[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 206
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 206


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Goofy.gif
Egyetemi élet röviden
Ideje:: 05-04-2004 @ 11:57 am

Az egyetem olyan akár egy regény: fejezetekre oszlik.
1. fejezet: szemeszter kezdete: ordenáré nagy bulik, kocsmázások, csajozások, órafelvétel.
2. fejezet: szemeszter: órára járás vagy lógás, pezsgő diákélet (fórumok, filmklubok, utazások, lángoló szerelmek,diákmelók)
3. fejezet: szemeszter vége, vizsgaidőszak kezdete: feliratkozás vizsgákra, időpontegyeztetés, tanulás, puskázás, szóbeli, írásbeli.

És ez így megy évről évre...

Most a 2. fejezet végén tartok a magam öt éves könyvében. Ilyenkor mindig elkap egy szorongató érzés és lelkiismeretfurdalás. Igen, megtehettem volna, hogy évközben megcsinálom a házidolgozataimat és akkor csak vizsgákra kéne készülnöm. De nem. Én is olyan gyarló és lusta vagyok, mint a diákok többsége. Mindent az utolsó pillanatban. 
Hiába a fogadalmak, hogy következő alkalomkor nem így lesz, hanem folyamatosan csinálom...
...
eljön a következő alkalom is és azt veszem észre, hogy fejemre nőtt és majdnem ellep a tanulnivaló.
Hát így megy ez, ilyen a diákélet a XXI.században.

Szégyen és gyalázat! :))



Utoljára változtatva 05-04-2004 @ 11:59 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csingi
(Ideje: 05-04-2004 @ 12:15 pm)

Comment: Nem nagyon más az Élet sem, KisThilas. :) Csak nagyobbakat lehet bukni rajta.


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 05-04-2004 @ 01:07 pm)

Comment: "1. fejezet: szemeszter kezdete: ordenáré nagy bulik, kocsmázások, csajozások, órafelvétel. 2. fejezet: szemeszter: órára járás vagy lógás, pezsgő diákélet (fórumok, filmklubok, utazások, lángoló szerelmek,diákmelók) 3. fejezet: szemeszter vége, vizsgaidőszak kezdete: feliratkozás vizsgákra, időpontegyeztetés, tanulás, puskázás, szóbeli, írásbeli. És ez így megy évről évre... Most a 2. fejezet végén tartok a magam öt éves könyvében" Vajon változik-e valami az évek során, vagy mindig ugyanaz? Tanulsz-e ezekből, hogy az Élet majd másképp találjon rád? Sok sikert az útkereséshez. És amit mondtam, hogy "tanulj tinó, ökör lesz belőled" azt ne vedd magadra :)


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 05-05-2004 @ 12:13 am)

Comment: Ilyen a diákélet Thilas! Addig élvezd, ameddig teheted, mert ha kikerülsz a negybetűs ÉLET-be, akkor már úgysem engedheted meg magadnak a hajnalig tartó kimaradozásokat. Utána az ember szépen beilleszkedik a dolgos hétköznapokba, hajtja a taposómalmot, s a hajdani diákélet már csak régi szép emlék marad... Hjajj....


Hozzászóló: bla
(Ideje: 05-05-2004 @ 03:54 pm)

Comment: De azért mintha nem teljesen ezért fizetnénk az adót...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds