[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 152
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 152


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


wacko.gif
39 év
Ideje:: 11-25-2006 @ 11:08 pm

Reggeli szürkület...félálom...gondolatomba már befészkelte magát a rám váró nap mázsás súlya....

- Hozzád bújhatok?

- Hát persze.

Takaróját elrendezi, átcsúszik a takaróm alá. Kinyújtom a jobb karom, vállamra teszi a fejét... vékony, szinte csont-bőr karjával átölel... hozzám bújik...mint a kisgyerek,... újra kisgyerek, oltalomért, bátorításért .. átkarolom ....megpusziljuk egymást.... évfordulónk van..... a 39.

Nem kezdődött jól a közös életünk...Ha visszagondolok az esküvőnkre, most már csak röhögni tudok...vagy sírni....valahogy senki nem törődött velünk...Talpig menyasszonyi ruhában megérkeztünk a városházára, kiderült, hogy az én kedvesem elfelejtett csokrot rendelni....amig mi a csokor után jártunk, a tanúk a presszóban jó alaposan leitták magukat...

Az esküvő...ott állt körülöttünk a volt nyilas apám, a volt karpaszományos őrmester apósom, a párttitkár bátyám, a párttag férjem és a városi titkár az ő tanúja.....díszes társaság.....

Az ebéd a mi falunkban volt..a sógorom nászajándékként hozott egy fél bírkát..mifelénk lakodalom birkapörkölt nélkül elképzelhetetlen lett volna...Anyám katolikus volt, az ágya fölött Mária-kép és feszület, mellette apám nagybátyjának Ferenc József-szakállas fényképe....szegény anyám lekapkodta gyorsan a falról őket, (mit szólnak a "pártos"  vendégek a szentképekhez!!!)de sokéves nyomuk a falon maradt.....Az ebéd elég kínosan zajlott, apám először saját verseivel, utána dalolásra-bírással próbálta oldani a hangulatot, de a helyzet csak rosszabb lett.....

A vacsora a férjem szüleinél volt, mi a párommal egy idő után kigyalogoltunk az állomásra, felültünk a vonatra (én menyasszonyi ruhában)...Anyósom azzal az indokkal nem jött el az esküvőre, hogy neki a vacsorát kell készítenie. Mikor mi megérkeztünk a vacsora félig kész, az egész lakás "szaladt", egyedül a mi "nász-szobánk" volt rendben.... mit tehettem, le a menyasszonyi ruhát, fel a mackóalsót és nekiláttam takarítani....mire a többiek egy későbbi vonattal megjöttek, én ismét felöltöttem hófehér ruhámat és újra én voltam az "ünnepelt"...ünnepelt????

A vacsora majdnem rendben lezajlott, leszámítva, hogy a már korábban is jó sokat döntögetett vendégeket itt érte el a végzet... Valahogy odakeveredett a szomszédék fia, aki szintén sokat ivott, szemet vetett a sógornőmre, és mindenáron be akarta csalni a mi nász-szobánkba....anyósom még idejében közbelépett...a legkisebb sógoromat a vasúti sínekről szedték össze....máig nem tudom, miért jött az az ötlete, hogy pont az esküvőnkön öngyilkolja meg magát...

A nem valami kecsegtető kezdet után a folytatás sem volt sokkal jobb....de ez már egy másik örténet....

 

Bújunk egymáshoz....kapaszkodunk egymásba....amig lehet....amig tehetjük....hallgatom a minden levegővételnél jövő hol sípoló, hol szörcsögő hangot...szívének össze-vissza erőtlen dobbanását...

- Feküdj a hátadra, Kedves,  nehezen lélegzel....most én bújok hozzád...fejemet a vállára teszem....átkarolom....most újra ő az erős..az óvó.....a biztonságot adó......de meddig.....

 



Utoljára változtatva 08-18-2013 @ 01:03 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Móka
(Ideje: 11-26-2006 @ 05:34 am)

Comment: Egymás mellett jóban -rosszban.Csak így tovább, amíg el van rendelve.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 11-26-2006 @ 08:28 am)

Comment: Megrendítően szép... Igen, szép a "fájása" mellett is.


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 11-27-2006 @ 12:31 am)

Comment: Olvastam akkoriban az Elmélkedéseket is, s most ezt. Érdekel, hogyan fészkeli be magát a történelem a családok sorsába. Remélem, folytatod.


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 11-27-2006 @ 06:52 am)

Comment: Szívszorító írás.


Hozzászóló: pacal2
(Ideje: 11-27-2006 @ 03:42 pm)

Comment: Szia! Remélem a befejezés sokat várat magára! Nagyon szép írás! Vigyázzatok egymásra! pacal(Laci)


Hozzászóló: zseka
(Ideje: 11-27-2006 @ 11:48 pm)

Comment: Kedves Móka! Igen tesszük a dolgunkat, amig a Jóisten, a Sors vagy a Gondviselés rendeli... ahogy írod, jóban-roszban.Köszönöm, hogy reagáltál az írásra.


Hozzászóló: zseka
(Ideje: 11-27-2006 @ 11:48 pm)

Comment: Kedves Netelka! Nagyon köszönöm, hogy olvastál. Sokszor tényleg nagyon tud fájni.


Hozzászóló: zseka
(Ideje: 11-27-2006 @ 11:49 pm)

Comment: Kedves Boblogan! Köszönöm, hogy olvastad ezt, és az előző írást is. Nem tudom, hogy folytatom-e, hiszen Apám halálával, 35 évvel ezelőtt, befejeződött a közös "történetünk" Apámmal


Hozzászóló: zseka
(Ideje: 11-27-2006 @ 11:50 pm)

Comment: Kedves Kerlac! Köszönöm a hozzászólásodat, és köszönöm, hogy figyelemmel kíséred a blogomat.


Hozzászóló: zseka
(Ideje: 11-27-2006 @ 11:51 pm)

Comment: Kedves (pacal)Laci! Én is nagyon bízom a 40-ben, a 41-ben...a 42-ben... és a többiben...és reménykedem, hogy az Ő szíve is...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds