[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 224
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 225

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Uneasy.gif
Hajaj
Ideje:: 05-04-2004 @ 12:29 pm

Egyre jobban görcsölök a suli miatt, van is miért!!! Marhára elhanyagoltam egy csomó mindent. Tudom, hogy az Öregúr segíteni fog, eddig is mindíg kihúzott a bajból, de már unom, hogy mindíg tömérdek macerát szakasztok a nyakamba a trehánysággal.

Nem tudom, hogy de meg kell csinálnom. Ha lehet anélkül, hogy belehülyülnék. Nem vagyok benne biztos, hogy ide való vagyok. Valami szakma jobb lett volna. Ráadásul a kedvenc édesanyám nem tud semmit. Nem is kell. Van elég baja.

Hétvégén, most először sikerült beszéltetnem aput. Hihetetlen élmény volt. Még soha nem mesélt magáról, meglehetősen zárkózott, mióta összerogyott, még nehezen is beszél. Tudtam, ha most nem kezdek el kérdezni, talán nem lesz már rá lehetőségem. Nagyon beteg, és nem lehet tudni, mikor indul el megállíthatatlanul.

Anyu egyre vékonyabb, és egyre alacsonyabb. Kezd összemenni. Nem csodálom. Biztos vagyok benne, hogy én ezt a sújt nem bírnám ki, amit ő cipel napra nap.

Hogy mi a legdühítőbb? A tehetetlenség. Nem tudok mit tenni, nem tudom könnyebbé tenni egyiknek sem, semmit, semmit, semmit nem tudok tenni. Gyűlölöm.

Szóval most éppen nem vagyok jól. Túl sok a görcs, és félek szembenézni magammal. Pedig akkor, ha tisztán látnék, már nem lenne félelmetes, nem kellene tovább rettegnem, csak feladatok lennének. De nem vagyok rá képes. Mostanában nem.

Nagyon kellene valaki mellém, aki erős, aki melett nyugodtan lehetek gyenge, pici, de erre a Kedves nem igazán alkalmas. Azt hiszem fiatal még, vagy nem elég empatikus, nem tudom. Egyszerűen csak nagyon szeretnék megölelni valakit, elbújni a világ elől, kisírni magam, és hallgatni a sok szeretetteljes csacskaságot, amit ilyenkor az ember megkap. Igen, FÉRFI lenne optimális erre a feladatra. De ha nincs?

Azért mindent meg fogok tenni azért, hogy minden épkézláb formát öltsön az életemben minél előbb. Addig meg nem BŐGNI!!!

Na azért!

 

 

 

 



Utoljára változtatva 05-04-2004 @ 12:29 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: DaySleeper
(Ideje: 05-05-2004 @ 10:28 am)

Comment: szépen érzékletesen írsz.. és szinte tapintható a "görcs" a művedben. bár ehhez talán nem kéne gratulálnom... nem is teszem inkább: sok sikert a férfi kereséshez - és szerencsét a családodnak is! :)


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 05-05-2004 @ 01:04 pm)

Comment: Kedves Felice, nagyon szeretem olvasni az írásaidat. Keresetlen, személyes és bensőséges stílusod van.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds