[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 344
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 345

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


smile.gif
Írói Mesterkurzus !
Ideje:: 01-03-2007 @ 09:23 am

Szép legyen évetek !

http://www.iroakademia.hu/index.php?lap=doc/doc&dok_id=124

Üdv: Csizi



Utoljára változtatva 01-03-2007 @ 09:23 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-03-2007 @ 09:31 am)

Comment: Jó lenne, ha lenne rá lé...


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 01-03-2007 @ 10:34 am)

Comment: Nem akarom leszólni, de nagyon pénzszaga van.... De ma már szinte mindennek. Sokféle tudást ígérnek vagyonokért, aztán a jóhiszemű tanulnivágyó elvégzi a tanfolyamot, ahol igyekeznek valamivel azért kiszúrni a szemét, de hasznos információt (pláne kulisszatitkokat) nem nagyon árulnak el. A tudás hatalom, az emberek vágynak rá, ezt sokan kihasználják, de a pénzért végeredményben nem adnak semmit. Egész világunk szemfényvesztés, hókuszpókusz. Az az igazi tudás, amit önmagunk megszerzünk, amiért mi megdolgozunk, semmi más. Végülis mi sem adnánk oda ingyen másnak, nem? Ha félünk a konkurenciától, akkor pénzért sem. A legtöbb iskola most próbálkozik egyéb pénzkereseti lehetőségekkel...


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 01-03-2007 @ 10:57 am)

Comment: Csizikém! Folyton küldik nekem is, de ...szerinted egy kurzuson megtanulhatja bárki, hogy hogyan legyen thetséges, jó író vagy költő? Ééééén ebben nem hiszek, ez csupán üzlet! Legfeljebb technikailag fejlesztenek kicsit, de még referenciamunkát sem kérnek, s ez furcsa! A fejlesztést meg, -mint itt is a fullon van rá példa-, számtalan ember "önzetlenül"megtartja a saját titkának, majd bolond lenne másokat is felemelni magához! Mert akkor kiderülne, hogy a másik esetleg túlnövi őt! Ez az én véleményem. Nem tapasztalatból mondom, csak gyanakodva!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-03-2007 @ 11:12 am)

Comment: A kurzus szemeszterenként 120 eFt, újságírók, bölcsészek kaphatnak valami kedvezményt, ők már tudomásom szerint szemeszterenként 80 ezerért is hallgathatják ezeket az egyébként tiszteletreméltó embereket. Akinek van erre, tegye. Én is meghallgatnám őket, ha ez a pénz nem másra kellene.


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 01-03-2007 @ 12:14 pm)

Comment: Rendben. Nem akartam feltalálni a viaszt. Nem is tudtam azt sem, mennyibe kerül. Csak kaptam, oszt gondoltam felrakom. Az a jó, ha meg tudjuk vitatni a dolgokat, nagyobb valószínűséggel kerüljük el a csapdákat. Ha gondoljátok, le is törlöm. Köszönöm az észrevételeket. Engem egyébként sem érdekel, mert vidéki vagyok. BUÉK !


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 01-03-2007 @ 01:28 pm)

Comment: Csizimester, nehogy már azt hidd, hogy bárki Rajtad akarja elverni a port!!! Neked csak köszönet jár, hogy idehoztad a linket. A társulat meg jól megvitatja. :) A Te jószándékod senki meg nem kérfőlezheti!!! Ja, és BUÉK: ;)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-03-2007 @ 01:30 pm)

Comment: Csizi pajti, ne haragudj, nem akart senki elvenni a kedved. Én épp így örültem neki, mikor tavaly értesültem erről (tavaly is működött már ez). Sőt, kitöltöttem a jelentkezési lapot is, és akkor küldték az ún. részleteket. Többek közt azt, hogy ez bizony nem kevés pénzbe kerül. Engem az bosszant a leginkább, hogy most is bementem a honlapjukra, és ott egy árva szó nincs arról, hogy mennyibe kerül ez a móka. Ez pont úgy bosszant, mint amikor úgy megyek be egy üzletbe, hogy a kirakatban nincsenek feltüntetve az árak. Illetve olyanba be se megyek - így nagy meglepetés nem érhet :)


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 01-03-2007 @ 03:57 pm)

Comment: Egy szakmabéli ismerősöm mondta a tehetségről: Valakinek vagy vannak szárnyai, vagy nincsenek.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-03-2007 @ 04:53 pm)

Comment: Pénz, pénz, pénz.....gaby ))))))


Hozzászóló: pacal2
(Ideje: 01-03-2007 @ 08:12 pm)

Comment: Hát, én is kitöltöttem az előbb! Olvasva azomban a várható árakat, hm-hm, talán "felejtős"lesz."Amúgy", biztos jó lesz! Köszi, Csizi, hogy szóltál!! pacal(Laci)


Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 01-04-2007 @ 10:02 am)

Comment: Úgy érzem, nekem pont ez kéne. Nem mintha elhinném, hogy az írást tanulni lehet. Hanem sok új embert ismerhetnék meg ezáltal, talán pasikat is:) Úgyhogy csak köszönettel tartozom Neked, kedves Csizi! Csak ne lenne az a Pest olyan messze az én kis városomtól ...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds