[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 234
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 234


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Entertained.gif
az irányváltó bkv-sok éjszakája :)
Ideje:: 05-14-2004 @ 12:46 am

A mai napom szép volt. 7 óra munka, mert csúsztattam 1-et múlt 7ről, és utána irány a tesco.. ismét.
persze nem ment zökkenőmentesen, mert a villamosvezető hangját csak valahol a legtávolabbi periférián érzékeltem, amikor bemondta, hogy garázsmenet. aztán később, amikor észrevettem, hogy full nem arra megy, mint kéne, akkor tudatosult a dolog. egyébként azért nem hallottam, mert vszeg akkor is Anouk reggie-zett a fülembe átütő érzelmekkel dúsított hangján.
(ide teszem, hátha valaki auditív: Nobody's Wife)
így a Határ úton kötöttem ki. irány a metró és a Köki. ahol szinte azonnal indult a busz Rákosborzasztóra.. még Tescoba is akartam menni, így cinkes volt -akkor még úgy gondoltam -, hogy elérem-e a 23:00-s utolsó buszt hazafelé.. 21:valamenyni volt .. nem néztem meg, mert azzal úgysem változtatok az eseményeken, hogy a telefonom nézegetem, legfeljebb felidegesítem magam, ha pirosat kapunk. A buszon nem akartam leülni, pedig az első megállónál felszabadult két üres hely. inkább engedtem a párocskát, amelyik nagy erőkkel vergődött át a tömegen a cél felé. 1 perc múlva megint felszabadult egy ülés közvetlen mellettem, és úgy gondoltam, ez már egyértelmű jel. le kell ülnöm. így is tettem :) és, hogy elüssem a huszonx perc utazást elővettem Hrabal - Táncórák idősebbeknek és haladóknak c. könyvét. egy kolléganőm adta kölcsön. meg kell mondjam, nagyon tetszik! bár kicsit furcsa, hogy az egész könyv egy mondat (eddig), mert a pontot nem ismerte az író. bár ez is tetszik, mert néha én sem ismerem. és annyira morbid humora van néhol, és olyan jók a valósághoz közel álló meséi a történeten belül, hogy huhh..!! fel is nevettem vagy 2-szer.. :)) a mellettem ülő pasi rám is nézett vagy 2 tized másodpercig, de aztán rájött, hogy biztos a könyvön vigyorgok. most nem idézek belőle, pedig akkor arra gondoltam, hogy fogok.. de inkább leírom ezt itt feljebb és lejjebb.
lassan odaértünk, eltettem a könyvet. a könyvjelzőm egy teafilter, amit most kiszedek, mert elmegy az aromája. jázmin tea egyébként. holnap reggel megiszom majd :) ezt is kaptam bent, mert segítettem a munkában egy lánykának. hiába no.. nem tudok ellenállni a nőknek :) persze vannak határok!
nos.. leszálltam.. átszálltam egy másik buszra. és végül negyed órán belül elértem a hipermarketet. szokásos vásárlást megejtettem. mindenféle hasznos dolgot vásároltam. a kasszánál az egyik vásárló kiakadt, mert már a 2. pénztáros mondta neki, hogy álljon át máshová, mert műszak vége van. majdnem beszóltam, hogy meg ne haljon attól, hogy 5 métert arrébb kell menni, de inkább megtartottam magamnak. be is állt 2-vel mögém.
a pénztárosnő úgy méregetett, hogy nem tudtam mire vélni..és eldöntöttem magamban, hogy biztos szétfújta a szél a hajamat. de szimpatikus lehettem, mert figyelmeztetett, hogy a napszemüveg amit kitettem a szalagra, 6.615 Ft és biztos szeretném-e? persze nem szerettem volna, hisz' csak azért tettem be a kosaramba, mert 990Ft-ért nem szívesen hagytam volna ott :) bár még gondolkozom, hogy megvegyem-e.. már a múltkor is szemeztünk. de mégis.. én a napszemüvegeimet elhagyom éjjel a Városligetben, vagy ráfekszem és összetöröm a Zöld Pardon mellett a fűben. mondjuk ezt még átgondolom, mert kissé pesszimista hozzáállás.. tudom. ;)
visszatérve: a vicc az egészben az, hogy 7 árkategória volt kiírva és a legmagasabb volt 3.490 - valamint a szemüveg papírján ez állt: 3-as árkategória, azaz 990 . na mind1. mindezek után végeztünk..én jobbra el és irány a buszmegálló.. aztán hazafelé. marha gyorsan végeztem, mert 22:15-kor már a buszon ültem. már csak 1 dolog történt, ami nem volt szokványos.. az, hogy a buszvezető is szolidaritást vállalt a villamos sofőrjével, bár ő tudatos szándék nélkül.. és egy kereszteződésnél. nem kanyarodott el.. ezt 20 méterrel később észrevette. a busz kevés utasa egy emberként mosolygott :) amikor visszatolatott. egy önkéntes srác mutatta neki a busz közepén állvva, hogy "jöhetsz..még jöhetsz.. jó..jó.. állj!" .. mint ahogy ezt a tolatásnál szokták általában. kintről az úttestről egy vigyorgó pali integetett a sofőrnek nagy vidáman, mert ő pont erre a buszra várt és ilyet szerintem még ő sem látott, hogy továbbment volna kanyarodás helyett.
aztán már csak hazagyalogoltam .. home sweet home 8)


Utoljára változtatva 05-14-2004 @ 12:50 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: veva
(Ideje: 05-14-2004 @ 06:34 am)

Comment: Na ez jólesett - reggeli ébresztő olvasmányként. :)


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 05-14-2004 @ 07:40 am)

Comment: Jókat mosolyogtam, és az jutott eszembe, hogy a BKV kimeríthetetlen tárháza a történeteknek :)


Hozzászóló: Thilas
(Ideje: 05-14-2004 @ 12:58 pm)

Comment: Tetszenek az írásaid Day. Jókat lehet rajtuk röhögni. :))


Hozzászóló: Paulus
(Ideje: 05-14-2004 @ 09:42 pm)

Comment: igen... nekem is tetszik... bár engem mindig elkap a harctéri idegesség, ha megtudom, hogy valaki önként és dalolva a Tescóba jár! Na, mindegy, majd leszoksz róla...remélem...


Hozzászóló: DaySleeper
(Ideje: 05-17-2004 @ 05:45 pm)

Comment: köszi a hozzászólásokat! aranyosak vagytok :) most is van 1-2 sztorim a 7végi túráról.. de még lusta vagyok beírni ;) Paulus! ha nem járok a tescoba, akkor üres marad a hűtő ..! ;) nem? de rászokhatok a 3x drágább sarki közértre is, de az nincs nyitva este 10-kor...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds