[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 207
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 207


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Búcsú
Ideje:: 05-08-2004 @ 07:28 pm

Túl vagyunk egy újabb ballagáson, elmondtam a búcsúztatót is.Azoknak,akiknek szólt nagyon tetszett ,a tanároknak szerintem már kevésbé,de az a nap nem róluk,nem nekik szólt.Itt van a teljes beszédem, direkt rövid és tömör szövegre törekedtem: Sokáig gondolkodtam, hogyan foghatnék hozzá ehhez a beszédhez.Hiszen szinte mindannyian hallottunk már ballagási búcsúztatót, tudjuk, hogy mindegyik az iskolai évekről és az előttetek álló életről szól. Az itt töltött éveket és az élményeket nem mindig lehet megfelelő szavakba önteni, és ezt főleg nem egy kívülálló-mint én- tudja megtenni. Hiszen az első benyomásra, a gólybálra, az osztálykirándulásokra, tanáraitokra és ha már itt tartunk a dolgozatokra és azok ellógására, a szalagavatóra ti emlékeztek a legjobban. Ti voltatok ott, ti éltétek át, és ez az ami fontos, a közös emlékek és az együtt töltött percek.Mert ha a megfelelő képlet vagy fogalom nem is jut majd az eszetekbe, ezeket soha nem fogjátok elfelejteni. Diáktársaim és a magam nevében kívánom nektek, hogy elképzeléseitek valóra váljanak, és érjétek el céljaitokat. Végezetül Scott Shaw egy gondolatát szeretném megosztani veletek: "Ébredj fel, és érezd át az új napot. Élj és érezd az új életet. Tekints új szemekbe, és ízlelj meg minden lehetőség-cseppet."


Utoljára változtatva 05-08-2004 @ 07:28 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 05-08-2004 @ 07:41 pm)

Comment: Modern beszéd, azt meg kell hagyni, de legalább felfigyeltek rá, és nem unatkozták végig.


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 05-08-2004 @ 10:34 pm)

Comment: Nem csoda, hogy a tanároknak nem jött be ez a tömörségében majdnem sértő beszéd.Ilyenkor ők magukat is ünneplik.Merész kiállás volt, de érthető.


Hozzászóló: DaySleeper
(Ideje: 05-09-2004 @ 09:19 am)

Comment: :)) ez tetszett. igazi tanárpukkasztó vagy.


Hozzászóló: Khama
(Ideje: 05-10-2004 @ 10:02 am)

Comment: Nekem is nagyon tetszett. Ideje már, hogy ez az ünnep az legyen ami, a diákok ballagása, s nem a tanároké. Ők úgy is maradnak boldogítani a következő évfolyamot. :))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds