[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 221
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 221


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Uneasy.gif
Semmi extra
Ideje:: 10-04-2006 @ 03:17 pm

Délelőtt fogorvosnál jártam . Most le van zsibbadva a fél arcom.Konkrétan, nem érzem a nyelvem és a szám.Az előbb próbáltam inni és mikor hozzáért a pohár a számhoz ,úgy éreztem magam mintha csak félig lenne arcom, mintha egy félarcú lennék. Gyorsan bele is néztem a tükörbe ,hátha lemaradtam valamiről, de nem. Ilyen érzés lehet mikor valaki félig robot ....Félig fém fejjel nem lehet jó. Nyikorogna a szám mikor beszélek ! (miért nevetek ezen???:))) )Na, a lényeg az hogy túléltem .

Hanna megbetegedett! A dokinő szerint aggodalomra semmi ok. Az hogy lázas, folyik az orra ,köhécsel...oh,ne legyek már így megijedve! Egy anyatejes csecsemő ezeket a dolgokat simán legyűri! Én azért aggódok! Tegnap éjszaka is belázasodott és hozzá ordított vagy egy órán keresztül ,tehettem bármit, nem használt. Csak remélni mertem hogy nem a füle fáj. Reggel ,biztos ami biztos ,elvittem a fülészetre , ahol megnyugtattak hogy teljesen rendben van minden.
Egyébként nem vagyok egy orvoshoz rohangálós anyuka, tényleg nem,de sajnos amíg nem tud beszélni ,nem tudja elmondani hogy  mi fáj, addig bizony kénytelen vagyok fölösleges köröket futni, megjegyzem, nem is fölösleges.

Ma megint voltak a vízszerelők. Már tele van velük a puttonyom ,de komolyan! Nem igazán értem a működési elvüket ,talán mert nincs is olyan nekik. Hetente egyszer meglátogattak, bementek a szétszedett fürdőszobába ,váltottak egymással pár szót ,majd elmentek. Eleinte nem avatkoztam bele a "munkájukba" ,hagytam hogy "dolgozzanak",de aztán ma kérdőre vontam őket, megérdeklődtem  hogy mikor fognak valami látványosat is művelni, mondjuk kicserélni wc tartálynál lévő csövet.Azt mondták hogy ki fogják cserélni, most éppen azt nézik. És mikor lesz olyan amikor ki is cserélik?-kérdeztem vissza. Erre azt felelték, hogy majd a jövő héten , mert most nem érnek rá.  Öööö...ha most úgyis itt vannak....esetleg nem volna jobb most  megcsinálni? -ezt már szinte magamtól kérdeztem, ugyanis kifelé készülődtek. Természetesen nemleges választ kaptam, hiszen már egyszer megmondták és ezt újból el is ismételték ,hogy most csak megnézték . Oké. Na akkor nézzük máshogy! Felhívtam a főnöküket és felvázoltam neki hogy mit szeretnék,ja, és azt is, hogy mindezt nem a jövő héten hanem mondjuk ma. Legnagyobb megdöbbenésemre azt mondta hogy rendben és hogy elnézést kér a kellemetlenségekért,máris intézkedik és mindjárt visszajönnek az emberei hozzám. 
Ez reggel fél tízkor történt. Azóta semmi.
Hát jó! Ha harc, hát legyen harc!!!!!



Utoljára változtatva 10-04-2006 @ 03:28 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 10-04-2006 @ 03:54 pm)

Comment: hja! semmi extra... az mindig gyanús, ha valaki így kezdi :)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-05-2006 @ 10:51 pm)

Comment: Ajaj, csak vízszerelővel ne kezdjen az ember....gaby ))))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds