[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 182
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 182


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Különvélemény
-: Xiam
Ideje:: 02-28-2007 @ 08:48 pm

Észre vette-e valaki vagy sem, mit sem számít, de nem véletlen az a jelenség, hogy kezdek ki-ki maradozni az internet, és így a fullextra hálózatából.
Több oka is van ennek, amik össze is függnek, meg összetettek, aztán meg nagyon húdehűha bonyolultak, főleg azért, mert nem tudom rendesen megfogalmazni, és több időt nem vagyok hajlandó az átgondolásukra vesztegetni. Őszintén szólva, a gondolkodásra, mint magára tevékenységre lusta vagyok.
Sok minden böki a csőrömet.
Volt egy cikk régebben, egyetemi körkép, vagy hasonló címmel, aminek nem minden pontjával értettem egyet.. Az rendben van, hogy van egy keménymag, amely állandóan, és minden órára bejár, meg ők osztják ki a jegyzetek. Node azzal a cikkbeni sugallatban egyátalán nem találok rációt, amit alapvizsgám előtt egy ember ki is mondott, miközben vártunk a sorunkra: - Szegény XY (az a személy, akitől szinte mindenki beszerzi az órai anyagot) csak kettest kapott vizsgán, pedig megérdemelte volna, hogy jobbat kapjon, ha már mindig bejár, és tőle szerezzük az órán leadott anyagot...
Nos szerény szépen fogalmazott véleményem: baromság. És ennek a magyarázata igen egyszerű: Ez nem az általános iskola, vagy a gimnázium, ahol a tantó néni figyeli mindenkinek az egyéni teljesítményét és évközben felmérőket írunk, nomeg a hetesek befújják az embert, ha lógni mer óráról. Itt a vizsgaidőszak elnevezésű dolog van életben, amikor teljesíteni akkor és ott, nem máskor kell! És mindenki úgy oldja meg ezen baját, ahogy képességei engedik. Ergo senki ne hőbölögjön azon, hogy valaki évközben nem jár oly rendszerességgel be, mint a keménymag, de félévkor igenis képes túlteljesíteni a többet, mert ez egyéni képességeken múlik.. Van olyan, akinek esetleg jobban fog az agya, több időt szán egy-egy témára, vagy éppen szerencsés. De milyen irigy baromság már ezt felróni bárkinek is? Tessék már törődni mindenkinek a saját életével. Ugyanis a nagy betűs "kinti" világban sem működnek másképp a dolgok.. Senki nem fogja sajnáltatva megveregti az ember vállát, ha éppen nem úgy sikerül egy-egy dolga..
Kerlaci Heti beszédére reagálva egy másik szálon indulnék el.. Bár félő, ezzel sok baj veszek a nyakamba, de nem érdekel..  Szóval nem véletlen, hogy egyes műveknél nincs, vagy nagyon kevés hozzászólás leledzik.. Hogy is fejezzem magam ki szépen.. Valahogy ugyebár senkinek sem akaródzik olyan műhöz írni, ami nem tetszik, mert az ember olyan beállítottságú, hogy inkább pozitív kritikát szeret írni.. A másik dolog, utálok olyan verset olvasni, ami a kényszeres írók tollából születik, itt gondolok: arról írni egy erőltetett verset, hogy megfájdult korán reggel a lábujja, hát az a halálom.. Lehet ezekről is tutkerály művet írni, de azért sejtjük, hogy ez esetek 98%-ban nem éppen eképp sikerül.. Lehet oldalról a 4. borda közé szúrni, miszerint ki vagyok én, hogy megítéljek bármit is.. Senki vagyok, de ímhol a blog, magánvéleménnyel terhelhető intézmény.. A harmadik, amitől nagy levegőt veszek, és tovább kattintok: az erőltetett vicceskedés - nem magyarázom.

Más. Az van, hogy hiányzik az anyukám.



Utoljára változtatva 03-01-2007 @ 12:53 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 02-28-2007 @ 08:58 pm)

Comment: Az van, hogy ha nem vagy benne, akkor nélküled olyan, amilyen. Ha benne vagy, akkor van esély olyanná tenni, hogy jó legyen. Kívülről minden dolog fehér, fekete, rózsaszin, kék vagy piros. Belülről viszont mindennek mélysége van, nem csak színe. Bevállallni valamit, és elmenni benne a végsőkig, az valami, Uni. Kívülről meg minden szén segge fekete. Így gondolom.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-28-2007 @ 09:13 pm)

Comment: Különvéleményedből kifolyólag többen majd magukra ismernek: "hú, tényleg, én írom azokat a szar verseket, amihez nem szól a kutya se." Mások meg így: "a francba, tényleges kényszeres vagyok, és írom a hülye, erőltetett, izzadságszagú, ám de "tutkerály" verseimet." Aztán minden megy tovább, az oldal él és virul, szerencsére a többség örömére. Én is a többség tagja vagyok. Jó itt.


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 02-28-2007 @ 09:20 pm)

Comment: Uni, nem magammal vitázom, de tényleg; itt, ahol senkinek nem kötelező semmi, az van, amit ideteszünk, ki így, ki úgy, hát mitől lennének a dolgok egyre jobbak, ha nem attól, hogy akiknek fontos, hozzáteszik, amit tudnak, tudni szeretnének, ami tőlük telik? Ne aggódj, bírjuk a kritikát, de itt mégis valahogy mindenki belül van, és nem az erkény negyedik sorából szól a hogyvolt, meg fújjlevele, meg az összes közbenső leves.


Hozzászóló: Xiam
(Ideje: 02-28-2007 @ 09:23 pm)

Comment: "Aztán minden megy tovább, az oldal él és virul, szerencsére a többség örömére. Én is a többség tagja vagyok. Jó itt." igen, minden megy tovább, ennek így kell lennie. nem vagyok az oldal ellen, nekem is örömömre szolgál a portál. nekem is jó itt. Mindössze elmondtam, mi az ami kevésbé "tetszik", ettől függetlenül mégis járok ide, mert a fullextra egy masszív drog, feljössz, rászoksz, és semmiért sem akarsz leszokni róla, mert tudod hogy az egészségedet, lelkedet, agyadat táplálja.


Hozzászóló: Xiam
(Ideje: 02-28-2007 @ 09:30 pm)

Comment: PapusLaci, remélem, tudod jól, hogy egyet értek veled, és az eszmeiséget, amit ezt a monumentális egészet szolgálja, sokat jelent nekem is. Csak morgólódom, hogy semmi sem tökéletes - ami relatív .Dehát idealista vagyok.


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 02-28-2007 @ 09:45 pm)

Comment: Én sajnos nem olyan tanuló voltam az egyetemen, amilyen te is vagy. Nekem bizony szükségem volt a jelenlétre, a folyamatos kontaktusra. Én voltam az, aki a jegyzeteket osztogatta. Nem is volt ezzel semmi bajom, örültem, ha más valaki az én precíz jegyzeteimet dícsérte és bezsebelt velük egy - két jó jegyet az indexbe. Dühös csak akkor lettem, amikor rájöttem, hogy csak erre kellek nekik. Arra ugyanis már nem voltam elég jó, hogy bulizni hívjanak. A legszebb az volt, amikor az egyik kedves ex évfolyamtársam úgy csalta ki tőlem a tananyaghoz szükséges jegyzeteket, hogy 1 hétig barátnak tettete magát, még a szülinapjára is elhívott bulizni (nagyon örültem neki).... vitt mindent. Aztán amikor a szülinapi bulijára került a sor küldött egy sms-t, hogy a buli sajna elmaradt.... Annyi tisztesség sem volt benne, hogy felhívjo. Persze én még nem hallottam olyat, hoyg egy szülinapi buli elmaradjon hirtelen és váratlanul. Hát ez nem kicsit esett szarul. Csak erről ne feledkezzetek meg kis lógosok. A lusereknek is van lelkük.


Hozzászóló: Emerick
(Ideje: 02-28-2007 @ 09:46 pm)

Comment: Ez most nem tom mi a lótúró volt megint. Nem hiszem, hogy olyat állítottam volna, hogy aki nem jár be rendszeresen a suliba, az rosszabb képességű, vagy épp fordítva. Hát nem. Még hasonlót sem. Erre pont én vagyok a példa, hiszen megbuktam kétszer is, tehát hiába jártam be szinte mindig. (Szóval én vagyok az egyik lúzer a csoportban...köszönöm.) Tényleg bele kellett most rúgni a dologba? Ha ennyire nem tetszett, amit annó írtam, miért nem oda és akkor írtad le véleményként? Egyébként is csak egy bizonyos fajta szempontból született az írásom, bárminemű célzat nélkül. És ismét mentegetőzöm, habár nincs rá kedvem és igazi okom. Ha azt látod benne, amit leírtál, hát legyen. Remélem ilyetén módon szarul is esett, mert mást nem kívánhatok. És tényleg nem erről szólt a cikk. Beleköthetnék számos dologba még, de sok jogom sem biztos hogy lenne rá, másrészt nagyívben szarok az egészre. Ezen felül pedig minden egyes megjegyzésedre egyaránt. (Bocs.) Azt is nyugodtan rám kenheted ezenfelül, hogy a beszólásaim miatt nem jössz erre a honlapra. Egyébként meg ki kérdezte az okát? Csinálj amit akarsz, én már kivontam innen magamat. Egyebet nem kívánok mondani. Röviden: örülök, hogy nem beszélünk; hihetetlenül jót tett nekem. Erről megkérdezheted a csoporttársainkat is. Nem fogok itt olyat tenni többé, amibe esetleg beleköthetnél. Nem írok és nem is forumozok. Sőt személyesen is így teszek már most is... Ha még mindig okot látsz erre, én mindig tudok szép cirkadalmasan válaszolni. És jelzőket nem hasznátam, mert úgy békésebb. Csak egy hatbetűs magyar szókép villant be, melyet nem említek inkább. Még hogy nem kell háborúzni... Ez mi a fityfene? Hozzád se szóltam, erre mit kapok? Ne szólj hozzám, ne reagálj arra, amit írok. Legyél olyan szíves, és tartsd is ezt így be. Különben tudok még ilyen szépeket írni, sőt jobbakat, csak ilyenkor mindig felmegy a vérnyomásom és remegni kezdek, így mellőzöm az ilyesmit. Törődj a magad dolgával, én is a magaméval. És nem önmagában a cikk kritikájával van a bajom, hanem azzal, hogy ismét személyeskedésbe csapott a dolog. (Ha lesz legközelebb, légyszi kössél inkább másba, ne belém.) Hát igen, én mindenképp ilyen vagyok és ugrok is minden ilyesmire. Magadra veheted, mert ezt is annak szántam, mint a nyári esetet: azaz sértésnek. És ezekhez összességében tartom magam, sőt vállalom szemtől szembe is a mondandóm. Nem bújok monitor és írt szavak mögé. És miért is van ez mindig úgy, hogy csak így sikerül belémkötni, személyesen pedig soha? Érdekes, de nem igazán zavar... Ha meg bajod van velem -de ismerős szöveg ez valahonnan- intézd el ezt privátban, hisz erre is létezik itt mód. Bár erre kíváncsi nemigen vagyok. Mindenki mástól kérek elnézést, amiért ezt végigolvasta és esetleg megbotránkozott. De mivel rálátása senkinek nincs erre, legyen ez az én dolgom és bajom, ami itt szerepel. Vissza nem vonom. Ha meg túlságosan vettem mindezt magamra, az sem számít újdonságnak, hisz "szeretem" a sértett ember szerepét. Olyan jól áll... Ez is egy imázs része, mely nem túl pozitív. De időnként élvezem. Egy -talán- álszentnek és bunkónak nevezhető ember, aki szereti magára venni azt is, ami esetleg nem neki szól, azaz az a bizonyos XY. De miért is ne lehessen utálni az igazi nevet: Varga Imre, egy itt és egyéb helyeken megforduló Emerick.


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 02-28-2007 @ 10:52 pm)

Comment: Sajnos nincs teljesen igazad... A világ nem igazságos soha, sehol, senkivel. Én is voltam főiskolás, egyetemista, tudom mi megy ott. Nem mindig annak sikerült jól a vizsgája, aki igazán megérdemelte. Kifejezetten bosszantó volt, hogy sokszor azoknak sikerült, akik egy betűt nem tanultak egész félévben, de még a vizsgaidőszakban sem, mert lemásolták valakiről. És volt olyan is, pl. jómagam, aki nyarakat végigtanult, mégis megbukott egy vizsgán. Szerencse kérdése volt legtöbbször, nem a tanulásé, vagy a tudásé. Nem mindegy ugyanis, hogy 100-ból tudsz 95 tételt, és ötöt nem, aztán a vizsgán mégis abba az ötbe húzol bele. Vagy a másik véglet, amikor ötöt tudsz a százból, és úgy húzol bele abba az ötbe. Ki érdemli meg jobban a sikeres vizsgaeredményt szerinted??? Persze soha senki nem fogja megkérdezni, a többi tételt mennyire tudod... Csak azt akartam mondani ezzel, hogy az élet is kb. ennyire igazságos, vagyis egyszer fent, egyszer lent. Valamikor bejön, ha az ember lóg, és nem tanul egész évben, de valamikor nagyon nem... Én sem voltam soha a szorgalom mintapéldánya, de azért én szörnyen hibáztattam magam utólag...


Hozzászóló: Xiam
(Ideje: 03-01-2007 @ 12:46 am)

Comment: Nem hiszem, hogy olyat állítottam volna, hogy aki nem jár be rendszeresen a suliba, az rosszabb képességű, vagy épp fordítva." Ezt kérlek, nem állítottam sehol, véleményem szerint ezt beleolvasod a sorokba.. "(Szóval én vagyok az egyik lúzer a csoportban...köszönöm.)" Ezt meg pláne nem állítottam, az önsajnálatot, amit én itt kiolvasni érzek, ne itt tedd meg. "Tényleg bele kellett most rúgni a dologba?" Nem értem hogy hogy lehetsz ilyen egoista. Sehol sem emlegettem fel senkit! És nem céloztam rád sehol! Messzebb is kellene nézni, meglátni van körülötted élet, nem csak a tied.. Mert ha nem vennéd már rég észre, és utána néznél, már ezer éve nem foglalkozom veled, mert nem érdekelsz, hiszen ezt már annyiror le lett tisztázva,de te mindenben keresed a támadást, hiszen azt hiszed, te vagy a középpont.. az írásodban nem rád mutattam, csak egy olyan dologra, amit észrevételeztem. "Ha ennyire nem tetszett, amit annó írtam, miért nem oda és akkor írtad le véleményként?" Sajnos látom, azt hiszed hogy csak a te cikked szerepel itt, azt hiszed az volt a lényeg hogy bántsalak, pedig éérett emberként felfigyelhettél volna arra, hogy cikked csak egy kiindulópont és abból tekeredem a főszálhoz, miszerint a vizsga előtt mi volt.. Remélem, még egyszer elolvasod, amit fentebb írtam, és végre úgy olvasod ahogy szántam: veled mint személlyel nem, cikked számomra érzékelt- bár lehet hogy én is beleolvastam egy-két dolgot, mint te az enyémbe - sugallatával foglalkozom.. Sőt, cikked csak annyira csak enyhe kiindulópont, hogy csak felvezeti a valóságban ténylegesen megtapasztalt élményt."Remélem ilyetén módon szarul is esett, mert mást nem kívánhatok.' Remélem ezt visszaolvasva, teis látod milyen borzasztó bután, és ne haragudj - de gyerekesen - fogod fel a dolgot. "Beleköthetnék számos dologba még, de sok jogom sem biztos hogy lenne rá, másrészt nagyívben szarok az egészre. Ezen felül pedig minden egyes megjegyzésedre egyaránt. (Bocs.)'" A stílusodról nem alkotok véleményt, majd remélem te eljutsz odáig, hogy magad is megteszed.. és Ha magas ívben teszel a véleményemre, akkor nem értem mit puffogsz itt, és reklámozod magad - mivel mindenben önmagad látod-, fel kellene fognod, hogy nem foglalkozom már ezer év óta veled, csak te keresed az alkalmat mindenhol hogy mártíromkodj valahol.. "Azt is nyugodtan rám kenheted ezenfelül, hogy a beszólásaim miatt nem jössz erre a honlapra" - Ismét a szokásos: mindenben csak magad látod. Mint elolvashattad, és belőle kikövetkeztethetted volna: járok az oldalra, és olvasok másokat - és pont azért mert olvasok, előfordul, hogy nem nyeri el egy-két mű az ízlésemet, mert nem találok benne semmit - de ezt már mint említettem fenntebb olvasható. Ha esetleg magadon kívül és a a mártiromkodás helyszínének keresésén kívül (lásd itt) olvasnál itt másokat, mások írásait, akkor lehet, hogy elgondolkodnál, és talán egyetértenél vele, vagy sem, de lenne véleményed.. "Egyébként meg ki kérdezte az okát? Csinálj amit akarsz, én már kivontam innen magamat." Nem kérdezte senki az okát, én csak írok a blogomba, téged sem kért meg senki, hogy számolj be az oldalon, miként megy életed.. de hát tudod miről szól egy blog -remélem - és így megláthatod, hogy az előbb feltett kérdésed, amit idéztem értelmetlen.


Hozzászóló: Xiam
(Ideje: 03-01-2007 @ 01:03 am)

Comment: "Még hogy nem kell háborúzni... Ez mi a fityfene? Hozzád se szóltam, erre mit kapok?' erre ismét nem tudok mást mondani: egoizmus, azt hiszed rólad szól, nevetséges.. "Ne szólj hozzám, ne reagálj arra, amit írok.Törődj a magad dolgával, én is a magaméval." Nem is reagálok a blogjaid alá, nem is beszélünk az egyetemen, szóval nem is értem, mi ez a két mondat.. De hát ez már a hattyúhalála, ez már túl sok.. "ismét személyeskedésbe csapott a dolog" pont hogy nem, de a te képzelőerőd és akarásod a mártír szerepét mérhetetlen. "Nem bújok monitor és írt szavak mögé. És miért is van ez mindig úgy, hogy csak így sikerül belémkötni, személyesen pedig soha? Tudod ez már beteges.. itt sem és személyesen sem kötök beléd és sértegetlek, nem alacsonyodom le a Te szintedre, aki ezt a fajta magatartsát még büszkén is vállalja, fel kellene nőni.. A személyesen szóra reagálva: mint észreveheted nagy megkönnyebülésemre esik, nem beszélni veled személyesen, bár tudod azért az alapkultúrához hozzátartozik, hogy az ember visszaköszön, ha köszönnek neki, de ez sem engem minősít.. "Ha meg túlságosan vettem mindezt magamra, az sem számít újdonságnak, hisz "szeretem" a sértett ember szerepét. Olyan jól áll... Ez is egy imázs része, mely nem túl pozitív. De időnként élvezem." Az a baj, hogy hiába cinikus ez a pár sor, de te erre a magatartásra még büszke is vagy.. "Egy -talán- álszentnek és bunkónak nevezhető ember, aki szereti magára venni azt is, ami esetleg nem neki szól, azaz az a bizonyos XY." Ez mwg már a gusztustalanság átlépve két arasszal, ilyen magatartás után hősieskedni nagyon büdös. és mint olvashattad és talán gondolkodtál volna, észrevehetnéd, hogy az XY itt nemcsak egy emberről szeretne szólni.. És ebből következik amiért pl. parakalo is írt hozzászólást. "De miért is ne lehessen utálni az igazi nevet: Varga Imre, egy itt és egyéb helyeken megforduló Emerick." Szimpadiaskodásodra meg nincs szó.


Hozzászóló: Xiam
(Ideje: 03-01-2007 @ 01:15 am)

Comment: "Dühös csak akkor lettem, amikor rájöttem, hogy csak erre kellek nekik. Arra ugyanis már nem voltam elég jó, hogy bulizni hívjanak. ... "Csak erről ne feledkezzetek meg kis lógosok. A lusereknek is van lelkük." Parakalo remélem belátod, hogy nem lusereztem le senkit!! nem ez volt a szándékom, és nem írtam sehol hogy nincs a "lusereknek" lelke. Az ami veled történt nem örömteli, megértem a dühödet. De itt én se nem pozitív se nem negatív képet nem kívántam senkiről felvázolni, se nem a lógosokról, se nem a keménymagról. És remélem nem álltalánosítunk sehol, mármint hogy a lógosok így meg úgy bánnak emberekkel, és hogy a keménymag egyátalán luzerekből állni. sehol sem írtam ilyesmit, sajnálom ha te ezt olvasod ki.


Hozzászóló: Xiam
(Ideje: 03-01-2007 @ 01:26 am)

Comment: Szia Audrey! Köszönöm a hozzászólásod. "Nem mindig annak sikerült jól a vizsgája, aki igazán megérdemelte.' ez így is van, ezt sehol se "cáfolom", sőt egyet értek. "Kifejezetten bosszantó volt, hogy sokszor azoknak sikerült, akik egy betűt nem tanultak egész félévben, de még a vizsgaidőszakban sem, mert lemásolták valakiről. És volt olyan is, pl. jómagam, aki nyarakat végigtanult, mégis megbukott egy vizsgán. Szerencse kérdése volt legtöbbször, nem a tanulásé, vagy a tudásé. Nem mindegy ugyanis, hogy 100-ból tudsz 95 tételt, és ötöt nem, aztán a vizsgán mégis abba az ötbe húzol bele. Vagy a másik véglet, amikor ötöt tudsz a százból, és úgy húzol bele abba az ötbe." Igen ezek az élet eseményei, én is ezekre mutattam rá, persze, hogy dühítő rengeteg dolog, engem szokott bántani, hogy ha egyszer tanulok, miért vagyok szerencsétlen és vizsgán belemegyek egy alagútba, ez mindenkivel előfordul, vagy melléáll a szerencse, vagy nem. A jegy amúgy is az esetek 80%ban nem a tudást osztályozza, hanem a diák és a vizsgáztató lelkiállapotát. "Ki érdemli meg jobban a sikeres vizsgaeredményt szerinted???" - természetesen senkit, nem is kérdéses, ezt sem "támadtam" a blogomban, teljesen világos. "egyszer fent, egyszer lent. Valamikor bejön, ha az ember lóg, és nem tanul egész évben, de valamikor nagyon nem... " Teljes mértékben egyet értek. Nem a lógosók pártját fogom, vagy éppen nem támadom a "tanulósokét", egyszerű esetről mondtam el a véleményem. Nem voltam boldog, amikor nem sikerült elsőre az alapvizsga, pedig mindent beleadtam, és így is 4 tételre nem maradt időm, richtig belehúztam az egyikbe vizsgán és mehettem uvéra, ami ugyebár elég rimésztő volt, mert sok múlott nekem azon a vizsgán. Amikor bementem uv-zni akkor hirtelen a szerencse mellém állt - bár már mindegyik tételről volt képem - azt húztam, ami nekem a legkönnyebb volt. Bizony, igazad van, egyszer fenn, egyszer lenn..


Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 03-01-2007 @ 08:00 am)

Comment: Xiam rossz irányban általánosító bejegyzésed egyértelműen a mai (:semmit nem kell tenned - úgy is van esélyed a sikerre...) üveg nélküli szemüveg. Ez a mai kor blőnyéje. Nyúlik, rózsaszínre plajbászolja az álmokat, és letargiába, pszihés mellékterméke már főtermékként sodor végig a társadalmon. Minden belefér, illetve csak beleférne, mert egy-egy valakinek belefér (teljesen mindegy hogyan, zsenialitással, szerencsével, széttett, vagy megfelelőképpen előkészített alátámasztással). Az arány? Igen lehetne 1:1 is, de ettől borzasztóbb a valóság. Talán 1:1000. Nem tudom, viszont képzeld el ebből a 999 az általános kisebbség, és az egy a felturbózott többség. A magamentegetés tipikus példáját olvastam ki ebből naplóbejegyzésből, amire mindjárt akad újabb magamentegető, aki veled akart magamentegetni. Tudod nem kell annak magamentegetni, aki bejár ahová kell, ha ott is van. Nemcsak a jelenléti íven. Xiam. Hírek a másik végletből (igaz már több évtizedesek): - vizsgaidőszakban is gyönyörűen süt a nap, kék az ég, és hűs a tenger, vagy éppen a Rómaipart akkor még fürödhető Dunája - vizsga előtti napokban is ízes a csók, és lehetnek csapongók az álmok - vizsga előtt nagy megnyugvás átfutni a tételek rendszerén, s mellésimogatni az időben már annyit hajtogatott lapokat - vizsga után jó elkönyvelni, hogy továbbra sem volt halasztás, kudarc, visszapróbálkozás - hatalmas megnyugvás érezni, hogy van aki elhitte ezt. Boldogság megsimogatni egy ebből írt mosolyt. Hidd el! A többi csak maszatolás.


Hozzászóló: Failure
(Ideje: 03-01-2007 @ 02:26 pm)

Comment: ...no, és amikor már elég meleg a serpenyő, hozzáadjuk a gombát a már jóelőre megdinsztelt hagymához, felöntjük kevés vízzel, közepes lángon pároljuk, közben felaprózzuk a snidlinget...


Hozzászóló: veva
(Ideje: 03-01-2007 @ 04:06 pm)

Comment: Bocsánat! Egy kicsit megrendezem. Remélem, nem baj!?! ;) ----------------------- "Hozzászóló: 102 (Ideje: 03-01-2007 @ 11:42 am) Comment: bezzeghogymennyireisvártukazonalegutóbbitalindeperszenemésnemésnemjöttésígyaztánelöisfordulthogy kevésseltöbbetittunkésszippantottunkatervezettnélabbanahidegudvaronácsorgásbandeksziamnemnem ellenbenháeszelemzésbölkilencvenegynehányszázalékoslettazindexedperszehaezérdekelcsakakkordehanemnemnodemindegyisszevasztavaszszázéskettöhajrá


Hozzászóló: 102
(Ideje: 03-01-2007 @ 04:10 pm)

Comment: de, baj! :))) ugyan már, Vevácska, rendezgess, ha ez a dolgod...


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-01-2007 @ 07:04 pm)

Comment: nekem pedig te hiányzol. nem tudom, miért. nem is ismerlek, örökbe nem fogadok senkit, elég nekem a magamé... és mégis: nekem hiányzol.


Hozzászóló: zsuzsuzsu
(Ideje: 03-01-2007 @ 09:30 pm)

Comment: Huh! Már annyi hozzászólás van, pedig én is szerettem volna irni... " S jutott eszembe számtalan, szebbnél szebb gondolat..." - de hisz Te is tudod! Talán nagyon röviden: - észrevettem, hogy ritkán vagy a Fullon, igazán kár - én is... :))) - ha általánosságban akarsz irni cikkekröl, jelenségekröl, akkor jobb ha kihagyod a birtokos névmást , azaz " a cikked".. igy elkerülhetö a vita.:))) - mindenkinek más a tanulási módszere, ezt gyerekeimnél látom... De egy másik példa: férjem rádióval tanulta meg a francia nyelvet, én meg tankönyvekkel és nyelvtannal és mindennel. Különbözöek vagyunk, ez teszi érdekessé az életet! :))) - a Full valóban olyan, hogy " ki egyszer belépsz, hagyj fel minden "reménnyel"..." - én is mindig visszajárok, ha irni nem is tudok ... bekukkantok, mi történt a nagyvilágban! Szerintem a blog is lehet irodalmi értékü... Egyébként mindenki csak saját magát tudja adni. Az irás is leengedés lehet.. - " Szeressük egymást gyerekek..." vagy hogy is van? az Élet rövid és mindannyiuknak nehéz. Bizonyára Neked is az volt az elmúlt idöszak....Sajnálom, hogy nem lehtsz Édesanyáddal és sok eröt kivánok! Zsuzsi


Hozzászóló: enigma
(Ideje: 03-02-2007 @ 11:51 pm)

Comment: hülye érzés, de miközben olvastalak, arra gondoltam, hogy dohányzol e. cigifüstöt és érces hangot képzeltem el mellé; és látod az már régen jó ha az ember elképzel valamire valamit. az életben az a fontos, hogy mindent a priori ítélettel illessünk. úgy látszik ugyanis, a tömegeknek nincs igazuk, az egyéneknek meg mindig igazuk van. de ebből nem szabad magatartásunkra szabályokat levonni: nem kell ezeket megfogalmaznunk ahhoz, hogy betartsuk őket. csak két dolog van: a szerelem, mindenfajta szerelem a csinos lányokkal, meg a new orleans-i muzsika vagy a duke ellington-féle. a többinek el kéne tűnnie, mert a többi rút, így kezdi boris vijan a tajtékos napjait. sok mindennek el kellene tűnie, mert rút; hanem azonban mindig van egy két dolog ami neked szól. én azt gondolom, minnél kevesebb, annál nagyobb érték vagy; szeretem azokat, akik megszűrik a fényt. napról napra gyűlik az, ami nem nekem, nem rólam szól; hát annál jobban örülök neki, amikor találok valamit. vagy valakit. és nézd meg, ez nem bók; ma is olvastam sok verset. de ez a mondat esik most legjobban hogy 'hiányzik az anyukám'. mert baszus, tényleg. azt hiszem ez volt életem leghoszabb hozzászólása. nem ismerek rád marci.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-03-2007 @ 09:08 am)

Comment: én pl ezért szeretem a marcit....


Hozzászóló: Failure
(Ideje: 03-04-2007 @ 01:10 am)

Comment: Marcinak annyira jó meglátásai vannak, hogy azon rendre magam is kiakadok. Ami érdekesebb, hogy deja vu-m van/volt.


Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 03-04-2007 @ 03:43 pm)

Comment: Xiam, az a helyzet, hgoy éppen teljesen igazad van mostan. Lacoba, persze jó lenne a te hozzáállásod is, csak éppen nem életszerű már, itt nem a mázlifaktorról van szó. A többihez meg nincs mit tenni ezért-azért-amazért, adott dolgot Xiam elég rendesen látja szerintem (egyetem). A közösségi létet pedig megéli mindenki úgy, ahogy, ahhoz már nem kell fejet bólogatni,. vagy csóválni.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds