[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 131
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 132

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Angry.gif
Most VALAKI jön nekem eggyel! Ezt tuti!
Ideje:: 12-01-2006 @ 07:02 pm

December első napja. Ez jó is lehetett volna... Ellenben! Annyi minden történt, hogy egy hétre is elég lett volna.

Kezdjük azzal, hogy a telefonom tegnap este bemondta az unalmast, és a PUK kódot kéri. Amit nem tudok előhalászni. Fogalmam sincs honnan szedjem elő. Tehát ez a nap elérhetőség nélkül kezdődött. (egyébként a zsebemből vettem ki a telefonom, nem nyomogattam el, nem csináltam vele semmit!) Gondoltam, ma úgyis szabin vagyok, elmegyek még ajándékokat vadászni, meg meglátogatom anyut, 1-re felmegyek a Kicsiért az oviba. Nagyon örült, hogy már ebéd után elmehet az oviból. (szeret oviba járni, de az kitüntett dolog, ha valaki ebéd után elmegy!)

A reggel nehezen indult, csak a 1/4-es buszhoz értünk ki. (autónk nincs, mert a páromat leszorították az üres útról, és nem akarta megölni a felelőtlen 21 éves srácot - ezért a mi autónk lett totálkáros). Péntek révén, viszonylag hamar felértünk az ovihoz, és már 8.10-kor a Móricz-on voltunk. Ami csoda, mázli vagy egyszerűen szerencse, mert amióta tömegközlekedünk és nem a hátsó utakon járunk autóval, egyszerűen lehetetlen az M7-esen bevergődni. Mindegy, anyunál voltam 9-kor. Lementünk vásárolni - mentünk? Vánszorogtunk. Ballagtunk. Még sétának is nehezen nevezhetném. Anyámnak fáj a dereka. Vagy nem tudom mije, de kijelentette, hogy ne húzzam mert ő úgy sem jön gyorsabban. Aha! Csak próbálj meg jó képet vágni mindehhez a nagykörúton. Balról a villamos, jobbról az autóbusz és az autók...

A vásárlás viszont nagyon jól ment. Nem csak azért, mert egy rakás pénzt elkölteni ma már igazán nem nehéz dolog - főleg ha van... de nekem most édeskevés van! És jelzem: karácsonyi ajándékokat vettem! De mindenkinek megkaptam amit akartam, sőt még amiről nem is álmodtam, azt is megkaptam. Na az öröm meglesz karácsonykor... Miután visszavonszoltam anyámat a lakásába, elindultam a Kicsiért az oviba. Gondoltam, a Jászaitól 3/4 óra alatt felérek az ovihoz. Ebből 2 óra és 3/4 óra lett. Köszönhetően a mai útlezárásnak. Miután 13.10-kor levergődtem a 139-es buszról a BAH csomóponton, és átszálltam a 61-es villamosra (az is nehezen jött, mert beálltak az autók a sínekre) a Móricz-on bevágódtam egy telefonfülkébe és felhívtam a Nagyot, hogy ha indul haza kitartással várja a buszt, mert sokáig nem fog menni. Utána felhívtam a páromat, hogy egyszer felérek az ovihoz is de ez valami iszonyat ami itt van. Minden állt, minden.

A buszok, az autók, az emberek. És én nekivágtam. Gyorstempóban, ahogy kell. Legyalogoltam a Sasadi útig... Gyorsabb voltam, mint az autók és a buszok. A reménytelenség adott erőt, hogy hamár nem értem fel 13 órára, akkor egyáltalán feljussak az oviig! Közben persze ettem a kefét, hogy mi lehet a Naggyal, és milyen szomorú lehet a Kicsi.

A Sasadi útnál megálltam. Találkoztam ismerőssel, és megnyugtattam, hogy jön busz, de kitartás! Lassan. Akkor álltak félre a rendőrök és elindulhatott a forgalom. Én meg anyáztam magamban, de rendesen. Mindegy, jött a busz, fel az ovihoz, a Kicsi aludt. (legalább ő pihent) Akkor őt összeszedni, nyugtatni (mert nyűgös alvás után), utána finom rohamtempóba le a boltba, hogy vegyünk vajat, leveszöldséget (bablevesbe) és tejfölt. Utána haza. Egy másik busszal :((

A Nagy már itthon volt, persze el is felejtettem írni, hogy amikor a Sasadin felszálltam a buszra, láttam egy másik megállóban várja a mi buszunkat. Olvasott. Volt esze! Meg olvasnivalója is. Nekem is volt, csak én szó szerint nem láttam az idegtől.

Itthon, végre itthon! Mit mondjak, nagyon örültem. Szerintem a csizmám talpa elkopott a mai nagy rohanásban. És akkor...

Na akkor tovább jöttek a problémák. A fagyasztóból előszedett füstölt csülök romlott volt. Mit mondjak, ezt a "madaras boltban" vettem! És nem volt lejárt. Ezek szerint csak papíron... Kérdés: mit csináljak a beáztatott babbal, ha nincs füstölt csülök?? A Kicsi durciból összefirklálta a számítógép képernyőjét. Tollal. Golyóstollal. Köszi! Még? Ja, kivágta a kedvenc székének huzatát... Ollóval. Ismét köszi! A teáját a földre tette, a Nagy meg felrúgta. Hurrá!

Hogy mindezt még tetézzük a Kicsi olyan randán köhög, hogy csak na. A párom isten tudja mikor jön haza, mert rengeteg munkája van, plusz holnap hajnalban megy dolgozni. Szombaton. Ja, szombaton a Nagynak edzése van 3-6-ig. Anyám meg elvár minket vasárnap... Mit mondjak? Hogy nincs kedvem menni? Hogy mihez lenne kedvem? Üvölteni, ahogy a torkomon kifér. Attól talán megnyugodnék.

(Az igazság az, hogy a gyerekekkel üvöltöttem. A firkáért, a vágásért, a teáért, a szétdobált cuccokért, a szana szét lévő használt papírzsebkendőért, a ledobott edzéstáskáért, a szobában lévő cipőkért, folytassam? Ugye ne. 1. Mert hosszú lenne. 2. Mert unalmas. főleg nekem!)

Mindent összevetve: a december nem jól kezdődött. Túl nem jól. Úgyhogy ebben a hónapban már más rosszat nem tudok elviselni! Minden feljebbvalómat kérem, hogy kíméljen meg a rossz dolgoktól! Beleértve ebbe a betegségeket, a rosszalkodásokat, a rossz jegyeket az iskolából, a panaszokat a munkahelyekről, és az undok emberekről, a kibírhatatlan közlekedésről. Ez most nekem a szeretet hónapja lesz. Talán akkor én sem leszek undok, hallgatag, örökké felfortyanó.

Igaz, még az adventi koszorúmat nem csináltam meg, de felcuccoltatom a párommal a pincéből a sok-sok mindent amivel feldíszítem a lakást és igazán csili-vili lesz minden! És előkeresem a karácsonyi cd-ket is...

Egy tuti. Én mindent meg fogok tenni, hogy jobb legyen. Eddig is megtettem, de ma úgy érzem a feljebbvalók jönnek eggyel!

Ugye?



Utoljára változtatva 12-01-2006 @ 07:02 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-01-2006 @ 07:28 pm)

Comment: Csak, hogy vigasztaljalak: én még semmit nem vettem karácsonyra, mert tényleg nincs miből - és fogalmam sincs, lesz-e egyáltalán. Végül is... ha úgy vesszük, nem is vagyok elkésve :( Ezenkívül a munkahelyemmel tele a hócsukám, ma már az álláshirdetéseket böngésztem... Tovább is van, mondjam még, tesó?


Hozzászóló: Frulu
(Ideje: 12-01-2006 @ 09:25 pm)

Comment: Ne, tudom, hogy nagyon sokan vagyunk tele hócipőkkel. Csak úgy kijött belőlem... mert még mindíg humánusabb, mint üvölteni. De még mindíg úgy érzem, hogy jönnek eggyel. MINIMUM EGGYEL! (Ja, Apa hazajött és mondott egy jó hírt! Majd elmondom személyesen)


Hozzászóló: fenyesi
(Ideje: 12-01-2006 @ 09:58 pm)

Comment: A szeretet körbeér (mindig). Még szép, hogy téged is megtalál!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-02-2006 @ 12:19 pm)

Comment: Én utálom a karácsonyt, mint minden ünnepet, szerintem minden embernek szeretetre van a legjobban szüksége és nem ajándékokra. Vagy lehet, hogy az ölelés és a szeretlek szó túl elcsépelt? gaby


Hozzászóló: Frulu
(Ideje: 12-02-2006 @ 01:46 pm)

Comment: Sajnállak, én imádom a karácsonyt. A készülődést, a fényeket, a titkokat, az együttlétet, a gyerekek örömét... Akkor egy kicsit kizökkenek ebből a hétköznapi őrületből és őrjöngésből. Az viszont igaz, hogy mindennapnak legalább feleannyira "összebújósnak" kellene lennie mint karácsonykor. Ancsa


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds