[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 200
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 200


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Cool.gif
kulcsosházazás a Börzsönyben
Ideje:: 05-18-2004 @ 07:56 pm

Kóspallag

úgy kezdődött, hogy elindultam otthonról.. a táskámban egy mini-hifi 2 hangfallal (merugye a zene a minden.. ;) , némi ruhával, törölköző, fogkefe, stb.

az már a buszon ülve jutott eszembe, hogy egy 5 centis kábelt otthon hagytam, ami nélkül nem fog menni az egész zene-cucc, így megkockáztattam, hogy lekésem a vonatot és bementem a mediamarktba, hogy megvegyem a csatlakozót. kisebb problémáim adódtak az üzletben, mivel nem fért be a táskám a csomagmegőrzőbe. megkérdeztem hát a biztonsági őrt, hogy otthagyhatom-e nála?

- jó napot! nem fér be a tárolóba... itt hagyhatom?

- ki kell belőle venni a műszaki cikkeket és azokat le lehet adni..

- aham.. hát az egész egy nagy műszaki cikk.. úgy 80%-ban :)

- akkor adja le ott..

leadtam ott. és hiába mondtam, hogy az mp3 lejátszómat úgysem lehet kapni náluk, ha már ott voltam -mindenféle szabályokra hivatkozva-, azt is leszedették magamról. biztos, ami biztos.

most volt ~30 perc plusz időm, amit az állomáson üldögélve, az embereket figyelve terveztem eltölteni. oda is értem, megvettem a jegyeket, mert még ketten jöttek velem a későbbi vonattal: G. és L. előbbit nem kell bemutatni, az utóbbi meg egy igazi netmagyar alsámán meg kicsit pechesis, és allergia bébi :) - amúgy teljesen szimpatikus :)

felpattantunk a vonatra, ami másik vágányról indult, így 0 darab ülőhelyünk volt és még az állóhelyekben is szűkölködtünk.. főleg, amikor felszállt egy néni a biciklijével :)))) és így már egy tucatnyian voltunk a 2 kocsi közötti részben. Kismaroson kellett leszállni. természetesen a vonat feltüntetett megállói között volt Verőcemaros-alsó , -felső.. minden, csak Kismaros nem, így rossz helyen szálltunk le :)

ezután egy telefon és már jött is felénk az autó 1 faluval odébbról. bezsúfolódtunk 3-an a hátsóülésre.. bazinagy pakkok az ölünkben. az út felettébb kanyargós volt. veszélyes is, mert egy helyen - az x. kanyar után - két turista pakolta elemlámpával, egyikük hátizsákját. olyan volt, mintha hegesztenék az aszfaltot, az erdő közepén. végülis 15 perc volt az út ~60-al, tehát gyalog elég húzós lett volna.

odaértünk, köszöngetés, kipakolás. aztán pont kitöltöttünk egy kört, a találkozás örömére :), amikor megjött a tulaj és üdvözölt minket. egy idős házaspár volt a vendéglátónk, bár másnaő feltűnt a lánya meg néhány unoka, de nem sok vizet zavartak. so, a házigazdák megszállott jehova tanúi lehettek, mert mindenfelé vallásos könyvek, meg Őrtorony és Ébredjetek! magazinok hevertek - több évfolyam. meg is kérdeztem, hogy zavaró-e, ha zajongunk vagy üvöltetjük a zenét? azt mondta az öregúr, hogy vastagok a falak, tehát nyugodtan.

ezen felbuzdulva ki is cipeltük a tűzrakó hely mellé a kajákat meg a zenét, aztán nekiálltunk szalonnát/kolbászt/.. sütni, beszélgetni meg iszogatni. néha kicsit szemerkélt az eső, de a felhőtlen hangulat elűzte a felhőket :) páran kicsit megfagytak, mert alacsonyan volt a hidegküszöbük. itt az ideje, hogy bemutassam a társaságot:

E.: ő szerezte a helyet. kedves lányka, nagy szakácsnő! :)) megjósoltam, hogy piros kardigán lesz rajta :)))) úgy vettem észre, ha iszik, egy kicsit elveszti a fejét ;) fázós.

M.: felettébb csendes lány -egyszer már találkoztam vele, de nem emlékeztem abszolút- és bizalomgerjesztő is. logisztikus asszisztens vagy ilyesmi és élvezi a munkáját. valamint kiváló tempót diktál kirándulás közben :)

Zs.: kicsit olyan, mint egy nagyon kicsi doktornéni :) most a barátja nélkül jött. képes percekig kacarászni. amúgyis nagyon impulzív.. mert a nagypapája az túravezető :))) rendes kislány és koránfekvő.

R.: T. felesége, inkább nadrágos típus ;), és olyan, aki mozgatja a fejét az ütemre, ha szívének kedves zenét hall. énekelgettünk együtt KFT-t. (asszem nem írok hosszú jellemzéseket inkább :)))

T.: R. férje. fiatal házasok * tréfás kedvű, nagy fotós, a fázós banda egyik élharcosa :) jó a humora :)) és ő volt a sofőrünk is..

a többiekről még feljebb esett szó. vagy nem.

szóval sütögettünk. volt egy kis tollaslabda is, amíg el nem veszett a labda a sötétben :) később meglett persze. egy üstökösről is szó esett, ami épp akkor látszott... hát én nem láttam :))

aztán a fázósok egy része bement.. páran kinnmaradtunk még bulizgattunk, aztán el kellett oltani a tüzet. mivel épp ekkor leléptem gyanusítgatás áldozata lettem -az utolsó lányként lelépő-, R. részéről.. így muszáj voltam kioltani a tüzet ;))) hagyományos módszerrel. nem sok parazsat hagytam. G. be is szólt kedvesen, hogy :"ilyen jót még nem hugyoztál, mi? :))" hát igen, megvan a varázsa :)) aztán még bent dumálgattunk, iszogattunk, majd aludtunk is. bár én éppen a szívemet öntögettem aranyszájnak, amikor felfigyeltem ütemes horkolására.. pff.. a figyelem!! hahh! L. (még ő volt a szobánkban) már bealudt egy korábbi párbeszéd közben. így én is kidőltem.

**

másnap utolsónak keltem :) kb. 10-kor, aztán kivonultam reggelizni, a nap forrósította hátamat az asztalnál. aztán a többiek közölték, hogy jobb lenne, ha nem a kerti hintát tesztelném, hanem öltöznék, mert indul a túra. mondjuk még így is egy csomót kellett várnom felöltözve, mire mindenki összekapta magát ;))

a srácok teletömték pokróccal meg sörrel L. hátizsákját így cipelhették felváltva. én kihúztam magam, mert sem a sört nem szeretem és a fűbe is lefekszem, ha arról van szó :) így csak egy félliteres vizet cipeltem, meg a fényképezőt.

először elsétáltunk Királyrétig, majd onnan Nógrádra, Zs. és E. javaslatára. közben mindent lefotóztunk, mikroökonómiai környezetet fedeztünk fel a pocsolyákban - 2 vizisikló + 20 ebihal meg békalencse egy 100x40x30 cm-es árokban :)) azért nem semmi! -, fogtam egy gyíkot a fotó kedvéért, béka is volt, madarak, cincérek... természet.

feküdtünk réten is, R. lett a legyek úrnője :)) valahogy vonzotta őket.. szegényke.

mentünk zöld túravonalon, mentünk tévúton, és toronyirányt hatalmas vadvirágos réten átvágva. a torony az a nógrádi várrom volt.. nagyon szép időnk volt és minden szuper volt.

el is értünk Nógrád (N.) központi :)) fagyizójához. itt megpihentünk.. és gondolkoztunk, hogy jutunk vissza Kóspallagra. közben páran felmásztak (tévúton) a romokhoz, mi addig R.-val és T.-sal hármasban megtudtuk, hol a buszmegálló.. majd megtudtuk, hogy nincs több busz.. aztán felhívtam egy kolléganőmet, aki épp dolgozott (mire jó a zöld szám és az internet :)))))) és megtudtam, hogy 2 óránk van a 18:51-es vonatig, ami elvisz Verőcéig, ahonnan már ""csak"" az a 60-al 15 perces kanyargós erdei út van hátra, amin már jártunk :-oo

hát ezt nem vállaltuk volna be este 8 körül, mert akkor mi lesz a paprikáskrumplival, amit vacsorának terveztünk??

elkezdtünk terveket gyártani. végülis az enyém jött be.. leszólítottam egy autóst, aki gyanútlanul megállt fagyizni a kisfiával :))) mint később kiderült éppen kaszálni volt.. és szétment a háta, meg volt még 100 nm gereblyézni valója, de amikor előadtam neki, hogy kap 3000 Ft-ot, ha T.-t elviszi Kóspallagra, hogy ott beszálljon a kocsiba és értünk jöjjön, akkor kis térképnézegetés után mégis belement a dologba. szerintem nem a pénz motiválta, csak rendes volt. de azért elfogadta. pechünkre ki volt szedve az egyik hátsó ülés, mert ott voltak a gereblyék és a kasza, így csak T. mehetett vele, pedig 3 embert be akartunk tenni, hogy csak 1x kelljen fordulni...

T. elkocsikázott, mi meg mentünk a nógrádi kocsmába, ahol előtte láttuk R.-val, hogy helyi fiatalok erősítőket cipelnek be, meg dobozokat.. tehát koncert :))) várható. odamentünk szereztünk egy asztalt, amit kivittünk a teraszra és vártunk meg barkochbáztunk. majd T. telefonált, hogy defektet kapott még a kertben, mert ráment egy éles fadarabra.... :-o

és ezért jobb, ha indulunk vonattal.

a fadarab a tüzelő része volt.. annyi hasznunk lett belőle, hogy nem kellett fizetni az elhaznált fáért, mert hibásnak érezték magukat a tulajok, hogy szétszórták...

szerencsénk is volt azért, mert pont az előző napokban tettek be pótkereket a kocsiba, így volt remény.

irány az állomás.. vettünk jegyet.. fél órán belül fel is szálltunk. leültünk a kis piros vonat végében. pont elfértünk egymás mellett, mint a verebek a dróton. sínen voltunk ;)

később felszállt egy csontrészeg pasi az unokájával.. éppen mentek haza, ahol "leadja" a kissrácot, majd visszajön Nógrádra, ahol legénybúcsú van folyamatban.

a pasi egy kereszténydemokrata-liberális-homokos-szélsőjobbos-nógrádi-paraszt-nagydumás-bigámista-monogám-biztonságiőr volt. ez mind a beszélgetésből derült ki, amit lefolytattunk vele. van akit irritált a társaságból, de engem mindig megtalálnak az ilyen arcok, és én meg 90%-ban leállok velük dumálni. most sem tettem másként. ő meg "osztotta" a társaságot borban az igazság alapon ;)) aggatta a jelzőket.. meg is kértem 'finoman', hogy vegyen vissza, mert néhol sértőek a mondatai. visszavett. a legdurvább szövege ez volt:

"..mindegy, mert vasárnap megyek a templomba, a pap nagy cimborám.. épp 3:1-re vezetek vele szemben egy sakkpartiban.. szóval bedobom az ostyát, aztán annyi, minden rendben.."

naja.. a nagy kereszténydemokrata :))) vissza is kérdeztem, hogy ez nem a lelkiismereten múlik?! na, erre nem tudott válaszolni, csak vigyorgott és széttárta a karját.

mind1. megúsztuk őt is.. egy idő után leszálltunk Verőcén.

nemsokára jött T. a csere-kerékkel, beszálltak a lányok. a szobatársaimmal magunkra maradtunk és ellátogattunk az állomásra, mert a fal mellett szélvédett volt a pad. itt előadtuk az abszolút lefáradt emberek társalgását. próbálkoztam még, hogy kővel ledobom a villanyvezetékre felakadt műanyag babát (ki tudja hány éve sínylódött ott.. pont az állomás kijáratánál), de aztán szóltak a többiek, hogy még eltalálok egy peronon állót.. pedig nem dobtam messze a céltól ;)

aztán jött T. a második fordulóért.. becsöngetet egy házba, amelyik előtt autók álltak, kért pumpát.. mert eresztett az a kerék is.. ráadásul kisebb is volt.. így a srác, aki pumpát adott -mivel autószerelő beállítottságú volt :)- elmondta, hogy ez majd szétszedi a váltót, mert olyan, mintha folyamatosan kanyarodnánk. aztán T. pumpált, majd óvatosan a súlyelosztásra figyelve beszálltunk és hazadöcögtünk. az út most is veszélyes volt, mert a vadászok leparkoltak a kanyarok között az út 2 szélén.. egy sávot hagyva. ráadásul az eső is elkezdett szemerkélni..

mire megérkeztünk, már fortyogott a vacsora. kockapókerezni kezdtünk .. közben elkészült a kaja. ettünk :))) ahh.. ez jólesett nagyon :) fincsi savanyúség is volt, aztán még iszogattunk, társasjátékoztunk - Egy szó mint száz a címe, ha jól rémlik -, mert az eső rázendített- beszélgettünk, Zs.-t olasz cuccokkal halmozták el, mert névnapos volt éppen.. persze ezt csak tegnap tudtam meg, addig azt hittem szülinapos - ezúton is boldog névnapot neki! :)

lassan aludni tértek a megfáradt emberek.. a fázások megszűntek, mert kiderült, hogy a vonás a termosztáton az repedés és másik vonást kell nézni :)) (előző este 13 fokra volt téve 20 helyett..;))

még befejeztük a kockapókert, M. beszállt E. helyett, aki bealudt.. én utolsó lettem nagyon alacsony pontszámmal, mert az elején rosszul taktikáztam :)))) azaz nem is nevezhetjük taktikának.. inkább nem értettem bizonyos fogalmakat. mondjuk nem is akartam játszani, csak heverni a fotelben és énekelgetni.. de így jobb volt. aztán még dumálgattunk és kidőltünk megint.. és aranyszáj megint elaludt a szövegemen.. de már fel sem vettem, inkább a takarót a fejemre, aztán alvás.

L. még előtte kiköltözött a szobából, mert a tollpárnákra is allergiás volt. a konyhában aludt hálózsákban a kövön.. brrr...

másnap ismét utolsónak keltem.. reggeli helyett hintáztam :))) aztán összepakoltunk, stb. és mentünk haza busszal - vonattal.

ezt most nem részletezném.

de nagyon jó élménydús buli volt és jó társaság! :)) imádtam.

vége. ;)



Utoljára változtatva 05-21-2004 @ 02:30 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Thilas
(Ideje: 05-19-2004 @ 12:00 pm)

Comment: Úgy írtad, hogy szinte ott voltam :) ... aztán meg a mi erdélyi túránk jutott eszembe.... Jó volt olvasni.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds