[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 204
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 204


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Bánatos kurváim emlékezete
-: Xiam
Ideje:: 12-13-2006 @ 02:48 pm

Hirtelen jött ez a hideg. Télikabátom nincsen - mondjuk úgy, hogy egyenlőre, de majd, mint valami patkány hazalopódzom, kivárom a megfelelő alkalmat ott annak a magas tuja tövében, és amikor tiszta a terep, kifosztom régi ruhásszekrényem. Nem panaszkodhatom, a természet eddig kegyes volt hozzám, de meg kell érteni, a kedvemért nem halogathatjuk a telet, hagyni kell, hogy megjöjjön.
És amikor beköszönt a fagy, úgy ereszkedik rám az ünnepek szirupállagú leple.
Mosoly! Mosoly! Jézuska! Kiskarácsony! Nagykarácsony! Ajándékok! Ünnepi vacsora! Fenyőfa!

Mosoly. mosoly.........
karácsony, egész apró. hazugság. karácsony, volt, ex.
ajándék.. könyvek és tanulás, lefoglalás, elterelés, egyszerű hétvége, hétköznap, csak egyfelé gondolni, nem szabad lankadnia a figyelemnek, a figyelem figyeli a figyelmet, aminek csak és kizárólag a tanulásra kell összpontosítania, aztán alvás, kuss, csend, nem gondol, alszik!
és ünnepi vacsora! hééé! jeeee.. ja.. majd.. majd kitalálom..
fenyőfa.. van van!! az ajtóra ki van ragasztva egy pici műanyag izé. az ér!
Holnap vizsgázom, fasza.. Mit is mondhatnék, egy szót sem olvastam.. ehhez csak gratulálni lehet, tudom..
Amúgy meg szarok rá. Meghúznak, akkor meghúznak, akkor az ember megköszöni az eddigi belefektetett energiát, és továbbáll, ha nem sikerült, hát nem sikeült, nem ez lesz az első, se nem az utolsó, kit érdekel, majd találunk valami más elfoglaltságot, és tisztázzuk képességeinket. Ez nem baj, önismeret.
Aztán meg a kurva életbe. Nem akarom az utcán végezni.. Én tisztaságmániás vagyok, de szerintem mégsem jönne be a takarítói állás.. A finnyás kurva életbe! Hiszen nem tudhatom! Lehet, hogy csak akkor lehetnék igazán boldog.. Tanulni azt kell.. Mert ezt verték bele az emberbe, még akkor is, amikor nem látja értelmét, amikor azt sem tudja, jövő héten ugyan hogyan old meg bizonyos létszükséges dolgokat. De tanulni azt kell, mert az okosok azt mondják, hogy jó pap holtig tanul. Könyvből lehet tanulni, meg másból is.. Most megpróbáljuk a könyvet, és ha meghúznak, mert rossz diák vagyok, hát akkor majd az élet ad egy fehér papír, egy kis grafitot, rárak valami ösvényre, és nekem el kell indulni, és jegyzetelni, abból tanulni.. Tanulni kell, még a csökönyös, makacs kibaszott öszvéreknek is. Mert ezt verték bele abba a hülye fejébe, és azt tényleg nem tudja elereszteni.

Zavar a hideg, mondtam már? De állítólag a tavasz a márciussal kezdődik, no para, no para.. Az hamar itt van, csak pár hetet kell átaludi, mint a holdkórosok.
Jujjj! el is felejtettem! Újév, meg buék, kismalac, kéményseprő, petárda, tüzijáték. Ha már úgyis itt lakom, akkor lehet, elsétálok a hídig, megnézem mit hoznak össze a srácok a pirotechnikával. Vagy augusztusi incidens után ezt is felfüggesztették? na az már tényleg nagy kibaszás lenne velem szemben, na neee..

öööhhhmmm mit is mondhat az ember, amikor azért ül itt, hogy ne oldalra bámuljon, és könyvet lásson, hanem előre nézzen és belefeledkezzen az önsajnálat bűzős sekély pöcegödrébe.. hehehe..
Néha látok bekattant embereket, sok van errefelé, mondtam már? Viccesek..

A szeretet néha eszembe jut.. És eszembe jut róla egy-két ember. És üzenetek gyártok,amiket szürkeállományaimba rejtek el jól, nem postázandó. vagy mégis.
Akkor lássunk egyet ezek közül...
Ez neked szól, Te paranoid, álszent kis szemét!
Az van, hog felfordul tőled a gyomrom, ahogy mejátszod a sajnálnivaló kis szegény embert, és a szádat csak sírásra tudod nyitni, ha fülemet megüti hangod. Jegyezd meg jól - mert látom elfelejtetted - ismerlek, hamarabb kell felkelned, ha át akarsz baszni, abban nekem úgyis nagyobb a tapasztalatom. Nem kell a mellébeszélés, nem kell a rinya! Menj, ülj be azért a párnáért az autócskádba, amit a papa úgyis teletankol, menj pár kilómétert, csak pár perc és megérkezel! Vedd el az a kurva párnát attól a kis aranyos, édi-bédi angyalkától, akit érdekel a kreatív kézművesség, és szereti a gyerekeket, és utána vágd rá az ágyra. Nem kell ez a rózsaszín maszlag, mindketten tudjátok mit akartok. sex. és akkor majd jó lesz, élvezet az nagy lesz, és mint a büszke falu bikája hazavágtasz, örömben felöntesz a garatra a haverokkal, és utána amíg a halál vagy az édibédi cukorbetegség el nem választ.

Gyűlölök minden velem egygenerációs nőneműt!! Mindet! Kivétel nincs!
Óóó hogy ti milyen törékenyek vagytok, hogy milyen szépek vagytok, kipp-kopp mondja lábatok a járdán, szeretet csillog a hajatokban, nőiesség kurva nagy ideáljai, és az arany lelketek rózsaszín illatú glóriát fon fejetek fölé! Kedvesek, aranyosak, okosak, érdeklődők, szorgalmasak. Tudtok főzni, kötni, takarítani, és még imádjátok a gyerekeket!!

Gyűlöllek benneteket!! Gyűlöllek benneteket, mert szarul főzök, utálom a gyerekeket, gyakran hányingert kapok a természettől, nincs humorom, mint nektek! Gyűlöllek benneteket, mert nem vagyok olyan törékeny és kedves meg aranyos és angyalbögyörő, mint ti. Dögöljetek meg mind, mert engem nem érdekelnek a kreatív dolgok, a kézművesség, az ezoterika, és egyéb más baromi izgalmas dolog! Dögöljetek meg mind, mert ti nem bírjátok az alkoholt, mert ti salátát esztek és ásványvizecskét isztok szívószállal, aerobik meg norbi és ápdét! óóóóó a sok-sok riherongy, mind dögöljetek meg, mert ti tökéletesek vagyok, és értékesebbek, mint én valaha is leszek.

Apropó.. a szombat, fullextra találkozó, igaz?
Igaz.
Megyek. De vacsorát visszamondom, és nem tudom meddig maradok...
Kellemes ünnepi vásárlást és hiteltörlesztést minden kedves fogyasztótársamnak!



Utoljára változtatva 12-13-2006 @ 02:48 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: 102
(Ideje: 12-13-2006 @ 03:15 pm)

Comment: ...csak gratulálni! mives kirohanás! írj egymilliószor ennyit! (ezennel félünnepélyesen megalakítom az igen-igen klubot, mielött az ejnye-bejnye klub is megtartaná alakuló-gyülését) ne hagyd magad! simán se, el se... száz, aztán kettö


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-13-2006 @ 03:16 pm)

Comment: imádom ennek a blognak minden sorát! :)))) ez annyira... nagyon... meg minden... ilyet nem lehet akármikor írni. ilyet nem írhat akárki... de azért, mit mondjak? mázli, hogy nem vagyunk egy generációs nőnemű lények:))) így van rá esélyem, hogy engem akár szeretni is lehet.... (jól van. tudom. nem vicces! de ez akkor is: egyszerűen fantasztikus!)


Hozzászóló: Emerick
(Ideje: 12-13-2006 @ 03:21 pm)

Comment: Megint komolyan hangzik, wazze! Ilyet tényleg nem tud senki más... És francba a tanulással! Én már csak tudom. ;) Üdv: E./I.


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 12-13-2006 @ 03:28 pm)

Comment: Elsöprő! Egyenesen beledöngöltél a padlóba...pedig nem vagyunk egy generáció. De mit nem adnék érte! :) Hajajj! Beválallnám...be én! ;)


Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 12-13-2006 @ 03:39 pm)

Comment: Drukkolok, hogy átmenj a vizsgákon, mert Neked ez most nagyon fontos lenne. De az is igaz, hogy a tanulás csak egy út, és pl. engem se odavezetett ahova el akartam jutni. Szerintem ne okozz, ekkora örömet a papádnak, hogy ennyire meg vagy keseredve. Inkább be kellene csempészned egy kis fácskát a szobádba. Én már találtam egyszer egy kuka mellett egy egész szép kis fácskát, és mint a feng-shui tanulmányozója, azt javaslom Te is keresgélj, fontos a szép környezet ... Ja, és érdekel az ezotéria, viszont utálom a salátát, inkább alkoholt iszok, ha hozzájutok:)


Hozzászóló: soman
(Ideje: 12-13-2006 @ 03:45 pm)

Comment: Lélekemelő volt olvasni. Igazi pohártörő hang. Szombaton kimegyünk a folyosóra, és besegítek üvölteni, ok?


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 12-13-2006 @ 03:54 pm)

Comment: Szerencsésnek születtem, se nő nem vagyok, sem egygenerációs. Tévedsz abban hogy nincsen humorod. Néha igaz csak a sorok között van, de igenis erősen ott van. Rendkívül hatásosan, és hitelesen írsz, gratulálok. Úgy látszik ez a Te hangod. Szuper.


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 12-13-2006 @ 04:01 pm)

Comment: Ezt majd jól megbeszéljük Uni. Ha kisajnáltad Magad, nézz azokra az angyalmányokra, és röhögünk egy jót. No para. No rinya. No menklatúra.


Hozzászóló: mango
(Ideje: 12-13-2006 @ 06:39 pm)

Comment: Nahát...Én itten, kérem szépen, jelentem, kilógok a sorból...Ibi, ne marhulj máár. Ez a blog egy lekonyult bajszú lovászlegénynek is dícséretére válik. Ez nem te vagy. Dühöngeni lehet, persze, lehet...Majd szombaton kibeszéljük...Na. Aszta!


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 12-13-2006 @ 06:41 pm)

Comment: Hogy mennyire fox Te engem utálniiiiii!:)))


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 12-13-2006 @ 08:39 pm)

Comment: Hű ez kemény volt! Egyébként én sem tudok főzni és valószínűleg törékeny pláza cica se lehetek (vagy legalábbis hülyén érezném magam). Szerintem tojni a világnak azon részére, ami zavar vagy idegesít. Túl rövidke az élet, hogy olyasmire pazaroljuk az időnk, ami nem esik jól. Szerintem "csak" a vizsgák miatt vagy ilyen feszült. Ha lemennek kicsit jobb lesz. Én drukkolok azért neked. Rád férne egy kis sikerélmény úgy érzem. Legyen szép napod!


Hozzászóló: Khama
(Ideje: 12-13-2006 @ 08:47 pm)

Comment: Én tudom meddig maradsz. Addig, amíg a többiek. Oszt ha abbahagytad az önsajnálgatást, és lesz egy kis időd nézzed mán meg azokat a nyafka és tüchtig szöszkeségeket. Szerinted érdemes egy szót is pazarolni rájuk? Szerintem Te épp oly jól látod a felszín alatti ürességüket mint mi itten mindannyian. Tojj most a vizsgára, kapsz egy újra táblát, és basszus. Fogd magad és menj haza a holmidért. Emelt fővel és büszkén. A vörösbort behűtöm szombatra! Ölellek.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 12-13-2006 @ 09:09 pm)

Comment: Hát igen....Azt hiszem én is abba a kategóriába tartozom, akit megdöbbent egy olyan kedves helyes fiatal lány, mint amilyennek ismerlek, ilyen stílusú kitörése. Úgy gondolom a méreg és az elkeseredés sokmindent kihoz az emberből, de valahol a kontrolt nem szabad elveszíteni... Félre ne érts, nem igazán a káromkodással van bajom...Inkább a gyűlőlködő, még a gyermekeket sem kímélő fröcsögő harag az, ami így Karácsony kapujában engem elkeserít.... Sok problémája van sok embernek és mindenkinek a magáé a legnagyobb, de azt tudom, hogy a gyűlölet nem old meg semmit, nem lesz tőle könnyebb, csak magányosabb az életed....Szeretettel kívánom, hogy javuljon a helyzeted....:)


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 12-13-2006 @ 11:06 pm)

Comment: Van amikor minden összejön az embernek, és a hangulatod is nagyon át tudom érezni. De az nem segít, ha mélyebbre ásod magad. Keress magadnak inkább valami pótcselekvést, bármit, ami kicsit is érdekel, vagy menj el vásárolni, vagy akármi, de ne emészd magad. Kedves, intelligens és szép lány vagy. Kurvára nem áll jól neked ez a stílus! Hagyd meg azoknak, akiket náladnál sokkalkevesebb adottsággal áldott meg a sors, mert a részükről valahogy tán még jogos is...


Hozzászóló: enigma
(Ideje: 12-14-2006 @ 05:32 pm)

Comment: ajánlom figyelmedbe a nulladik generációt. ne tudd meg.


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 12-15-2006 @ 08:44 am)

Comment: Már mindenki elmondta, amit akart. Én csak annyit teszek hozzá, hogy kit érdekel a Norbi meg a saláta, hogy ha van egy üveg jófajta vörösborunk, és még dugóhúzó se kell hozzá, elvégre a fürge ujjakat nemcsak kötögetésre lehet használni. :)


Hozzászóló: 102
(Ideje: 12-15-2006 @ 09:55 am)

Comment: Luna, Te mindig fején találod... :) (ez a cucc két nap múltán is ugyanolyan jó!)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.52 Seconds