[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 62
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 62


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Szeretett szüleim!
Ideje:: 01-15-2007 @ 07:19 pm

Ó, szeretett anyám, szeretett apám!
Nyilván tudjátok, régen milyen sokszor haragudtam rátok, mert nem láttam az igazságotokat. Pusztán azért, mert az enyém más volt...

Ó, ti drágák! Ha csak sejtenétek, mennyire szeretlek benneteket, mennyire hálás vagyok minden pofonért, amit adtatok! A nadrágszíjért, amivel apám, te vertél. És a rúgásokért, mert nem felejthetjük el, azok is voltak. És a sarokban a kukorica is ott volt, amin térdelni kellett. Nem tudjátok elképzelni, és én tehetetlenségemben csak remélni merem, hogy ebben az életben legalább egyszer megérzitek azt a hálát, ami bennem él - felétek.

Ó, ti drágák!
Ha képesek lennétek kimozdulni abból a magatok köré épített erődből, amiben élitek mindennapjaitokat... Már látom, hogy mindennel tanítottatok! Minden veszekedés, könnycsepp és zokogás értem-értetek történt! Ne legyen bűntudatotok soha azért, mert simogatás helyett is pofonok csattantak, mert mindenkinél rövidebb pórázon tartottatok minket. Én nagyon köszönöm! Csak azt sajnálom, hogy azokat a tükröket, amelyeket mindvégig tartottatok nekem - úgy, hogy nem is tudtátok! -, azokat a tükröket nem tudom felétek visszafordítani... vagyis csak nem látjátok...

Ó, ti drágák!
Ha engednétek, hogy elmondjam nektek, mert ti nem látjátok... elmondanám nektek az életeteket... Hogy miért vagytok már most, fiatalon emberi roncsok... Anyám, a sérveid, a műtétre váró gerinced, a belső szerveid összes baja, hogy nem vagy boldog!!! Apám, elmondanám, miért bántottál gyerekkoromban... De nélkületek tehetetlennek érzem magam, erőszakkal pedig úgysem mennék semmire...

Ó, ti drágák!
Minden felgyülemlett hálám könnyek útján ad helyet az újnak... túlcsordul, nektek akarom adni! De nélkületek nem tudok segíteni nektek... Fiatalok vagytok még, akarjatok egészségesek és boldogok lenni!!! Félek. Félek, hogy nem tanuljátok meg a leckéket... még visszajöttök, de én akkor már nem itt leszek... és én most belepusztulok a tehetetlenségbe...
mert sosem láthatlak benneteket boldognak...

 



Utoljára változtatva 01-15-2007 @ 07:20 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 01-18-2007 @ 11:26 am)

Comment: Húú, hát ennek minden szava megrázott!! Engem csak szóbeli agresszió ér(t) otthon. De azért nagyon átéreztem, amit leírtál. Kívánom, hogy szüleid minél előbb gyógyuljanak meg, és vegyék észre, hogy milyen értékes gyermekük van. Erre a legnehezebb megtanítani a szülőket ...


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 01-18-2007 @ 07:15 pm)

Comment: Kedves wanderer! Nem rólam van itt most szó... nekik azt kellene meglátniuk, hogy miért volt mindig is egy nagy güri-gályázás az életük, aminek csak az lett az eredménye, hogy 35 éves koruk óta roncsok... én pedig nem tudok segíteni nekik, ha megszakad a szívem, akkor sem... köszönöm, hogy szóltál hozzám...


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 01-18-2007 @ 10:34 pm)

Comment: A mindennapok taposómalma sok embert tönkretesz. Mert nem a pénznek vagyunk a szűkében, hanem az idő az, ami a legdrágább. Amiből a gyerekekre jut sokszor a legkevesebb.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-19-2007 @ 01:17 pm)

Comment: Szép gondolatok....gaby


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds