[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 106
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 107

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Döntéseink
Ideje:: 01-31-2007 @ 07:41 pm

Nap mint nap döntéseket hozunk, kivétel nélkül mindannyian. A rutinszerű dolgokon már nem is gondolkozunk, de ha a mérlegelés során valahonnan előbújik a félelem, már nem is megy olyan könnyen. Mert amíg csak azon tanakodunk, vegyünk -e a szendvicshez paprikát is, vagy elég a paradicsom, addig könnyen döntünk. Életünk azonban ennél jóval bonyolultabb, és mi magunk vagyunk érte felelősek. Én az enyémért. Te a tiédért. Gyakran sokáig hezitálsz, úgy gondolod, túl kevés lehetőség közül választhatsz. Nem tudod, mit csinálj, nem tudod, hogyan tovább. Jó ez neked? Dönts! Döntsd el, hogy mit szeretnél. Tedd félre a félelmeid és merj végre dönteni! Meddig akarod még kínozni magad? Döntsd el, hogy élni, vagy túlélni akarsz. Hogy másoknak vagy magadnak akarsz megfelelni. Tedd fel magadnak bátran a kérdést, hogy szabadon akarod élni az életed, vagy mások által bezárva. Te akarod irányítani magad, vagy hagyod, hogy mások rángassanak madzagon lógó bábuként? Ébredj rá, hogy a korlátaid te magad teremted és pusztán csak azért, hogy ledönthesd őket, és hogy megmutasd magadnak, mennyi erőd van - mert még szükséged van bizonygatásra. Ha úgy érzed, gyenge vagy, valld be magadnak őszintén. Ne akard kifelé azt mutatni, hogy mindent elbírsz, ne játssz szerepet. Önmagában a gyengeség nem baj addig, amíg fel is ismered és szeretnéd megtalálni az erőd. Ha még csak fel sem ismered, akkor felemészti az energiád és nem tudsz érvényesülni. A felismerésben, a tudásban viszont hatalmas erő lakozik. Meríts belőle és merj változtatni azon, amit rossznak élsz meg. Miért ragaszkodsz makacsul még ahhoz is, ami fáj, ami bánt? Próbáld meg nagyobb látószögben látni a világot, felejtsd el az önsajnálatot. Állj a sarkadra és merj dönteni, cselekedni, élni. Hiszen ezáltal szabadabb lehetsz, és máris közelebb a boldogsághoz.


Utoljára változtatva 01-31-2007 @ 07:41 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 01-31-2007 @ 08:15 pm)

Comment: Túl egyszerű a paprikaparadicsom, én az enyém, Te a Tiéd, ásó kapa. Nézd meg a kezedet. Ha azt mondod, felellős vagy a kezedért, az rendben. És az ujjaidért már nem?? Az a baj, hogy az éelt nem paradicsompaprika. Bár van húsa, leve, illata, szépsége, aromája. De nem az mégsem. Mint ahogy ha elküldenek a boltba, és adnak egy szatyrot, miután telivásároltad, a szatyorral kell csak elszámolnod? Naugyehogy! Szóval... Szerintem az élet nem egy habostorta. És ezt Virág elvtásrnak eis megmondták!:))


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 01-31-2007 @ 08:47 pm)

Comment: Jók a példáid, csak nem a döntésekről szólnak :-) Ettől függetlenül jó látni soraid :-)


Hozzászóló: veva
(Ideje: 01-31-2007 @ 09:37 pm)

Comment: Hogy élni vagy túlélni? Helyzete válogatja. Van amikor a túlélés akarása is rettenetes erőket emészt fel. Tudni kell, hogy mikor jön el a szabadabb levegővétel ideje. Persze sok mindenben igazad van, de az ember a tapasztalatait elraktározva veszi a változás akadályait. Ölellek!


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 01-31-2007 @ 09:41 pm)

Comment: Örömmel látlak (blogomnál talán először) kedves Veva :-) Igen, azt kell mondanom, neked is van igazad a dologban. Amikor ezt írtam, konkrétan valakinek írtam, talán ezért nincs benne a széles látószög. Köszönöm soraid :-)


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 01-31-2007 @ 09:52 pm)

Comment: Akár nekem is írhattad volna.


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 01-31-2007 @ 10:15 pm)

Comment: Bogika, akkor MERJ DÖNTENI! :-)


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 02-01-2007 @ 11:46 am)

Comment: Laci, az ujjakról jut eszembe... azt kell eldönteni, mivel árt többet nekik az ember...


Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 02-01-2007 @ 12:22 pm)

Comment: Hát, igen, de aki így bezárva érzi magát, mint pl. most én, és nem tud dönteni, annak sokszor még sok idő kell ahhoz is, hogy önmagát megismerje, és addig kénytelen elviselni azt, ami fáj, közben meg sajnáltatnia kicsit magát. De azért köszi a szép és reménykeltő szavakat:))


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 02-01-2007 @ 12:44 pm)

Comment: Kedves wanderer, te legalább eljutottál oda, hogy a dolgok ott kezdődnek: önmagunkat megismerni. Ennek nagyon örülök!!! Az önsajnáltatásról: döntsd el, hogy valóban az hiányzik -e neked, aztán lépj! :-)))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-02-2007 @ 04:04 pm)

Comment: Nem mindig tud az ember a dolgokon, cselekedeteken változtani, pedig lehet, hogy szeretne. szeretettel: gaby


Hozzászóló: pacal2
(Ideje: 02-02-2007 @ 07:38 pm)

Comment: Szia zanzaa! Tudod, szerintem nem a döntésekkel van probléma, hanem az ember helyzetfelismerésével, valamint azzal, hogy mikor helyzetbe kerül, , előjön (Mint ahogy állítod is) a gyávaság.Mivel, alapvetően sokakban félelmet kelt, a "helyzet" kiaknázásánaK lehetősége,így sokan csak várják a történést, pedíg az nélkülük nem valósul meg.. Nagyon jól átgondolt mondatok.. Nem ismeretlen számodra az MLM... szerintem:))) pacal(Laci)


Hozzászóló: pacal2
(Ideje: 02-02-2007 @ 07:43 pm)

Comment: Megint szia! Engem ez a gondolkozás, sokszor átsegített nehéz periódusokon! Csak javasolni tudom mindnyájunknak!Jó volt, hogy leírtad!! Gratula ! pacal(Laci)


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 02-03-2007 @ 09:31 am)

Comment: Szia Laci :-) Örülök neked is, annak pláne, hogy megértettél :-) Csak az MLM-mel nem tudok mit kezdeni :-)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds