[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 140
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 140


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Dry.gif
Hetkoznapok
Ideje:: 01-25-2007 @ 12:21 am

Telnek a napok. Telnek mulnak. Hetfon betoltotte a nagylanyom a 4. honapjat. Edes draga szepsegem. Es tul vagyunk az elso betegsegen is... Csak soha tobet ne...!!!(...felnema fohasz...) Babuci negy napig hasmeneses volt, meg hanyt is kicsit, engem meg a frasz kapkodott. A doktornovel valo kommunikalas idegen nyelven eleg razos, igy hat a bizalom kialakulasahoz reszemrol tobb ido kell. Anyosom. Egy tunemeny, csak olyan fulrepesztoen hangosan beszel, hogy az csak na. Chiara ha alszik felebred ra, ha nem alszik akkor meg ossze ossze rezzen. En meg nem tudom hogy hagyjam, ne hagyjam hogy megszokja???? De imadja a draga es en is imadom ot ezert, igy csak rohogok, amikor osszerezzen, mikor ohercegnosege kinyitja a kis szajat, es elhagyja a szajat egy gyenge oaaa.  Persze babucinak ideje sincs bogni, mert nagyi azonnal olbe kapja:))) Magaval cseszik ki, o lesz ugyani megbizva a gyerekfelugyelettel ha talalok magamnak munkat. Fozocskezek, tanluom a helyi konyhat hogy mikor majd harmasban leszunk a ferjem kedvere tehessek ily modon is. Nincs nehez dolgom,effektive minden kaja max fel ora 40 perc. Mi veszekszunk, minden este dog faradt vagok o is, igy vannak kisebb surodasok. De bebizonyitottam am, hogy en egyedul is nagylany vagyok am!!! Egy reggel egy kiados veszekedes utan kozoltem, hhogy koszonom szepen nem kell velem jonnie az orvoshoz...hat nem visszafordult???!!!En meg kenytelen kelletlen elmentem egyedul. Meg szerencse hogy az olaszok akarjak erteni az ember lanyat. Phaa. Hat kb. ennyi., ma este nem megy a sziporka, majd talan maskor, kizokentett ohercegnosege felebredt kicsit sirni, hogy aztan az ujjat szopva vigan visszaaludjon. Majd meg errejarok, addig is papapapa..



Utoljára változtatva 01-25-2007 @ 12:21 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 01-25-2007 @ 08:08 am)

Comment: Nem féltelek. :)) Talpraesett lány vagy.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-25-2007 @ 05:32 pm)

Comment: Olaszország szívem csücske. Nem féltelek, mert a naplód alapján nagyon talpraesettnek tűnsz. puszillak és babucinak is kettőt tessék adni a nevemben: gaby )))))))


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 01-25-2007 @ 06:08 pm)

Comment: Koszi hogy jottetek..talpraesett vok..hm most mar tudom miert ilyen rovid a labam a fenekemhez kepest:)


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 01-26-2007 @ 10:53 pm)

Comment: Jó, hogy így felülnézetből, félig optimistán kezeled a dolgokat! Nehéz lehet... idegenben...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds