[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 148
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 148


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A teljes jelentés - Csitesz beszámolójához :D
Ideje:: 02-13-2007 @ 10:19 am

Először is szigorúan kérem elolvasni Csitesz beszámolóját!!!

Teljes jelentés a katasztrófavédelemnek.

 Lehallgató központ:
Forró dróton elfogtunk egy telefonhívást a pokolból. Lucifer két órával Erocia nevű fő-főördöge távozta után hiányolni kezdte a 3. főbűnre csábító alkalmazottját, mivel már őrá is ráfért egy kis paráználkodás…

Segélyhívás egy távoli farmról:
Asszoooooooony! Gyere haza! A tyukok nem tojnak, amióta elmentél, a Riska meg nem akar tejet adni, ma reggel is fölrúgta a Miskát sajtárostul-mindenestül!

A határőrségi adminisztráció:
1, Az országba belépni kívánó neve:

Pippi Harisnyás
Anyja neve: Kötött Zokni
Lakhelye: Svédország
Kora: 16 év
Ismertetőjele: erősen hiperpigmentált pöttyök az arcon
Jövetel célja: kulturális találkozó (írd az Jóska, hogy:) tüntetés – tevékenysége nyomonkövetendő!

2, Az országba belépni kívánó neve:

Dzsoki Júing (szórakozzál öcsém a tanyasi Julis nénéddel!)
Anyja neve: Elli Júing
Lakhely: Mexikó  (drog keresőkutyák riadóztatva)
Kora: 49 év
Jövetel célja: kulturális találkozó? (ez is tüntetni megy!)
Vámvizsgálati jegyzőkönyv: A gyanús külsejű határátlépőnél drogot nem találtunk. Az országba behozott márkás selyemkendőt és egy darab kubai szivart elvámoltuk.

Jelentés Észak-Magyarországról:
14:35 A veresegyházi asszonykórus fellépése előtt riadalom tört ki, amikor egyik társuk nyomtalanul eltűnt. A keresés nagy erőkkel folyik.

Mátyás templom:
Ákos Atya a szentmise után nem jelent meg a gyóntatáson. A bűnökkel teli hívek hazacipelték terhüket.

Orvosi zárójelentés:
Jó magaviseletére és teljes beszámíthatóságára való tekintettel mai nappal Csitesz ápoltat egy napra kulturális közösségbe engedjük. Ragaszkodott hozzá, hogy Dugó nevű kiskutyáját magával vigye. Engedélyeztük.
Prof. Dili Dömötör sk.

Lehallgató központ:
Három kódolt nyelven beszélő egyént szúrtunk ki egy budapesti iskola környékén. Egy közép-, a másik kettő fiatalkorú. Palócoknak mondják magukat. Bombát nem találtunk náluk.

Rendőrség jelenti:
Közszeméremsértés és nyilvános kéjelgésre való felhívás alapos gyanúja miatt figyeltünk egy női gyanúsítottat. Egyfolytában nyíltan csókot követelt valami Múzsa nevű férfitól. További szeméremsértő tevékenység nem történt közöttük. Egyelőre.

Biztonsági riadó az elmeintézetben:
Veszélyes, szexőrült skizofrén szökött meg az intézetből. Hol szerényen és hétköznapian viselkedik, ilyenkor Riennek nevezi magát, hol kitör belőle a gyógyíthatatlan nimfomániája, ilyenkor Dionysia álnéven rombol. Bárki tud tartózkodási helyéről, azonnal hívja a rendőrséget, vagy 06-1-S-O-S-S-O-S vonalat!

A Transzvesztiták Az Egyenjogúságért szervezet nagy örömmel jelenti, hogy képviselteti magát az egyik legszínvonalasabb író-költő találkozón. Tokio nevű tagjuk nyilatkozott, mennyire hálás a szervezőknek.

Országos Járványügyi Hivatal jelenti:
2007. február tizedikén két munkatársunk kiutazott egy járványgyanús helyszínre és arcmaszkokat osztottak ki részvevőknek, mert bebizonyosodott, hogy veszélyes BACIlus van jelen. Gyanús volt az is, hogy a madárinfluenzát egy Pippi nevű egyén hozta be az országba, valamint egy Gabriella nevű nő is tanyáról érkezett, ahol állítólag már nem tojnak a tyúkok. Helyszínre kimentünk, tyúkokat leöltük.

Segélyhívás egy távoli farmról:
Asszoooooooony! Most má’ télleg gyere haza! Idejött néhány zöldmaszkos ember valami papírt lobogtatva, és az összes tyukot leölték, már vinnék a Riskát is holmi kergemarha kórra gyanakodva! Mibül fogunk mi eztán megélni??????

Lehallgató központ:
A helyszínen a felakasztott lampionban ügynökünk egy lehallgató készüléket helyezett el. Az elkövetkezendő órákban mást sem hallhattunk, csak idétlen vihogást, néha álcának egy-két vers és próza is felhangzott. Mivel a kerge-marha kór gyanúja megalapozott, értesítettük a Járványügyi Központot. És az Elmegyógyintézet vezetőjét, Prof. Dili Dömötört.

Segélyhívás egy távoli farmról:
Asszoooooooony! Leölték a Riskát is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Utoljára változtatva 02-13-2007 @ 03:34 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-13-2007 @ 10:38 am)

Comment: :DDDDD Rien-dio, te nem vagy igaz :))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-13-2007 @ 10:42 am)

Comment: Dio írj csak még ilyeneket, szétnevettük az agyunkat férjemmel. pusza: gaby és csaba


Hozzászóló: 102
(Ideje: 02-13-2007 @ 10:46 am)

Comment: jöttem, amint tudtam... :) "- Hol? A nyúl mögött? - Nem! A nyúl az!" :) újratöltök... százkettö (ja, remeket tettél ide újfent...)


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 02-13-2007 @ 10:54 am)

Comment: Hát köszönöm. de igazából Csiteszé az érdem, mert amint megláttam a beszámolóját, ami számomra nem volt más, mint egy magasra adott labda, már jött is belőlem a hülyeség. :D Puszi nektek!!! Dugónak csontot...


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 02-13-2007 @ 11:02 am)

Comment: :::)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 02-13-2007 @ 11:10 am)

Comment: Ezt a dzsokis dolgot továbbra is kikérem. A következő esetnél kártérítésileg agyonlövetek mindenkit. Don Corleone de Columban, a keresztanyátok! - akarommondani: a keresztapátok!


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 02-13-2007 @ 11:20 am)

Comment: Dehát Mexicóból gyöttél. Álnéven nem utazol??? Kérlek ne lőjjjjjjjjjj. Jóleszek...jóleszek...


Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 02-13-2007 @ 11:22 am)

Comment: Pedig ott volt az a bomb.


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 02-13-2007 @ 11:24 am)

Comment: És már odabenn robbant...


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 02-13-2007 @ 11:50 am)

Comment: Nem mentő és nem körülmény hogy én honnan, hová! No yenki, no bombi, no combi - né! Egy tisztességtelenségben megőszült szicilián, aki apu és keresztet vetne, ha merne, nem tűrheti, hogy hajolajszagú újnyál-texasi felcsürhésedettel összemicsodálják! Ha nem lennék echte olasz, azt mondanám: carramba, madre de Dios!


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 02-13-2007 @ 02:42 pm)

Comment: Dio! Méltó helyre emelkedtél a Csitesz melletti piedszkára! :)


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 02-13-2007 @ 03:44 pm)

Comment: Köszönöm szépen.


Hozzászóló: gabiga
(Ideje: 02-13-2007 @ 03:51 pm)

Comment: Segííítsééég!! Mire hazaértem embert is elvitték valami zöldruhások. Állítólag körbe-körbe rohangált és tüsszögött. Most mit kezdek itt egy kihalt farmon? Elutazom inkább palócföldre...hátha a jó atyafiak befogadnak egy magányos farmerlányt. (legalább néhány márciusi napra) :)))))))))))


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 02-13-2007 @ 04:15 pm)

Comment: Dionüszosz, vagy mi is az elvtársnő neve? Akkor folytassuk, vagy nem folytassuk a kémhistóriát? Istenuccse, fityfirity! Hát azért, mert a mellyei olyan szépen kerekednek, muszáj kiveretni a szemüvegem lencséjét a szemem által? Ebugatta! Jön még kendnő az én uccámba! Csak az asszonyt előbb eldugom a sufniba. Had relaxálódjon. Jön még kutyára kerítés! Magára is jöhet még a bolhám! Majd együtt vakarjuk! A fő lehallgatókémlelő csitesz


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 02-13-2007 @ 04:36 pm)

Comment: Gabiga, tedd azt! Csak nehogy palócföld is kihaljon! :D Csitesz, elfogadom a kihívást. Kesztyű föl! Dio


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 02-13-2007 @ 05:11 pm)

Comment: Szolíd vállalkozásom igazán szerény védelmi pénz fejében NEM lövi halomra a kibontakozó csata győzteseit. Ugyanitt megbízható rábeszélő készülékek garanciával, jutányosan! Don Corleone de a Mancsa ala Columban.


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 02-13-2007 @ 05:35 pm)

Comment: A " Hajnali Kúr-ír " jelentését olvastam a 3. főbűnrűl...miszerint kihívták a Riskához a Páter Noster tiszteletest a falubú, hogy feladja az utolsó kenyést, de azt Bika Miska végeződte vele mer attúl feküdt ki, oszt monta a farmernadrág , hogy Lee Kapom a körmirű nyomzó is monta, hogy a rémhír terjegetőköt is ám elkapja ezé me Riska azuta olyan jobban van és az istálló ajtajában kiabál... Miskám húúún vagy merre csavarogsz... Egy olvasó szemtanúúúúúú


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 02-13-2007 @ 06:51 pm)

Comment: Atyaisten!!:)) Hogy én hova keveredtem??!!!:) Még jó, hogy vittem a maszkokat...:) diorien, te "meglepetések asszonya"! Megint megnevettettél!:)))


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 02-13-2007 @ 07:14 pm)

Comment: Nagyon jó volt olvasni. Nagyokat nevettem én is. Most ütöttem el negyedszerre a betűt a klaviatúrán... Köszi!


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 02-13-2007 @ 07:43 pm)

Comment: Azóta is keresem a Luci Ferit, de nem találtam ! SOS! Aki látja, hallja át! "Az ördög belém bújt" jeligére a kiadóba


Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 02-13-2007 @ 09:10 pm)

Comment: Valaki válassza szét a feleket! :oD


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 02-13-2007 @ 09:48 pm)

Comment: dyorien... milyen jól hangzik!!! mit szólsz az ötlethez reni???:)))))


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 02-14-2007 @ 08:15 am)

Comment: :)))))))) Köszönöm.... Én spéci a Riendio-t találtam ki. Az olaszosabb. Megy a temperamentumomhoz :D


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 02-14-2007 @ 08:20 am)

Comment: Hmmm. De a tied jobban tetszik. Dyorien. Kösziiii! Ezen a néven fogom majd publikáni az erotikus regényemet. :D Már ha elkészül. ÉS a múzsám ki nem hal addig végelgyengülésben. Mert egy ilyen műhöz tuggyátok feleim nem elég a múzsa csókja...


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 02-14-2007 @ 05:43 pm)

Comment: Erotikus regényed végighallgatta a portásbácsi /álruhás kém ám!/, én meg azóta már mindenhol magyarázkodtam. Don Corleone megjelenése kicsapta a biztosítékot, az isten se mossa le rólam többet, hogy "afféle" találkozók folynak itt, a "keresztapánk" felügyeletével. Én mondtam, hogy nekem ő pótapu, erre mindenki ferdén néz, főleg, hogy látták az atyát is, a fertő gócában... szóval hírünk kerekedett!:)))))))))))))))))


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 02-14-2007 @ 06:51 pm)

Comment: Dio!:) Ugye, ha majd befutsz az erotikus regényeddel, és naaagy, híres írónő leszel, nem feledkezel meg emlélirataidban írói álneved "keresztanyjáról"?:))))


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 02-15-2007 @ 08:53 am)

Comment: :DDDDDDDDDDDDD Baby, az erotikus regényemet még senki nem hallgathatta végig, mert most írom... 60 oldal már kész. :D Max. a plafonmonológ szösszenetet. Elképzelem, hogyan néznek most rád.... Ezt már nem magyarázod meg... dehát fogd a farsangra. Naiva keresztanyuuuuuu! Hát hogyan is feledkezhetnék meg rólad! Ott leszel a kiknek-köszönöm-a-könyv-létrejöttét -listán! :D Dio


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds