[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 122
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 122


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


tongue.gif
Hajjajjj
Ideje:: 09-20-2006 @ 10:17 pm

Azt gondolom, megbocsájthatatlanul sok idő kimaradt azóta ,mióta nem írtam. Igaz. De van mentségem, hogy végre nem voltam egyedül.:) Öt csudálatos nap telt el (...vagy inkább csak öt perc???...), eseménydúsan. Csak épp szülni nem szültem még. Ma töltöttem be a 39.hetet. Jóslófájásaim vannak és már kevésbé rettegek a szüléstől mint mondjuk egy hete. Már beletörődtem. Ha halnom kell hát legyen! :) Így aztán a bátrak erejével felfegyverkezve ma már megint egydül fogom álomra hajtani a fejem... Álomra??!!! Na ezt inkább hagyjuk. Kikaptam a szülészorvostól akihez járogatok. Ugyanis az amnioscopia szóra kitört belőlem, a MÁR MEGINT??? Hát nem esett jól amit mondott, és végülis igaza van, nem rólam van szó csakis és kizárólag, és egy baba érdekében ennél sokkal többet ki kell bírnia egy anyának, de a franc essen belé, én sem nyavajogni akartam, csak úgy kitört belőlem. Hát tehetek én arról hogy ilyen baromira spontán vagyok? Meg baromian utálok fájni? Mindegy, ezt is túléltük, bár báránytekintetű jóságos télepó kinézetű, köztudottan mélyen vallásos beállítódású nőgyógyász és szülészorvosomról nem gondoltam volna hogy képes erélyesen fellépni. Ezt is tudom most már. Vacak érzéseim vannak. Miért nem lehet azt mondani, hogy az ember ekkor és ekkor, így és így ebben a pecben fog elkezdeni szülni, s előre láthatólag ennyi ideig fog tartani az egész. Mert ez így lenne baró. Legalább lenne időm felkészülni. Nem. Így minden pillanatban várhatom, mikor is tör rám a szülés... Szép.
Eseménydús öt nap. Itt volt a férjem velem.:)))))))))))))) Szegény megint zöldes árnyalatúl arcbőrrel tért haza, drága anyósom, meg nyilván meg van róla győződve hogy mi hülye magyarok radioaktív anyagokkal, vagy legalábbis mérgekkel felérő koleszterin és zsírbombbákkal táplálkozunk, mert minden alkalommal, mikor egyetlen fia hazatér, rossz a gyomra, puffad, fájlalja, ajakszéli ráncai el vannak mélyülve, és akkor még a zöldes árnyalat nem is nagyon szembetűnő.:) Pedig hát szerintem  igenis finom a tejföl, a pirospaprika, a marhapörkölt, a töltöttkáposzta, és esténként a szendvics paradicsommal és paprikával, igazán nem tehetek róla, hogy a szokásait felborítva az ő érzékeny emésztőrendszere azt nyögi a 3. nap után hogy nem. Mert ugyebár, tőle egészségesebben senki nem étkezik...aláírom, S. Guru Norbi simán sárgulna az irigységtől. Reggel édes, ebédre szénhidrát, vacsira zöldség és fehérje héten kétszer halacska, jó vörösbor mértékkel... De könyörgöm, a töltöttkáposzta nem egy nehéz kaja...vagy csak nekem nem az? Ezen kár hezitálni, közölte hazamenetel előtti estén, ha jön megint  ő fog főzni, mi több vásárolni is.:))) Hát nem bánom. Imádom a külhoni kosztot, s ha nem nekem kell megcsinálnom még jobb. Na asszonyok, így kell trükkösen házimunkára fogni a lusta férjeket. Mert én biza beadom neki, hogy itthon tardíció, hogy aki főz az bizony mosogat is !!!:))))))))) Sétáltunk sokat, vigyorogva néztem már már büszkeségtől duzzadó tartását mikor kitört a balhé a politikában, hogy hát akkor ő most itten történelmi pillanatoknak lehet tanúja. Mondtam neki: Drágám bár ne lennél, s én sem. Mindegy. Megbeszéltük, hogy gyönyörű a szülővárosom, mondjuk szarjunk bele, hogy a lakosság fele munkanélküli, vagy etnikum, s hogy aki dolgozik, az is a ma fellelhető legalacsonyabb életszínvonalon tengeti magát, de hát gyönyörű a sétáló, vannak virágokkal tömött parkok, újfajta macskakő, ezer féle presszó, kávézó, étterem, csárda,(tunnám kinek van pénze beülni oda?) az meg hogy nem eszünk mert nincs mit részletkérdés, ugyanis a magyarok el vannak hízva, s a karcsú emberek esztétikusak. Pont. Most bezárom mondandómat, mivel késő van, s pihennem kell, de holnap jövök, s folytatom ahol ez most abbamaradt, hogy pótoljam az "elvesztegetett" napokat. Addig is pá és puszi.


Utoljára változtatva 09-20-2006 @ 10:17 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Joys
(Ideje: 09-20-2006 @ 11:42 pm)

Comment: Megnevetettél, pedig itt-ott nem is olyan vicces a mondani valód. Köcce, hogy olvashattam. Jaaa, és a szülés miatt meg nem kell aggódni, ami egyszer benn van, annak elöbb-utóbb ki is kell jönni. :-))) Tünde


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 09-21-2006 @ 06:56 am)

Comment: Szia! Tudd meg, hogy irigyellek! És ne is gondolj halálra! Frászt fogsz meghalni, mikor egy ilyen csodás esemény előtt állsz. Természetesen jó egészséget kívánok neked is és a babának is. Remélem könnyű lesz a szülés. Szóval a legjobbakat.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 09-21-2006 @ 08:23 pm)

Comment: Csilla, köszönöm a nevetést, ne aggódj, bár a második bejegyzésedet hamarább olvastam. puszillak: gaby )))))))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds