[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 181
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 181


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Eek.gif
Visszapillantó
Ideje:: 03-02-2007 @ 04:27 pm

Hát kérem. Nem dőltem a kardomba, és az Árpád híd sem szakadt le alattam, ugyanakkor mégis úgy érzem, hogy nagy horderejű felfedezést tettem. Lefittyedt a szemhéjam. No kérem. Ez nem egyszerűen rossz nap rossz reggele, amikor kialvatlanul, nehéz szemekkel pislogok a világba, ez nem az. Ez kérem egy állandósult állapot. Ma, a visszapillantó tükör döbbentett rá a kétségtelen tényre, hogy én is öregszem, mint mindenki más, kivéve a szerencsés gazdagokat, akik márványmerev arccal bámulnak semmitmondóan a botox vagy facelifting "áldásos" hatásától. Szóval az enyém nem állt ellen a gravitciónak, és lefittyedt. Nem mondom, hogy idegen szemlélő ezt figyelemre méltónak tartaná, én mégis aggódom. Meddig fittyed? Vajon megáll a föld felé törekvésben valaha? Meghúztam a szemöldökömnél a bőrt, és megállapítottam, hogy ez bizony elengedte magát. Nem most, nem ebben a percben történt, hanem szépen, lassan, alattomosan. Amikor nem figyeltem. S most a barna szemhéjpúder összecsomósodik a szemhéjamon, ha nem vigyázok. Nos, tisztában vagyok vele, hogy a Föld tovább forog akkor is, ha a szemhéjam az államig fittyen majdan, de azt én már úgysem érem meg. Addig is... világosra festem a szemhéjamat. Annál talán nem látszik, ha csomósodik a festék.:-)


Utoljára változtatva 03-02-2007 @ 04:27 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Khama
(Ideje: 03-02-2007 @ 08:50 pm)

Comment: Na nemár! :))) Akkor mit szóljon a néhány évvel idősebb nemzedék? Édeslányom Angelika. Kora mindenkinek van, és azzal egyetlen nő sem elégedett. Mint ahogy a súlyával sem. :))) No, tőlem éhen halhatnak a plasztikaisebészek. Először is, mert nincs rá pénzem. Másodszor, ha lenne sem engedném hogy bármit elvegyenek belőlem, vagy hozzám toldjanak. Én, én vagyok. A ráncaimmal és az összes esztétikai hibámmal. :)))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 03-02-2007 @ 09:01 pm)

Comment: :-)))) Azaz! Én is ráncos leszek, mint egy mazsola.:-)))))


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 03-03-2007 @ 12:19 pm)

Comment: Tessék szépen eljönni valamelyik találkozóra, és akkor nem bemondás alapján alakítunk itt esztétikai krucifixeket. Mindig van ott nagy halom, egészen szakavatott kritikus, akiknek lehet adni a véleményére. Vagy nem, de a buli akkor is jó. :))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-03-2007 @ 04:16 pm)

Comment: Angelika a világos fetéknél még jobban látszik a csomósodás. Egy kis plasztikai műtét és minden meg van oldva. Csini vagy Te így is. puszillak: gaby ))))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds