry.gif
Meztelenül, részegen
Ideje:: 09-12-2006 @ 08:19 pm

Olyan könnyű lenne meghalni. Milyen furcsa és fertelmes szó:halál. Mi lenne jobb? A hangfalakból egy dal szól: mesztelenül, részegen. Emlékszem még rá, milyen jó volt. És könnyű, piszkosul könnyű. Minden pasi az életemben futókaland volt. 34-el csókolóztam, 7-tel le is feküdtem. Vegyük sorra. Patrik, ő, hogy oda voltam érte! Imádtam, mert elérhetetlennek tűnt, mikor megkaptam, mintha megbabonáztak volna, szinte tiszteltem érte, hogy megdugott. Jobb szó nincs rá, se nem bujálkodtunk, nem szeretkeztünk, mégcsak nem is keféltünk- ő megdugott. A Lacika, aki nem számitott semmit, csak elitéltem magam érte, hogy oly könnyen megkapott. Fásult voltam és meg akartam halni, mert egy cafkának éreztem magam. Ferike, aki rászedett, részegen, nekem meg tetszett. Utána se voltam valami jól, üres és szomorű napjaim voltak, miután baszott velem. Mind mást csinált, etzerfajta módon, hát meg kell adni, ha csúnya szavakkal is, de az élét, a külömbségét a dolognak. Előre is elnézést kérek és bocsánatotokért esedezem. Ott volt Z6solti, nála ismertem meg igazán, hogy milyen is az élet mesztelenül, és hulla részegen. A névnapomat ünnepeltük, és pedig beleszerettem. Mondanom se kell, el se kezdődött, nemhogy megértük volna a végét. Vele bujálkodtunk, mocskos és bűnös viszony, de imádtam minden percét. Mindenre rá tudotrt volna venni, azt csinálhatott volna velem, amit csak kitalál, de neki nem kellettem. Vágtam a kezem, kibőgtem a szemem, és végleg nem akartam élni. Csak nem volt erőm befejezni... A Jenci aranyos volt, a tenyerén hordozott, szerelmes volt belém, csak én még mindig mást szerettem. Megcsaltam, elhagytam, kikészitettem. Nem voltam jó ember. Sankókám, vele majdnemhogy szeretkeztünk, csak nem voltunk szerelmesek egymásba. Ez igazán bűnös, titkos viszony volt, két tetkómat ő csinálta, pénzt nem kért, csak rámmosolygott, és azt mondta: már elintéztük. Imádtam őt, csak mostmár elhidegültünk egymástól. Talán közrejátszott az is, hogy egy nap nem vele aludtam náluk, hanem másnál, Bélánál, és nem sakkoztunk. Aznap be voltam tépve mint az állat, ittam rá, és nem érdekelt senki. Megtetszett Béla, megszereztem, megdugattam magam. Ő is csak dugott, de egy pár napig odavoltam érte. Nyomorúságos, bűntudattal teli napok voltak, én meg igazán kurváskodtam. Vágások a kézen, pia, fű. Talán nem is volt olyan jó mesztelenül, részegen...


Utoljára változtatva 09-13-2006 @ 12:48 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 09-12-2006 @ 10:00 pm)

Comment: Magány és szomorúság jött át a sorokon.


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 09-13-2006 @ 11:36 am)

Comment: Talán eljött az idő, hogy kicsit átértékeld az életed. Nem tudom mennyi idős vagy, szerintem nem lehetsz túl idős, kár volna a problémamegoldásként halált emlegetni. Annál, és a promiszkuitásnál vannak sokkal tisztességesebb utak is.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds