[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 120
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 120


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

szülés máshogy...
Ideje:: 12-05-2006 @ 09:53 am

A barátnőm kislánya pont ma 1 hetes.:) Múlt héten ilyenkor...ajjjaj,volt ám izgulás. Ugyan  a szülés nem egy színházi bemutató ,de szó szerint meghívást kaptam erre az eseményre. Ebből talán ki lehet találni ,nem sima szülés volt ,sajnos vágni kellett. Így utólag ,nem tudom hogy sajnos -e, mert az ablakból figyelve a történéseket, nem is volt olyan vészes.... Azért ennél komolyabb volt a helyzet.Tiszta szerencse hogy kaptam egy széket ,nagy szükség volt rá ,ugyanis már az első néhány percben az ájulás kerülgetett. Nemogy a vért nem bírom, de már egy tű láttán is kezdek "kihűlni" ,zsibbadok , zizegni kezd a fejem  és még sorolhatnám a tünetek sokaságát .Röviden : ezt nem nekem találták ki.De mivel a barátnőm megkért....nincs mese, ha beledöglök is támogatnom kell,majd max azt a bizonyos beledöglést a császár után fogom megtenni. Ilyen gondolatok közt vergődtem és közben próbáltam mosolyogni ,csak azért hogy lássa rajtam,nincs semmi vész,minden oké. Miután megkapta gerincbe az érzéstelenítőt és elrendezték körülötte a dolgokat ,bekenték a hasát fertőtlenítővel és megbökdösték néhányszor jó erősen egy hosszó fém nemtudommivel ,hogy kiderüljön hol tart az érzéstelenedése....Brigi küldött egy mosolyt felém én meg látván hogy itt mindjárt vágás lesz, elsírtam magam .... Na persze erre mindenki felém fordult,én meg egyre jobban sírtam és közben szídtam magam, hogy hogy lehetek ilyen balfék,nem igaz hogy ennyit se bírok ki...Kijött hozzám egy nővér megtudakolni hogy jól vagyok-e, persze válaszolni se tudtam csak integettem neki ,hogy minden oké, menjen nyugodtan vissza. Halál ciki volt. Aztán valahogy mégiscsak megembereltem magam, összekulcsoltam a kezem és vadul kapaszkodtam magamba,egyik kezem támogatta a másikat......A következő pillanatban minden a helyére került ,az összes orvossal együtt,így szerencsére az egészből nem láttam semmit,csak Brigit ahogy mosolyog. Az idő kissé megnyúlt ,de már nem zavart,örömmel és teljes nyugalommal vártam a kisbaba világra jövetelét.
8.50-kor végre megszületett Hanga . :)Isten hozott!:) 


Utoljára változtatva 12-05-2006 @ 09:59 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-05-2006 @ 08:08 pm)

Comment: Kriszta, sok boldogságot, egészséget barátnődnek és a picinek is. szeretettel: gaby


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds