[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 140
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 140


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Szép jó reggelt, drága Lájosom:)
Ideje:: 12-06-2006 @ 10:24 am

Szeretem Lajost. Na, jó, minden gyereket szeretek, de Lajos a legkíváltképpen kategória első ötezer arcában benne van. Hatalmas, színes egyéniség, eredeti ötletekkel, javaslatokkal, hogy szerinte mit is és hogyan kellene, hogy a világ haladjon is valamerre. Kerámia szakköröm rémképe volt, ha betegség miatt nem vehetett részt az ottani munkában, érdekes módon az arcok kisímultak, a csempék szokatlan fényben csillogtak, a székek alattunk kipárnázódtak, alkotó jókedvében az agyag fütyörészett, a két fonnyatag levelű virág az ablakban se szó, se beszéd, burjánzott az új hajtásoktól. Csak bennem volt egy résnyi űr, hiányoztak vakkantásai, felugrásai, szelíd mozdulatai, ahogyan kitépte társai kezéből a szerszámokat és a "Tessék figyelni, Marika néni"-mondat, amellyel az összes türelmemet képes volt lekötni kivilágos kivirradatig.
Ma reggel összefutottunk az aulában:))) Tán ismeretlennek tünt neki az a három felnőtt kolleganőm, akik mellett álltam, némán váltott cipőt, tette dolgát és ment is volna...
-Szép jó reggelt, Lajosom!-köszöntem neki, mire széles mosoly rajzolta egységbe arany pofiját.(Jaj, ma, ha lehet, mégjobban szívembe fészkelte magát, oly aranyos volt:)
-Bocsásd meg nekem, drága Lajosom, hogy nem köszöntem neked azonnal, ahogy megláttalak! Tudod, teljesen elkalandoztak a gondolataim...
-Semmi baj, Marika néni, előfordul az ilyesmi-válaszolt őszintén és elnéző szeretettel.
-Elő, de velem ritkán, mert ha én meglátok egy gyereket, azonnal, előre köszönök neki. Bocsáss meg nekem, drága jó Lajosom, hogy veled kivételt tettem, nem fordul elő többé, megígérem...Követtem őt egészen az osztályterméig, hajtogatva a mea culpát, feloldozást remélve őtőle és őáltala, hogy lássa, mennyire fontos nekem, hogy köszönjek Neki, jó előre...


Utoljára változtatva 12-06-2006 @ 06:44 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 12-06-2006 @ 02:01 pm)

Comment: Valaha én is tanítottam. Úgyhogy nosztalgiáztam:) Lajos se vágyik másra, mint amire mindannyian: egy kis odafigyelésre. Látom, ezt Tőled meg is kapja.


Hozzászóló: persecuted
(Ideje: 12-06-2006 @ 02:56 pm)

Comment: Debizonyámhogy meg:) Tudod, egyre kevesebb gyerekre figyelnek otthon...Megkapnak mindent, ami pénzből van, megkapnak minden olyan lehetőséget, amely hosszan leköti őket...nincs beszélgetés otthon, az álmaikat és szorongásaikat veled akarják megosztani, mert otthon agresszív elutasítás gátolja a megnyílásukat. A didaktika hátrébb van az iskolai értékrendemben, éppen ezekért az okokért. Nyíljon ki, mutassa meg személyiségét, merjen önmaga lenni és ha ezáltal kedve lesz belépni azon az ajtón, tanulni is fog, már őszintébb odaadással...Köszönöm, wanderer 75:)


Hozzászóló: hori
(Ideje: 12-09-2006 @ 07:31 am)

Comment: Kevés az "igazi" pedagógus, persze foghatjuk a körülményekre is. Ők is csak emberből vannak. Megegyezik álláspontunk, úgy hiszem. Ilyenkor fáj a szívem, hogy nem tanítok inkább a mostani "állóvíz" helyett...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds