[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 134
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 134


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A történet vége (mangonak)
Ideje:: 11-02-2006 @ 11:55 am

mango:) az lett a vége, hogy előadták a színházban a Don Juant, és az előadás közben megjelent a színpadon a fantom, mint Don Juan... és épp úgy tűnt, Christine végre megérti, hogy szereti őt a fantom, és hozzásimulva hallgatta: hogy "válassz társadnak, míg élsz...", mikor az utolsó pillanatban letépte róla az álarcot... a fantom persze menekülni kényszerül..., Raoul utánuk...
a fantom sírva kérdi: miért? miért hogy soha senkitől egy együttérző szó? mit tehet arról, hogy ilyen torz az arca? és akkor Christine megmondja: nem az arca zavarja rég: a lelke lett torz... de látván a fantom szenvedését, mégis megesik rajta a szíve és megcsókolja... és akkor a fantom belátja, hogy nem lehet övé a lány, szabadon engedi mindkettőjöket.

aztán megint fekete-fehér lett a film... Raoul kiment a temetőbe Christine sírjához. a síron ott volt egy szál vörös rózsa, rajta a gyűrűvel...
mert szeretni lehet egy életen át, csak birtokolni nem.

tanulság?
szerintem csak sors van.
sors, ami egyrészről meg van írva, másrészről végig kell játszani.
mert azért lássuk be, Raoul nem volt méltó ellenfele a fantomnak.
Raoul gróf volt, szépen kivasalt élettel.
hát, persze, úgy könnyű szépen kivasalt lélekkel szeretni.
vagyis pontosabban szeretni sosem könnyű, mert akárhogyis: a fantom elkísérte egy életen át Christine-t.

 



Utoljára változtatva 11-02-2006 @ 11:55 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: mango
(Ideje: 11-02-2006 @ 02:40 pm)

Comment: Köszönöm, szemikém, - teljesen meghatottál ezzel a bloggal, ami csaknem kizárólag nekem íródott... :) Talán még soha sem kaptam ilyet :)) Köszönöm, - és a vége valóban tanulságos...Szeretni könnyű, szeretni jó ám, szemikém, - csak azokat a csapdákat kell elkerülni, amikbe gyakorta beleesünk a nagy lángolás közepette...Meg kell elégednünk sokszor azzal, ami néha kevésnek tűnik, és habzsolnánk, harácsolnánk legszívesebben, hisz vele olyan jó...Vele mindenhogy, minden olyan jó...De van egy fal (látjuk...? Nem látjuk...?) amibe sokszor belekoppan a fejünk: eddig és ne tovább...De pont úgy szerethetünk továbbra is...Hisz ez nem egy dallam, amit (ha nem tetszik) elcsavarunk egy másik adóra...Másképpen nem is tudnánk élni...Azt kell megtanulni talán, hogy szeressünk okosan...Nem könnyű, talán néha tényleg nem az, persze. De muszáj olykor ebbe belesimulni...Sajnálom, hogy nem láttam végig a filmet, talán még lesz alkalmam...Ragyogó film, még ragyogóbb muzsika. Köszönöm szemikém még egyszer...Tényleg meghatódtam a figyelmességedtől...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds