[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 248
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 248


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

köszi a csokit
-: Xiam
Ideje:: 10-09-2006 @ 12:02 pm

Az van, hogy sokat lehetne írni. Beszámolni erről, arról, miként telik, és miért meg egyátalán milyen az ózon oxigén tartalma. Lassan paranoiás leszek és mintha egy valóságshowban szerepelnék, úgy írom a blogot. Feladom, annyira nem érdekes. Mármint igen, igen, történik EZ meg AZ, és az AMAZ meg az EMEZ, nem lekicsinyleni, de maradok önző dög és bizony egyedül örülök a sarokban és röhögök tenyerembe. Szóval ez valami olyasmi, hogy ha lenne 4 hugom és valaki a kedvenc csokimat adná a kezembe, hát elkezdenék hezitálni a megosztás testvéries módjáról..
Nem kiabálok el, le, fel, ki. Most jó megtartani, és érthetetlen emberek között mosolyogni a villamoson, fejemet nekidönteni a metró falának, mozgólépcső kapaszkodóján játszani az ujjaimmal, megbotlani mindenkiben, és a buszon álmodozva kitekinteni az ablakon.
De hogy tartalmasak is legyünk a miheztartásvéget meg amúgy is ugyan már.. Anyagi természetű problémáim nincsenek, Anyu ne küldj pénzt! Aztán talán felgyógyulok a nyavalyából is és nem jön értem a fekete kocsi, pedig már döntöttem a hamvasztás mellett. Majd legközelebb, hatalmas buli lesz! :)
Aztán meg néztem tévét is, és egy szemüveges jólszituált fazon megkérdezte a magyar hazának lakosságát, hogy mi a véleményük - akarják-e tovább a "forradalmi" hangulatot és a "ki"tüntetéseket? 80-20% arány, mégis oly sokan megfordulnak nap, mint nap a téren.
Van olyan focimeccs, ami után a "szurkolók" szétverik a stadiont. A szurkolók 80%-a csendben hazamegy, mégis csak a 20%-ról olvasunk. Talán ha az a 80% letépne legalább egy szaros táblát, akkor már lenne értelme a jól szituált ember kérdésének, de így nincs. És sajnálom, hogy félévente egyszer bekövetkező tévézésem is ilyen értelmetlen izével jött.. Na jól magyarosan én megmondani, schuldigung.
Na ja, A Zegyetem az van. "Elvtársak, az élet nem egy habostorta." :) Szóval óra itt, óra ott, reggel fél 5kor nincs kedvem nagyon felkelni és bemenni 8ra érdektelen órákra hét 4 napján.. Nem mintha anyira izgatna..

Fine


Utoljára változtatva 10-09-2006 @ 12:03 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 10-09-2006 @ 10:44 pm)

Comment: Én a hamvasztás mellett döntöttem és szeretném, ha egy szeles napon a hamvaimat szétszórnák a Tisza felett, akkor végre szabad lehet a lelkem és portestem.


Hozzászóló: Failure
(Ideje: 10-09-2006 @ 11:34 pm)

Comment: édesmindegy, hogy hol örülsz, lényeg, hogy örülsz, akárminek is. :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds