[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 140
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 140


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Láncreakció
-: Xiam
Ideje:: 01-31-2007 @ 06:51 pm

Nos..
Túl sok mindent kellene most hirtelen elmondanom, amihez nincs kedvem, meg lusta is vagyok, meg amúgy is érdektelen, tulajdonképpen engem sem érdekel..
alapesetben nyugodtan bambulnék bele a világba, és élném a nemrég beállt életemet.
persze ha nem lenne speciális az eset, akkor nem írnék blogot. sajnos nem rózsás a helyzet.
pénteken.. biza pénteken sok minden el fog dölni. leginkább az elkövetkezendő életem alakulása. no már most, ha elbukom, akkor bizony legközelebb csak "kiiratkozni" megyek be az egyetemre.. Mert hát ugyebár utánam nem jön újabb politológus garnitúra, nincs első évfolyam, amihez odamenthetem magam. íly módon jártál jányom, hee..
azt beindul a láncreakció. ha megszűnik a jogviszonyom az Eltével, bizony páros lábbal rúgnak ki a kollégiumból. Abból az ösztöndíjnak hívott pénzből sem látok ugyebár majd semmit, és akkor megszűnik az egyetlen pénzforrás is.
És akkor majd ki kell pakolnom a szekrényem és elindulni.. valahova.. mert hát ugye oda nem lehet, amit régen otthonnak hívott az ember, hiszen az már nem az, a kollégium volt az eddig, de hát ha költözik az ember, akkor költözik..
és aztán meg munkát találni, te jány.. van egy érettségid, meg állítólag európai asszisztens vagy, csak éppen elfelejtetted miről is szól az.. háát szar ügy, lányom..
Szóval egy dolog fog zavarni pénteken, hogy félő, nem a tudásomon hanem az atyaúristennagymájerfaszacsávóvagyokmajdénmegmutatom tanárurakon fog múlni az elkövetkezendő cirka 30-40 év.. ki tudja meddig szippantom az ózont..
Hogy fusztrál? Hát az kurvára nem kifejezés.. hogy nem alszok? ugyan, az babapiskóta a migrénekhez, meg az étvágytalansághoz képest.. azt hiszem, ha nem kapnék naponta kétszer sírógörcsöt sokkal elviselhetőbb lenne. mert hát ibike nem akar drámát rittyenteni senki előtt, ezért hát ugyebár, mivel most sem egyedül lakik, ezért jól el kell bújni, ami kurvára macerás tud lenni, amikor csak úgy hirtelen a semmiből rátör az ember leányára..
hát tulajdonképpen csak ennyi a kurva nagy helyzet.. szerintem azért egész jól viselem, aggodalomra semmi ok..
persze majd jön a vállveregetés, hogy ibike okos, ibike ügyes, úgyis meglesz.. ha valaki ilyet mer mondani azt lincselem meg először biciklilánccal.. egyrészt azért, mert hatalmas teher így az egész, és az előző mondat további tehert róna rám, hogy ím ő is bizott benned, mégis elbukál te hülye jány.. másrészt meg ezért ne tessék ezt mondani, mert ez olyan játék, amit nem az okosok szoktak megnyerni, hanem a szerencsések, és különbenis az én bőrömre megy ez fasza kis szabadidőprogram..

mit mondhatnék még?
ha elbukom, akkor építkezhetünk újra, mint nem is olyan rég tettük, november tájékán.. munka, szállás.. heppinessz. az anyám, az..!

Nos hölgyek, urak. Kalapemelés. Ez a harc lesz a végső.



Utoljára változtatva 01-31-2007 @ 06:51 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 01-31-2007 @ 07:01 pm)

Comment: Azt áruld el, miért kell rögtön a legrosszabb eshetőségre gondolni??? Miért nem állsz kicsit optimistábban a dolgokhoz, hogy átmész a vizsgáidon, és utána egy jót nevetsz az egészen? Jajj, Te lány!!! Egy kicsit ülj le a könyv mellé, egy kicsit imádkozz, és mindenekelőtt higgy benne, hogy sikerülni fog!!!


Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 01-31-2007 @ 07:22 pm)

Comment: Xiam, figyelj: ha itt buksz - NE ÚGY LEGYEN - , akkor max BSC-re átkerülsz. Mindig van kiskapu. Nem akarom osztani az észt, nekem is épp összejött a hat kreditem (éppen pont), és éppen nem rúgnak ki. Nem papolok, egyetemi mismásolásban bátran fordulhatsz hozzám :o) igaz, az btk. Szóval inkább csak Kína összes termését kívánom Neked Péntekre, és légy ügyes! Ha nekem lécsúrolással összejött, pedig ez a félév nem az egyetemről szólt, Neked is meglesz...hajrá!


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 01-31-2007 @ 08:13 pm)

Comment: Az ELTE-n nekem is meggyűlt néha a gondom egy - két tantárgyal. Főleg a szociálpolitikával és a leíró statisztikával. Nagyon véresen komolyan vették ezeket a vizsgákat. Én túléltem. Szerintem te is túléled. Légy pofátlan, ha kell, légy kitartó, győzd meg őket. Persze ez csak akkor megy, ha tényleg ezt akarod, ha mást el sem tudsz képzelni magadnak. Légy kitartó. Kívánom, hogy sikerüljön!


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 01-31-2007 @ 10:16 pm)

Comment: Uni, ekkora szurkolótáborral szerintem bevállahatnád a Stadionban is. Viszek zászlót. :)


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 02-01-2007 @ 09:21 am)

Comment: Tégy meg minden Tőled telhetőt...a többi a Jóisten dolga. Én nagyon szorítok neked pénteken! Tényleg.


Hozzászóló: hori
(Ideje: 02-01-2007 @ 09:46 am)

Comment: Voltam egyszer 3. lehetőség előtt náluk, ezért átérzem. De valóban, bátran és meggyőzően! :))


Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 02-01-2007 @ 09:58 am)

Comment: Hát, értem, hogy ez egy nagyon nehéz helyzet. Meg hogy hallani sem akarsz biztatást. De nem hallgathatom el, hogy én is elvégeztem 2 egyetemet, és folyton megbuktam, és átmentem ..., és mindig újra kezdtem. Szóval, nem akarom elhinni, hogy Neked nem fog sikerülni:)) Mindenesetre egy nagy kalappal!:)


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-02-2007 @ 02:34 pm)

Comment: Én semmi ilyen ügyesvagyosat nem írok, viszont nagyon várom a híreket! Bármi is az!!!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-02-2007 @ 04:00 pm)

Comment: Sok sikert! Ne légy pesszimista! szeretettel: gaby


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds