[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 174
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 174


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Párom, a kritikus
Ideje:: 03-05-2007 @ 09:44 am

Sok embertől hallom, hogy a párja a legjobb kritikusa. Hát nem tudom. Én ezt nem merem így kijelenteni. Hogy kritikus, az rendben van, de hogy a legjobb –e?
Szitu a következő:
Ülünk otthon a nappaliban, bőszen dolgozom a nagy projektemen, a regényen. Közben szorgalmasan tanulmányozom India térképét, hogy tisztában legyek azzal, hol is járok, milyen az a táj, mit bányásznak, stb. Párom oly annyira nem veszi komolyan eme ügyködésemet, hogy amikor Indiáról kérdezek tőle, meg ilyen apró dolgokkal zaklatom, hogy vajon hány nap alatt lehet elefántháton megtenni kilencszáz kilométert, akkor szánakozón néz rám, és orvost javasol. Nem érzi át a problémámat, nem segít, sőt kigúnyol!
Majd közli, hogy az ő olvasatában milyenek az ilyen lányos szerelmes - lovagregények. Azokban a kétszáz oldalból ha egyszer történik öt oldalon keresztül egy „eksön”.
- Bár a tiédben, ahogy ismerlek, talán lesz öt oldal, ahol nem! – fűzi hozzá.
Megsértődöm. A fenébe is, túl jól ismer!
Aztán nekiáll eljátszani a szóban forgó női regényeket.
6. oldal: „És akkor megpillantá selymes, mézszínű haját, csókra termett ajkát és hatalmába keríti a vágy…
Majd női hangon vívódik: Ó, nem! De.. mégis. Nem, nem ! Ó, de igen! De nem!...De igen!... De nem!... De igen!...
26. oldal: …akkor kigombolta pantallója első gombját….
(ismét női hangon: De nem!... de igen!... de nem… de igen!)
36. oldal: …. És kivillant a hamvas, barackszínű bőr….
(ismét női hangon: De nem!... de igen!... de nem… de igen!)
58. oldal: … és végre kigombolta ruháján a századik gombot is…
(ismét női hangon: De nem!... de igen!... de nem… de igen!)

Itt már "sírok". A röhögéstől. Közlöm vele, hogy neki kéne orvos. Valamint azt is, hogy az enyém különben sem ilyen limonádé lesz, hanem erotikus regény.
Válaszul jön a szokásos szöveg:
- De nem!... de igen!... de nem… de igen!
Beletelepszem a fotelbe az ölébe, és mindkét tenyerem a szájára tapasztom, hogy megfékezzem a szűnni nem akaró kabarét. Kijelentem, nyersen, férfimódra:
- Az enyémben nem lesz ilyen baromság, hogy vívódnak fél regényen keresztül. Ez nem az a mű! Itt hárem van, rádzsa van, a nő pedig ágyas, akinek nincs választása. Viszik és d*gják!!!
Na, itt érem el végre az első fél perc csöndet. Párom megdöbbenten néz rám a férfiasan lényegre törő megfogalmazás hatására. Emészti, emészti a dolgot, majd egyszer csak megszólal.
- Írhatnál mondjuk olyat, hogy :
„...és akkor a hóhér hazatért, hogy magáévá tegye asszonyát. Letépte róla a ruhát, elővette hatalmas bárdját, és elválasztotta a fejét testétől. Levágta kezeit, és lábait, gusztusos szeleteket csinált belőlük majd felkoncolta, széttrancsírozta, és a belsőségeire ráeresztette a macskát….”
Miután kitörlöm a könnyeket a szememből, tapintattal közlöm vele:
- Szívem, szerintem te inkább ne írj erotikus regényt…



Utoljára változtatva 03-05-2007 @ 01:00 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 03-05-2007 @ 10:46 am)

Comment: Egyszerre mosolyogtam, és persze lettem pipa is. Jót derültem, mert szerintem akaratlanul is viccesen írtad le a történéseket - miközben értem a szíved fájdalmát. Vigasztaljon a tudat, hogy egyikünket se veszik komolyan még a hozzánk legközelebb állók se. Majd ha kiadják a regényedet, meglátod, ő lesz a legbüszkébb. Ilyen lököttek ezek, de szerintem a lelkük mélyén más van, mint ami kijön belőlük.


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 03-05-2007 @ 06:29 pm)

Comment: Jot mulattam:) es amint azt soraidbol kivettem eleg jol kezeled a gunyorossagat....vagy legalabbis vele egyutt tudsz nevetni. Aztan majd csak nezz mikor a regenyedbol idezget bizonyos szitukban:)


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 03-05-2007 @ 08:14 pm)

Comment: Miért nem írjátok meg közösen? Egészen egyedi lenne. :))


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 03-06-2007 @ 08:21 am)

Comment: Sziasztok Köszi. Igen Laci, tudod, én is attól félek, hogy igen egyedi lenne... :) és kissé morbid. Hasonlóan a Parfüm című műhöz... :D De néha meg szoktam kérni, hogy mondjon nekem esti mesét . Fetrengni szoktam a röhögéstől, miket költ olyankor :) Dio


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 03-06-2007 @ 09:51 am)

Comment: Ti vagytok a mérleg másik nyelve. A bátorítás. Én meg egyensúlyozom... :D Puszi mindenkinek. Ahova csak akarja. :) (ide a bökőt, hogy ehhez most Csitesz hozzá fog szólni) Dio


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 03-06-2007 @ 01:28 pm)

Comment: Nem ő szolt hozzá! Hehehe!


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 03-06-2007 @ 02:48 pm)

Comment: Na, te sem vagy jobb... a Deákné vásznánál :P


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 03-07-2007 @ 03:25 pm)

Comment: Az jó vászon? Jól áll a deákon? :)(De lélekben csitesz is itt volt, mert lehagytam egy ékezetet!:)


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 03-08-2007 @ 10:29 am)

Comment: Aranyos jelenet! "Jó kritikus a párod." Sok sikert kívánok az íráshoz. Bár ha az elöbb olvasottak alapján azt a következtetést kell levonnom, hogy szerencsére nincs szükséged, hiszen veled van a tehetséged.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds