[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 156
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 156


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Köznap
-: Xiam
Ideje:: 09-25-2006 @ 09:09 pm

Az még hagyján, hogy este forgolódva, nyitott szájjal kell valahogy elaludnom nagy melegben, de hogy reggel hatkor arra eszmélek, megfulladok, már nem tetszik.. Ámbár nyugi nyugi, fél liter folyadék némi utat varázsol valahogyan a légutaknak.. Alszunk még két órát, 8kor ismét a fulladásos halál akar éppen a másvilágra vonszolni. Döntöttem. Nem kockáztatom meg a következő alvást. Frankón reggeli, mint gyermekkoromban,. csak nem éppen pirítós vajjal és lekvárral, hanem tea, 3 kapszula, gyümölcslé, alma. Lassan hányingerem is lett a sok innivalótól.. Sebaj, feküdjünk a tévé elé, bunyoláljuk be magunkat.. Persze, hogy elönti ilyenkor az embert a forróság.. Kitakarózom, majd a lábfejem fázik. Nyűgösség határát súrolom, vaxolom.. De relax, rájövök, hogy be kellene menni a bankba... Egy óra alatt sikerül is magamra húzni a ruhát.. Két és fél óra múlva pedig levenni magamra, mert vizesre izzadtam, nem baj, van másik, divatbemutató csájhééé! Orvos? Lacházán? Na ne vicceskedjünk kérem.. Hétfő van.. Ilyenkor sem hentes, sem cukrász, sem fodrász, sem manikűrös-pedikűrös-kozmetikus tengely nincs nyitva, maximum az élelmiszer boltba engednek be, azt is csak szigorúan sűrű bocsánatkérés közepette, hiszen mit képzelek én, hogy hétfő reggel 11 felé vásárolni próbálok magamnak gyümölcsöt.. dögöljek már meg.. jó úton haladok..
Az hiszem már 3 réteg bőrt és egy réteg húst sikerült lenyúznom mind az orromról mind környékéről, a nyálkahártyáim kiszáradtak, égnek.. Hiába bármi, semmi javulás, csak hányinger a sok gyümölcstől, folyadéktől és attól a rohadt .. (nem ez a gyógyszer-reklám helye)..
Hogy ingerült vagyok? Kurvára meglehet, valahogy nincs ínyemre az, hogy minden lélegzetvételért küzdeni kell.. A láz sem zavarna igazán, csak éppen az sem tetszik, hogy vizes lesz tőle a hajam.. Hogy én milyen egy válogatós, elkényesztett picsa vagyok..
Sűrű bocsánatkérő e-mailek röpködnek az óraadónak, hogy ugyan ne tessék már a szemináriumi névsornál említeni és kibaszni majd félévkor a vizsgán, amiatt, hogy most éppen a Fejesek odafenn úgy döntöttek, hogy megnyomorgatnak..
Idegesít, hogy várom kell, mit produkál ez a testnek nevezett romhalmaz, amit magaménak mondhatok..

Más..
Az van, hogy nem érdekel.. Tudod, rohadtul nem izgat.. Miért nem lehet ezt az egész ügyet lezárni.. Hagyjál már vele a francba, légy szíves.. Sem a pozitív megítélésed, sem az érzéseid nem érdekelnek, jó lenne már ezt észrevenni.. Már elnézést, de lépjünk tovább, jó? Az, hogy neked mi zajlik a lelkedben rád tartozik, csakis a te gondod, old meg magad, a te életed.. én spec soha nem akartam belefolyni, nem kell engem okforrásnak tekinteni.. kegyetlen vagy sem, nem érdekel, hidegen hagy szerinted mi változik attól, hogy elmondasz két mondatot.. én megelőlegezem: semmi nem fog megváltozni, de semmi, akármit mondhatsz, engem konkrétan nem izgat.. utoljára kérem szépen:
zárd le szépen magadban ezt az egészet, mert én már rég elfelejtettem, nem érdekel, és hiába akarod, akkor sem fog érdekelni.. van egy, hogy te mit akarsz, van kettő, hogy én ezt nem akarom, nincs értelme rám erőltetni.. Ha ezt nem látod be, akkor sajnos kénytelen leszek más eszközökhöz folyamodni..

Szar ez a hét.. Előre szólok, pajtások az Úrba bele, vigyázzatok, Fenntről jön az áldás..


Utoljára változtatva 09-25-2006 @ 09:09 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 09-25-2006 @ 09:35 pm)

Comment: Gyógyulj meg testben és lélekben.


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 09-25-2006 @ 10:05 pm)

Comment: Jobbulást! Én már túl vagyok rajta, könnyebben beszélek, hogy az influenza csak vendég a háznál. ;) Nem hívta senki, de akkor is vendég, és majd szépen továbbáll, mint vadtyúk a kenderből. :) Ami a másik dolgot illeti: aki önmagával nem képes baráti, jó viszonyt kialakítani, annak bizony bizony elég rosszak az esélyei, hogy majd a környezete többet tesz érte, mint ő - önmagáért. Szerintem ebben is az őszinteség segít. Az tán tompítja a kétmérföldes amplitúdót, és javítja a kommunikációt. Vagyis: nem a tájfuntól várjuk, hogy öszesöpörje a leveleket. :)


Hozzászóló: Emerick
(Ideje: 09-25-2006 @ 10:07 pm)

Comment: Akar a rosseb beszélgetni. Nem baj, ha nem akarsz rájönni, mit miért csináltam, de nem. Nem az, amire Te gondoltál. Az már nem létezik bennem, már lezártam. Miért kérnék vaktában lehetetlent? Hülyének nézel ám rendesen. Egy jó ideje más a célom. Azt hiszed én is csak értetlenkedni tudok? Egy rohadt levelet adtam volna, amiben kifejtem a véleményem a "megoldásodról", miszerint "szűnjek meg létezni" minden formában. Talán, ha felfogtad volna, ja de igen, hát nem kívánsz már velem beszélni, így nem derülhet rá fény. Ridegségben, kegyetlenségben profi vagy, már eddig is tapasztaltam, köszi. Nem csoda, ha nem is divat már köszönni sem. Csak azt nem vágom, miért ennyire mély ez a gyűlölet benned? Vérmérsékleted az van ám, nem is kevés. Püffögjél csak még egy kicsit és olvasgasd a hsz-emet. Annak szántam, mint amit látsz. Éljen a háború! Szép hetünk lesz most is...


Hozzászóló: Xiam
(Ideje: 09-25-2006 @ 10:17 pm)

Comment: Kedves Emerick..Nem püffögök.. Te valahol félreismersz engem.. Te mindent támadásnak élsz meg, és mártírt faragsz magadból, legalábbis ez a véleményem.. Nem tudsz felidegesíteni, mert nem vagy olyan "helyen", hogy képes legyél rá.. És a háborúról annyit, hogy sosem volt.. sosem lesz, mert fogalmam sincs minek és egyátalán kivel akarsz harcolni.. le van ejtve ez a dolog is.. És hogy kegyetlen vagyok, meg kőszívű.. az sem zavar különösebben, mert azt is elő kell varázsolni belőlem, ezek szerint- ha te így látod - neked sikerült.


Hozzászóló: khama
(Ideje: 09-25-2006 @ 10:21 pm)

Comment: A mostani influenzán túlról üzenem, gyógyulj meg. Amúgy, hasonló dologgal küzdöttem én is eleget. A megoldás? Egyszerű mint a pofon, vagy mint a százasszeg...


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 09-25-2006 @ 10:31 pm)

Comment: Szerény véleményem szerint hasznos, ha mindenki először saját magával tisztázza a dolgokat, és a dolgok jelentékeny részében nem önigazolást vagy megerősítést vár a saját, olykor igen ingatagnak tűnő vélekedése tárgyában. Ez különösen nyilvános megszólalásra vonatkozik, mert minden, viszonylag humanista álláspont tolerálható, ha nem túl gyakran mond ellent önmagának. Nyugodtan vehető általános elmélkedésnek a véleményem. merthogy az is.


Hozzászóló: Emerick
(Ideje: 09-25-2006 @ 10:55 pm)

Comment: Jó, de akkor sem értem, mi az a mélységes baj, ami miatt ennyire utadba kerültem. Nem akartam én mártír lenni soha. Azt hittem barátodnak tartasz és azért véltem úgy, hogy ha beleszólok egy olyan dologba, amihez normál esetben nincs túl sok közöm, esetleg netán besegíthetek egy olyan helyzetből kijönni, ami rosszul érintett. Ezt nem tudom elmondani sehol, hogy egyáltalán a barátságért küzdöttem -másért nem lehetett kezdetektől fogva- ,amit pedig következetesen szintén elutasítottál. Benne vagyok nyakig, elismerem, de csak azzal, hogy olyan területre léptem, amiről nem tudtam, hogy mélységesen sért: ez a Te személyes magánéleted része volt. Túl közelinek éreztem magam ahhoz, hogy ilyenbe beleszólhassak. Nagyon sajnálok mindent. Nem tehettem meg. Ez az egyetlen nagy hibám, no meg az az idióta "beismerésem", melyet előtte tettem, tök értelmetlenül, mert csak minden reakciót megbélyegzett a későbbiekben. Ezt a részét is tisztáztam. Ezt itt le is zárnám végleg. De azt nem helyeslem, hogy ismerve a hibámat, én magam szerettem volna azt kijavítani, mert így illik, de erre nem adsz esélyt. Tudom, "egyetlen esély" szösszenet. Nem értetlenkedem, sőt tisztában vagyok a helyzet komolyságával. A rosseb se akar vitázni, az senkinek sem jó. De nem ezt akartam, hogy egyszerűen nem szólj hozzám és elkerülj, netán "idegenként" kezelj. Ezt a látószöget nem láttad és ezzel nem a magam mentségét keresem. Ha nem akarsz velem beszélni, rendben. Csak nem tartom teljesen jogosnak. Tudom: egyéni szoc probl. De olyan nagy baj, hogy ezt leakartam volna tisztázni? Mutass ,még egy embert, aki ilyen energiával próbálná visszaszerezni a renoméját és a másik bizalmát, ha már ilyen mértékben lerombolta azt. Na ez az igazi szélmalomharc, amit nem értettél soha és ami Téged soha nem érdekelt. Ez az én legnagyobb bajom... Ne írj hsz-t, mert megyek. Holnap sajnos kelni kell.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds