[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 130
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 131

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Világgá megyek...
Ideje:: 09-14-2006 @ 09:57 am

A jó nem nyeri el méltó jutalmát és a gonosz sem kapja meg büntetését és így már nem is igazságos az egész! Királylány akarok lenni és nem felnőtt !:) Néha annyira elegem van mindenből ,legszívesebben világgá mennék! Itt hagynék mindent és viszlát , soha nem jövök vissza. Persze a gyerekeket vinném magammal .Ja, meg azt hiszem kellene néhány könyv is. Inkább könyvesboltot viszek ha már olyan messzire megyek:) Kell még egy közért is !Á, gondolkozzunk nagyban ,tehát közért helyett áruház, meg legyen kéznél egy kórház is , szükség lesz néhány iskolára , és persze jöjjön a UPC  hogy tudjak internetezni:)))) Így elsőre ennyi.A többit majd megrendelem és ha lesz Posta is, akkor majd kihozza a postás:)
Már rég nem sírtam.Lehet hogy már nem is tudok. Pedig most szivesen megsiratnám azt ami nincs és azt is ,aminek a hiánya már nem fáj...

Hanna lassan 5 hónapos lesz.  Már hasra fordul és ugyanezt visszafelé is tudja művelni ,sőt tegnap óta mászik is .Gőgicsélést kihagyta, az olyan gyerekes dolog, helyette kántál. Bár nem értem amit mond ,de az arcáról simán leolvasható hogy nagyon fontos dolgokról mesél, ezért én ,mint jó tanítvány ,feszülten és odaadással figyelem minden szavát:) Azt hiszem a világ közepe itt van nálunk ,ezt csak úgy közlöm,azt hiszem nem árt ha tudja minden földi halandó:)))) Na jó, nem viccelek, ez tényleg így van:)))

A fiam szerelmes . Egész este  "hívogatja"  mobiltelefonján a kislányt .Szervezkedik ,tervezget ,pakolászik hiszen Dorkát meghívta hozzánk, szeretné ha itt is aludhatna....Hm..
- Hogy is van ez?-kérdezem tőle csak hogy tisztán lássak. Múltkor még azt mondtad hogy én leszek a feleséged !
- Anya ,ne már! Dorka a legjobb szerelmem!-feleli nevetve.
- Akkor őt kellene elvenned, nem gondolod?- dobom vissza a labdát.
- De ő nem tud reggel kakaót hozni nekem! Érted már anya? Érted?

Azt hiszem értem....:)



Utoljára változtatva 09-14-2006 @ 10:35 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csingi
(Ideje: 09-14-2006 @ 11:53 am)

Comment: Jó fejek a gyerkőcök. :)) Őket tényleg vidd magaddal.


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 09-14-2006 @ 12:22 pm)

Comment: Szia! Nagyon édes, amit írtál. Lelki szemeim előtt lepergett a párbeszéd a fiaddal és az is, ahogyan a kicsi forgolódik... Egyet értek az előttem szólóval! Szép napot!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 09-14-2006 @ 01:33 pm)

Comment: A gyerekeket mindenféleképpen vidd magaddal.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 09-14-2006 @ 07:19 pm)

Comment: Ugye, hogy öregszenek a gyerekek???? :-)))))) Szerintem gondold meg a világgá menést, mert mikor visszajössz, baromi sok dolgod lesz.....:)))))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 09-14-2006 @ 09:30 pm)

Comment: kakaó! ebben áll a nagy titok! :))) (lehet, hogy minden nap világgá megyünk, ezért van, hogy fel sem tűnik - a Föld nem is forog, mi cipeljük magunkkal mindenhova a terheink...)


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 09-27-2006 @ 08:31 pm)

Comment: Te egy boldog anyuka vagy, aranyosak a gyerekeid. Általában aranyosak a gyerekek. Élvezet velük világgá is menni!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds