[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 200
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 200


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Boldogság
Ideje:: 05-25-2004 @ 09:22 pm

Irmi egy a negyvenes évei közepén járó elvált nő.Amolyan „ kis vörös” típus, aki után megfordulnak a gyerekeiket maguk után vonszoló apukák az óvodából hazafelé menet, meg az ébredező férfiasságuk konok jelzéseit gátlástalanul visszajelző suhancok, ahogy a játszóterek padjainak támláin üldögélve fulladoznak a cigarettafüsttől.Olyan nő, akire epés megjegyzéseket tesznek az asszonyok az üzletekben,meg a lépcsőházi kávézások során, miközben fenéken csapkodják az éppen elcsatangolni szándékozó apróságokat.Szívük mélyén azonban irigylik Irmit aférfipillantásokért, csinos mivoltáért, mindíg kipihent mosolyáért,azért, ha mögötte állnak a sorban a hentesnél, az erősen kopaszodó Pista mindíg a legszebb részét kanyarítja lea karajnak.Irmi azonban magányos volt.Munka után csak téblábolt a városban.Rendszeresen betért az üzletház divatboltjába, hogy vásároljon magának valamit, belepirult a férfipillantásokba, szégyelte magát a hentesnél, amikor a legszebb darabokat raktaelé, így legtöbbször inkább egy önkiszolgáló üzletben  vásárólt, ahol előrecsomagolt egységcsomagok közül  válogathatott.Legszívesebben magához húzott volna minden apró gyermeket, szeretett volna legalább egy barátnőt a sok fáradtszemű asszony közül.Sokszor a függöny mögött elrejtőzve bámult le a játszótérre, ahol  apukák hintáztatták a sikongó emberkéket.Nem volt senkije.Egy nap az újságot böngészve, egy felhívásra lett figyelmes.A karitatív szervezet idős emberek támogatására, ápolására, a velük való törődésre keresett tagokat.Irmi aktív tagja lett a társaságnak.Idős, beteg, vagy csak magányos embereket látogatott nap, mint nap.Öröme telt ebben a feladatban.Szerették, vártak rá.Volt, ahol frissen főtt teával, éppen elkészült süteménnyel kedveskedtek neki.Apró ajándékokat, könyveket kapott.Ő felolvasott, beszélgetett, bevásárolt, vagy „ csak” ott volt.Minden késő este fáradtan ballagott haza.A divatboltotmár rég nem látogatta.A férfiak pillantása már csak átsiklott felette.Egy alkalommal pedig, amint hazaért csöngettek az ajtaján.A szomszédasszony volt egy tál gyümölccsel, ami a telkükön termett.Összetegeződtek.Irmi aztán csak leült a földre az érett barackokkal teli tállal, egymásután kezdte befalni őket.Karja már csupa ragacs volt könyökig, de nem bánta.Kézfejével csak letörölte a száját, és csendben sírdogált.Boldog volt.



Utoljára változtatva 05-25-2004 @ 09:30 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Móka
(Ideje: 05-25-2004 @ 09:45 pm)

Comment: Istenem...de jó is annak aki boldog... Én is szeretnék nagyon boldog lennei, de csak Vele....


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 05-25-2004 @ 09:51 pm)

Comment: Nagyon megható, és nagyon igaz. Milyen csalfa dolog a látszat, mint a délibáb.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 05-25-2004 @ 10:09 pm)

Comment: Nagyon megérintett ez az írásod is - néha egy egyszerű dolognak is mennyire lehet örülni! :)


Hozzászóló: Babsi
(Ideje: 06-09-2004 @ 10:43 am)

Comment: Nincs annál fontosabb, hogy megtaláljuk életünk célját és barátokra leljünk, akik megértenek és támogatnak minket.


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 11-19-2004 @ 01:20 pm)

Comment: Talán mert az igazi szépség belülről fakad?


Hozzászóló: mersko
(Ideje: 04-20-2005 @ 08:59 am)

Comment: Te varázsló vagy! ... most éppen könnyeket, az én szemembe.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds