[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 238
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 238


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Csendes szomorúság
Ideje:: 12-21-2006 @ 09:20 am

Írnom kellene, mert sosem lesz belőlem író, ha nem írok, de az íráshoz életerő kell, és most csak csendes szomorúság van bennem, ami legfeljebb ahhoz elegendő, hogy életbe maradjak.
"Jó kis szomorúság, sallala", nem bánt senkit, nem vádol, csak szépen, szelíden itt van bennem.

Nem boldogulok ezzel a Herceggel! Próbálunk barátkozni, de a barátság valahogy nem ilyen. Olyan jó volt az elején, hogy olyan könnyű voltam, és tündérek ragyogtak a szememben. De most minden nehéz lett.
Ah, hát nem "Ő az"! Tévedtem, és "bölcs, aki téved, de bátran járja az útvesztőt..." sallala...
Hát, persze! Csak ennyi az egész. Nem ő az! Nem ő az, aki megszelidíti bennem a fájdalmat. Nem ő az, aki örömet hoz a csendbe. Nem ő az. Nem olyan nagy dolog.
Nem tehet róla. Nem az ő hibája. Nem az enyém.
Más jelrendszerrel működünk.
Lehet, hogy tényleg magunkat keressük a másikban?
Én annyira szerettem volna megismerni. Mint egy felfedezésre váró világot, úgy tekintettem rá.
De valahogy minden jóból rossz lett.
Egyszercsak falak lettek köztünk, és már megint azt éreztem, ott vagyok egy történetben, amit nem tudok irányítani, csak végig játszom, mert a történetek úgysem érnek véget hamarabb, mint ahogy végük lesz, hiába nem akarja az ember végig játszani a szerepét benne.

Szóval be kell látnom, hogy nem elég a megismerni vágyás, ha az embernek nincs nyelve, füle, szeme a másikhoz.
Hiába mutatom meg magam, ha mást lát, mint ami vagyok.
És már majdnem elhittem, hogy nem is az vagyok, akinek ismertem magam!
Milyen veszélyes egy ilyen "játék".

Olyan könnyű elbizonytalanodni. Lehet, hogy igaza van? Lehet, hogy én nem ismerem jól magam?
Mert persze: azért adok, mert "szeretném, ha szeretnének"...
Igaz, ami igaz. Én sem vagyok önzetlen.
Szeretetet koldulok, és már félek magamtól: megfojt a szeretni vágyás.



Utoljára változtatva 12-21-2006 @ 09:22 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: pacal2
(Ideje: 12-21-2006 @ 07:15 pm)

Comment: Szia szemilla! Szerintem, az optimista nézőpont az, ami mindíg meghozza, a gyümölcsét! Először mindíg adni kell, hogy kapj valamit. Ez az életnek egy olyan alapigazsága, amit, ha nem érez valaki, nincs is sikere!Ez így van, a másik nemmel is.Ha az illető, bár te mutatod, nem veszi észre, hogy mi itt a "lényeg",nem érdemli meg, a figyelmed, mert vak!Igy is kell a későbbiekben hozzáálni a vele való kapcsolatban. Szóval, fel a fejjel, mert "megjön az ihlet" csal lehet hogy nem tőle! Mivel, az optimista ember sajátsága a bizakodás, így te is ezt kövesd.Bízz a sikerben, mert csak ez "tölthet fel"! Főleg, higgy magadban!Meglesz a siker! pacal(Laci)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-22-2006 @ 09:26 am)

Comment: köszönöm:) ami igaz, igaz -az ihlet mindig megjön valahonnan, ezért valóban felesleges aggódni. / szeretni pedig... hmmm... azt hiszem, engem is csak érdemtelenül lehet szeretni.


Hozzászóló: hori
(Ideje: 12-22-2006 @ 11:05 pm)

Comment: Nem szeretek magamtól idézni, de kivételt teszek: "...Apró örömöket koldulunk ki az élettől, álmokat szövögetünk...". Úgy hiszem, ezzel mind így vagyunk. Nem a legjobb életérzés, de szerintem írásra sarkallnak ezek a szívbe költözött "külvárosi csöndek". Ülj le a gép elé, és kezdj el írni! Ha több ilyen blogot írsz még, és aztán összefésülöd, érdekes lehet. Egy "ilyen" történet, női szemmel. Rajta! Az első olvasód már megvan. :))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-23-2006 @ 08:16 am)

Comment: drága Hori:) az örök dilemma: meddig mutatható meg az ember önmagából anélkül, hogy ezzel a hozzátartozóinak ártana... de köszönöm a biztatást! vonzó ajánlat:) (alapvetően egy ilyen olvasó is elég:) ) áldott ünnepnapokat!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.49 Seconds